אחי נצרת על סף ירידה לליגה א'

אם הקבוצה לא תשיג כחצי מיליון שקל בימים הקרובים היא תורד אוטומטית לליגה א'. במקרה כזה, עירוני בת ים תישאר בלאומית והפועל הרצליה תעבור לליגה א' דרום. בליגה ב', השקמה קרובה לפירוק סופי, בית שמש בדרך לליגה ב'

 אחי נצרת ששיחקה לפני מספר שנים בליגת העל חייבת לגייס כחצי מיליון שקל ולהציג תקציב לעונת 2012/3 לבקרה ולא היא תרד מידית לליגה א'.

כזכור, הקבוצה עבדה בשנים האחרונות תחת המפרק, מוטי נבון ונראה היה כי היא בדרך הנכונה להבראה אולם האחרון התפטר מתפקידו בסוף העונה שעברה על רקע החשדות שהועלו נגד הקבוצה אחרי המשחק נגד בני לוד. ל"דאבל פס" נודע כי בין היתר הקבוצה חייבת למאמני מחלקת הנוער לא פחות משלוש משכורות.

האימון שהיה אמור להיערך היום (חמישי) בוטל וכך גם משחקה הביתי של בקבוצה נגד נס ציונה שהיה אמור להיערך ביום שני הקרוב.
במידה ואחי נצרת אכן תנשור לליגה א', עירוני בת ים צפויה להחליף אותה בלאומית. הפועל הרצליה שאמורה לשחק בליגה א' צפון תועבר במקרה כזה לדרום.


                      ישחקו בליגה א' דרום? טיאר ושחקניו

בליגה ב' הסתיימה היום הארכה שניתנה לשלושת הקבוצות שטרם נרשמו: מ.ס. בועיינה, הפועל שפרעם והשקמה. בעוד שהראשונה נרשמה בסופו של דבר, השתיים ה אחרות טרם עשו כן ודומה כי הן בדרך להתפרקות.

במידה ואכן כך פני הדברים תתפוס את מקומה של שפרעם בצפון בני נוג'ידאת בשל העובדה שאחוזי ההצלחה שלה בעונה שעברה הם הגבוהים ביותר מבין הקבוצות שסיימו במקום השני. הבעיה היא שגם נוג'ידאת עדיין לא נרשמה בשל פסק בוררות התלוי כנגדה, מה שאומר שהפועל בועיינה גם בכוננות.

בדרום המצב ברור יותר. השקמה כנראה שהתפרקה סופית מה שאומר שבית"ר פ"ת תעבור לדרום א' ואת המקום הפנוי בדרום ב' תתפוס עירוני בית שמש בשל העובדה שגבעת שמואל שהשיגה אחוזי הצלחה טובים יותר ויתרה על העלייה. בית שמש השיגה 69 אחוזי הצלחה (58 נקודות מ-28 משחקים) לעומת 68.88 אחוזים של הפועל ג'לג'וליה (62 נקודות מ-30 משחקים).


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בושה שוויתרו לבית''ר פ''ת
(מישו: 02:37 24-08-2012)
למה לא יהוד? כבר התעללו בנו בפעם האחרונה שהיינו בליגה ב' זרקו אותנו לאילת לתל שבע מרחבים דימונה וכל הדרום והינה זה שוב חוזר על עצמו
2
לא מאוחר מדי להחלטות כאלה?
(אליעזר: 06:00 28-08-2012)
צריכים היו לסיים את עבודת הבקרה לפני שמתחילה הליגה.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?