קו ראשון לציון-באר יעקב?

ליגה ב דרום ב' יוצאת מחר לדרך כשלושת המועמדות הבכירות לעלייה הן שיכון המזרח, נחלת יהודה ובאר יעקב. האם תהיה הפתעה ומי תיאבק בתחתית?. תחזית דאבל פס לעונה הקרובה.

כמו אחותה במחוז דרום א', תצאנה 16 קבוצות דרום ב' למסע מרתק משלהם , כל אחת ומטרותיה.

אין ספק שבניגוד לאשתקד, הפעם צפוי מאבק הרבה יותר צמוד כשנחלת יהודה ובאר יעקב שרדפו אחרי שעריים עד שלב מסויים בעונה החולפת, מועמדות חזקות לעלייה גם העונה כשאליה תצטרף זו שעשתה את מסע הרכש המרשים ביותר, שיכון המזרח.
גם בתחתית צפויות לא מעט קבוצות להילחם על הירידה וקשה להאמין שתהיה לליגה הזו בטן במרכז הטבלה.

להלן תחזית דאבל פס לעונה הקרובה כולל כל ההעברות.

שיכון המזרח:

הצטרפו: אורן סממה, אייל גנלי, דניאל קריטי, עמית שובר, דודו ביטון, רועי בניאן, אדיר דהן, דור יוספי, כפיר שנסי, ציון רחמים.

תחזית: 1-3: רבים ירימו גבה אך בעיני זו המועמדת הבולטת לעלות ליגה.

עופר בכר בנה בשקט סגל נהדר שאם רק יתגבש במהרה, אמור לדרוס הרבה קבוצות בליגה הזו. כפיר שנסי ובניאן הם צמד בלמים מעולה לליגה ב, כשבחוד המהירות של גנלי וקריטי תעשה המון צרות ליריבות, בנוסף דודו ביטון ירשית וסממה יבשל.
אם הכל יילך כשורה, שיכון המזרח סוף סוף תעשה זאת ותעפיל לליגה  א'.


                          בנה בשקט סגל נהדר. עופר בכר

מכבי באר יעקב:

הצטרפו: ליעד פרץ, אלירן מגול, ארז ירימי, עדי שקרוקה, שהב פאשאי, משה עמר, בן איבגי.

תחזית: 1-3: בחוכמה אבי דבח השאיר את השלד שרץ נהדר אשתקד עד למקום השלישי, שחקנים כגון שי גבאי, אוהב אהרון, ארז ללוז ודוד קנבסקי בהחלט ראויים לעונה נוספת ועליהם התווספו שני חלוצי רחבה נהדרים בדמותם של ירימי ומגול כששקרוקה יבשל מעט מאחור את האסיסטים.
באר יעקב בהחלט נראית מוכנה לעלות ליגה וכל עוד המשכורות יגיעו בזמן, היא בהחלט פייבוריטית לעשות זאת.

הפועל נחלת יהודה:


הצטרפו: דן ארביב, אמיר עזרא, אורן רותם, בוריס ששניה, דודו ארואס.

תחזית: 1-3: ציון עזרא השאיר את מרבית הסגל מאשתקד כשקאופמן יגן על השער,דודי בכר ינווט בקישור ורוני אוחנה יפגיז בחוד, אורן רותם המנוסה ישרה שקט בהגנה אבל לא בטוח בכלל שכל זה יספיק לעלייה, מה שכן ודאי זה שנחלה תהיה בצמרת הגבוהה ואולי עם עוד שניים שלושה שחקני רכש, תצליח גם לחזור לליגה א'.


                              ישרה שקט בהגנה. רותם

עירוני מודיעין:

הצטרפו: ניסים אזרזר, מוטי מזרחי, עדי מרציאנו, כפיר מלול, דוראל אדריאן, גלעד גור, אדיר מעודה, רותם ריעני.

תחזית: 4-5: העולה החדשה צפוייה אמנם להבין מהר מאוד שליגה ב זו לא ליגה ג' אך ההערכה אומרת שלאחר קשיי התאקלמות היא תתבסס בצמרת, בטח שבשורותיה ישנם שחקנים כגון כפיר מלול ועדי מרציאנו, בנוסף המגרש הביתי יביא נקודות וגם מסע הרכש עדיין לא הסתיים.
חגי קול צפוי לרוץ בצמרת, עלייה ישירה תהיה כמעט בלתי אפשרית להשגה אך מקום בפלייאוף בהחלט ריאלי.

עירוני נתיבות:


הצטרפו: יבגני גופמן, גנאדי וולקוב, מקי חזן, שמעון סיבוני, גלעד גרנדש, אנדריי קייטמזוב, יבגני רפפורט, אבי מוז'יה, ישראל עמר, גלעד תנעמי.

תחזית: 4-5: היורדת הטרייה שינתה את פניה לחלוטין כשרוב שחקני הסגל עזבו ובמקומם הגיעו אחרים, גם המאמן(דני וקנין) בא ויצטרך לחבר את כל הפאזל מחדש.

קל זה לא יהיה אבל אם הכל יתחבר כמו שצריך, נתיבות אמורה וצריכה להגיע לפחות לפלייאוף העליון ומשם הכל באמת שאפשרי.

הפועל מרחבים:

הצטרפו: ליאור בננו, איתמר דהן, אופיר פרץ, אושר פינקר.

תחזית: 6-9: ממקום שישי והלאה באמת שהכל פתוח שסביר להניח שתיווצר כאן ליגה נוספת עם בטן גדולה, הקבוצה שצפוייה לברוח משם במהירות ולנסות להיאבק על הפלייאוף העליון היא מרחבים שסיימה אשתקד רביעית.

איל דיין הסקורר הבלתי נלאה נשאר ויחד עם משעלי ואבוגזיר הם אמורים להוביל את מרחבים לעונה טובה שכנראה תסתיים ללא פלייאוף עליון.


                              סקורר בלתי נלאה. אייל דיין (צילום: שי מוגילבסקי)

צפרירים חולון:

הצטרפו:חיים ירמיהו, רועי גליקשטיין, אמנון בר-לב.

תחזית: 6-9: למרות התקציב המאוד דל, צפוייה צפרירים להעביר עונה רגועה במרכז הטבלה, עם גרבובסקי בשער, זבולון וירימיהו הותיקים ואיציק קדושים, היא אמורה לשרוד בכבוד ולא להסתבך בקרבות תחתית.

בית"ר מעלה אדומים:

הצטרפו: מוטי מנחם, אבי יפרח, נתנאל פטל.

תחזית: 6-9: למרות הסגל המדולל, צפוייה מעלה אדומים להעתיק את העונה הקודמת בה סיימה שביעית, עם מוטי מנחם הבלתי נגמר היא בהחלט עשוייה ללכת לים במרץ.

הפועל רהט:


הצטרפו: מוטי מויאל, ליאור סודמי, ישראל פרץ.

תחזית: 6-9:עם סגל דומה לאשתקד וחיזוק שלושת השחקנים הנ"ל, רהט בהחלט יכולה להתבסס בשקט במרכז הטבלה ולנסות אף לפזול לחלקה העליון, גם הבית החם לרוב סופג נקודות ואין שום סיבה שהקבוצה תיאבק בתחתית.

מ.ס באר שבע:

הצטרפו: אף אחד.

תחזית: 10-16: מכאן ועד שאר הקבוצות הכל באמת שאפשרי ולא ניתן לקבוע מי תסיים עשירית ומי תרד ליגה, באר שבע שסיימה במקום הזה אשתקד, מקבלת כרגע את הקרדיט אם כי חיזוקים לקבוצה אין והיא אף נחלשה מאשתקד.

מ.ס דימונה:

הצטרפו: ניר חזוט.

תחזית: 10-16: דימונה קיבלה אמנם את ניר חזוט שיוסיף המון נסיון אבל איבדה את שחקנה הבולט דניאל בסטקון. אם הכל יילך כשורה היא אמורה לשרוד בליגה אבל רק ימים יגידו.

בני יצ'אלאל רחובות:

הצטרפו:רן מזל, משה דסטה.

תחזית: 10-16: אין ספק שיש בקבוצה הזו ים כשרון עם שחקנים כגון דוד כבדה ואבי טקלה אבל כמו שהעונה שעברה הוכיחה, זה לא תמיד מספיק וגם העונה היא צפוייה להילחם על מקומה בליגה, עם קצת מזל היא תברח לקראת הסיום מקרבות התחתית.

צעירי רהט:

הצטרפו: אף אחד

תחזית: 10-16: רהט שנותרה עם סגל דומה לאשתקד, תנסה גם העונה לשרוד בכבוד בליגה, לא בטוח שזה יספיק הפעם אבל אולי בזכות הבית החם והתעלות של נבארו בשער, היא תעשה זאת.

בית"ר גבעת זאב:


הצטרפו: רן אלישע, מאיר פרנקו, עדן מתוק, מאור תורג'מן, אושר תורג'מן.

תחזית: 10-16: העולה החדשה שקיבלה לא מזמן את ההודעה שהיא קודמה לליגה ב, פתחה באיחור את ההכנות וזה עלול לעלות לה בכמה נקודות טובות בפתיחת הליגה, מרבית הסגל מאשתקד נותר ולא בטוח שזה יספיק להישרדות, מצד שני יש סך הכל בסיס טוב בקבוצה שיצטרך להוכיח את עצמו גם בליגה ב'.

עירוני בית שמש:

הצטרפו: אלון סגיר, עובדיה אבוטבול, לירז הוד, בן-חור אילוז, ירדן זכריה, הונגנאו ווטה.

תחזית: 10-16: מורדי וקנין קיבל את הקבוצה בדקה ה-90 שרק הובהר לה שהיא עולה לליגה ב'.

מרבית הסגל מאשתקד נותר ויש לזכור שזה לא הספיק אפילו למקום שני בליגה ג', עם קצת חיזוקים והרבה רצון, בית שמש תוכל לשרוד בליגה גם ללא מגרש ביתי אמיתי, מצד שני לעולה חדשה ההתאקלמות תמיד קשה וקל לא יהיה לה.


                                 קיבל את הקבוצה בדקה ה-90. ועקנין

בני יהוד:

הצטרפו: ג'קי ג'אן, ינון שרמה.

תחזית: 10-16: הסיכוי של בני יהוד לשרוד בליגה לא ממש גבוה, בטח ובטח כשהיא ללא שום חיזוק משמעותי ויש לזכור שהסגל הזה לא הספיק לעלייה ישירה אשתקד אלא דרך התפרקות קבוצות אחרות.
למרות זאת יש מספר קבוצות שהן פחות או יותר באותה רמה כמוה ועם קצת מזל היא עוד עשוייה להפתיע את כולם ולהישאר בליגה.


תגובות

+ הוסף תגובה
1
הפתעה לכולם
(דניאל: 11:24 14-09-2012)
עירוני נתיבות תחזור לליגה א זאת קבוצה שעשתה שינוי חיובי והיא בסופו של דבר תעלה
2
רק נתיבות תעלה
(אוהד נתיבות: 11:43 14-09-2012)
אייל עבד ועידו בוקובזה לא היזכרתם מוזר
3
ליגה ב
(יהודה מכבי: 15:40 14-09-2012)
יאללה יצ'אלאללללל השנה עולים לליגה א אוהב את יצ'אלאלללללבאש במים באויר בים. עוד תראו את יצאלאלללללללל בקפנואו

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?