שלום אדרי: "יש הרגשה שלשופטים קל יותר לשרוק נגדנו"

שלום אדרי (אבי רביבו) שלום אדרי (אבי רביבו)
קשרה של צעירי כפר כנא שהורחק ברבי מול הפועל שהסתיים בתיקו 1:1 ומבהיר: "זה לא מה שישבור אותנו. אני אחזור מההרחקה חזק יותר"

צעירי כפר כנא סיימה את משחק הדרבי שלה מול הפועל בשישי האחרון בתיקו 1:1, ואספה עוד נקודה יקרה במסע ההישרדות שלה בליגה א' צפון.

בכפר כנא אמנם לקחו נקודה יקרה, אך לאחר המשחק קשר הקבוצה, שלום אדרי, שהורחק בכרטיס אדום לא נשאר חייב: "יש הרגשה בקבוצה שלשופטים קל יותר לשרוק נגדנו ולהוציא כרטיסים אם זה נגדי בפרט או אם זה נגד צחי אילוז בהרחקות הטיפשיות שהוא קיבל".

אדרי המשיך: "אנחנו נמצאים במלחמה של מאבקי תחתית וכל נקודה וכל שחקן חשוב לנו, אבל זה לא מה שישבור אותנו. אני אחזור מההרחקה חזק יותר ואני יכול להבטיח שכפר כנא לא תרד ליגה".

צעירי כפר כנא ממוקמת במקום הלפני אחרון בטבלה, ממנו הולכים למשחקי המבחן בסיום העונה, כשבמאזנה 15 נקודות. לקבוצה נותרו עוד 9 משחקים וביניהם מפגשים ישירים מול יריבות התחתית, ובמועדון בהחלט יכולים להבטיח את ההשארות ללא צורך במשחקי המבחן.

בשישי הקרוב תשחק הקבוצה בבית מול מכבי דליית אל כרמל, יריבה ישירה לתחתית. במועדון מודעים לחשיבות המשחק ובמקרה של ניצחון יכולים לנשום קצת אוויר מאחר ובאקה תארח את טירה למשחק על 6 נקודות.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שוער רובי שפירא נוגע בידו מחוץ לרחבה ולא מורחק דקה 30 והתוצאה 0-0 שחקן בקה מוכשל ברחבה והתוצאה 0-1 שחקן בקה מוכשל ברחבה והתוצאה 0-2 שופט מרחיק שחקן של בקה ומשחק הסתיים. ביתש שאן ניצחה בעזרת השופט צעירי כפר קנה כבשו שער שיוויון מנבדל ברור דקה 87.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?