עימות מילולי חריף בין עופר טלקר לאלי ג'מיל לאחר ההפסד לטבריה

לא צפוי להמשיך בעונה הבאה. טלקר (אבי רביבו) לא צפוי להמשיך בעונה הבאה. טלקר (אבי רביבו)
סוער בהפועל הרצליה. לאחר שריקת בסיום במשחק ההפסד של הקבוצה 1:3 לעירוני טבריה נרשם עימות חריף בין השניים. מסתמן: קיים הסכם עם שפונגין על החלפה קבועה לקראת הדקה ה-60 בכל משחק

הפועל הרצליה נמצאת באחת העונות הגרועות של המועדון בשנים האחרונות. אתמול (שבת) נרשם עוד רגע שפל כאשר הקבוצה הפסידה בביתה 1:3 לעירוני טבריה.

הרצליה שעוד חלמה על הפלייאוף העליון התרחקה 4 נקודות מהמקום החמישי, אך היכולת על כר הדשא הייתה כל כך חלשה שהיא לקחה את עיקר הפוקוס במפגש הזה. ההפסד אמש לא עבר בשקט ומיד עם שריקת הסיום התפתח עימות מילולי חריף בין מאמן הקבוצה, עופר טלקר, לבין הבעלים, אלי ג'מיל, כאשר האחרון זעם על היכולת במשחק ולנוכח העובדה כי עוד עונה בה הוא משקיע תקציב ענק הולכת לפח.

גורם במועדון אמר בנושא: "לא יכול להיות שהפועל הרצליה שנחשב למועדון ענק בליגה א' ייראה ככה. היינו מצפים מטלקר לקחת אחריות". אחת הסיבות לביקורת החריפה של הצוות הניהולי לטלקר קשורה לשחקן יאיר שפונגין. השחקן שהגיע בתחילת העונה והיה אמור להיות אחד מעמודי התווך בקבוצה, מוחלף מדי משחק סביב הדקה ה-60. מבדיקת "דאבל פס" נודע כי קיים הסכם בין המאמן לשחקן שלטענתו לא יכול להשלים 90 דקות. "כל פעם ששפונגין יוצא יש ירידה חדה ביכולת. איך מאמן מוציא אותו?", אמרו בהרצליה.

ביקורת נוספת ספג גם הקשר בן בן שושן. השחקן שהיה בשנים האחרונות אחראי לעליות של הפועל כפר סבא ועירוני נשר, היה אמור להיות הבורג המרכזי של הרצליה, אך לאחרונה נמצא על הספסל וגם כאשר עולה לשחק לא מציג את אותה יכולת מהשנים האחרונות. ל"דאבל פס" נודע כי בין בן שושן להנהלת הקבוצה יש יחסים מתוחים במיוחד שהגיעו במשחק מול צעירי כפר כנא.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ליצן
(עופר : 18:18 26-02-2017)
עופר טלקר אתה יכול לאמן רק בגן חיות
2
ג'מיל תתעורר שטרית צוחק עליך
(הרצלייני: 10:15 27-02-2017)
הבנאדם לא מביא תוצאות לא בבוגרים ולא בנוער ואתה ממשיך לתת לו קרדיט עד מתיייי? שיימן יושב בצד וצוחק עליךךךך
3
ג'מיל
(אבי: 15:54 27-02-2017)
רק בשווארמה אתה טוב
4
הרצליה מועדון גדול?
(טברייני: 20:13 27-02-2017)
על מה אתם מדברים גם כניסה חינם והביאו 4 אוהדים טבריה הגענו 150 אוהדים שזה עוד במוצש 9 בערב
5
מה זה הפועל הרצליה בכלל ?
(מחוז שרון: 10:54 28-02-2017)
קבוצה מצחיקה, התנהלות מצחיקה, חבל שג'מיל לא יודע שמי שיש לו עוד עבודה - לא יכול להשקיע 100% במקום אחד. תהיה מקצוען ג'מיל

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?