לשחק בכיף

שחקני יצלאל שחקני יצלאל
אחרי עונה מורטת עצבים כל מה שרוצים בקבוצה הרחובותית הוא לחזור ולשחק עבור מה שהם הוקמו עבורו: הכיף. אפרים אימברום יעמוד על הקווים

 את העונה שעברה רוצים בבני יצ'אלאל לשים עמוק במגירה. ההישרדות במחזור הנעילה חשפה צדדים לא יפים בקבוצה הסימפאטית מרחובות. חוסר רצינות באימונים היה אחד מהם.

"הקבוצה הוקמה על בסיס לשחק וליהנות", אמר היו"ר, אבאי זאודה, "אנחנו לא משלמים באופן סדיר ולכן קשה לדרוש מהשחקנים להתייצב לכל אימון. רובם עובדים והמסגרת שלנו עדיין חובבנית."

בעונה הקרובה מקווים שהדברים יהיו מעט שונים אך המוטו ישאר: לבוא בכדי לשחק בכיף. "למדנו מהעונה שעברה. מקווה שלשחקנים תהיה משמעת עצמית."

אימוני הקבוצה יצאו לדרך לפני כשבועיים ומי שצפןי לעמוד על הקווים הוא אפרים אימברום שהיה שעבר את מסע ההישרדות. יחד עמו צפוי להמשיך רוב הסגל כולל מלך השערים, עדן יאמר.

                    אימברום. כבר עמד על הקווים. (צילום: לירן דורף)

המגרש בקריית משה עובר שיפוץ ולכן האימונים מתקיימים בספורטק ברחובות. העבודות צפויות להסתיים לקראת סוף החודש הנוכחי.

לעובדה כי חלק משחקניו מחפשים את עצמם בקבוצות אחרות, התייחס זאודה: "בניגוד לקבוצות אחרות אנחנו לא מחזיקים אף אחד. כולם בסוף חוזרים כי המסגרת שלנו נוחה להם."

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כתבה יפה על קבוצה נחמדה
(אוהד: 14:45 07-08-2012)
2
בראשון יש את הדברים המינימליים:מגרשים מסודרים,חדרי הלבשה. יש גם קהילה אתיופית גדולה ברמת אליהו. למה להשאר ברחובות,שהעירייה המגעילה לא נותנת כלום???
3
למקונן
(אלי: 16:49 08-08-2012)
את המגרש ברמת אליהו סגרו בגלל אמבצו האוהד של הקבוצה
4
למספר 3 אלי שכותב שטויות
(אבבה מקונן: 23:33 08-08-2012)
עיריית ראשון משפצת בימים אלה את המגרש ברמת אליהו,בהרבה כסף. אז אם אתה לא יודע את הפרטים, אז אל תכתוב שטויות! רמת אליהו בראשון לציון זה הרבה יותר טוב ליצ'לאל ,מאשר ב"מגרש האולימפי" בקריית משה! עיריית רחובות לא דואגת לספורט ולקבוצות שלה!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?