פלייאוף ליגה ב': הפתעות

שתי סגניות ושתי שלישיות כבר הודחו: שיכון המזרח הדהימה בנתיבות, צפרירים הדיחה את גבעת זאב ובני עראבה הדיחה את מג'ד אלכרום. בקעת הירדן ממשיכה לחלום, כמו גם הפועל איכסל. כפר קאסם עלתה רק בדקה ה-90 מול יפו. מחר: אחי איכסל – א.א. פאחם

 חגיגה הפלייאוף העליון של ליגה ב' יצאה אחה"צ לדרך וסיפקה לנו ים של דרמות כשלא פחות משלושה משחקים הוכרעו בתום דו קרב פנדלים.

בדרום א' ממשיכה הפועל בקעת הירדן לחלום לאחר שגברה בבית 1:2 על מ.ס. טירה. שער יתרון של מאהרן סלילה בדקה ה-33 לא הספיק מול צמד מהיר את מתן אלגאוי וגל השחר שנהנו מטעויות של הבלם דימה קוסיאק והפכו את התוצאה על פיה.
בקעת הירדן מחכה לכפר קאסם שנחלצה מצב מביך מול לבני יפו אורתודוכסים בדרך לניצחון דרמטי 2:3.
קובי בן לולו כבש את הראשון לכפר קאסם בדקה ה-19, נתי בן אריה השווה אך לפני ההפסקה היה זה דורון דריי שהחזיר את היתרון לקאסם. עשר דקות בתוך המחצית השנייה הצליחה סלמה מנע להשוות ל-2:2.
חמש דקות לסיום הורחק זיו סלומוביץ' מקאסם ודקה אחריו גם לואי שעדני האורח. כשנדמה היה כי המשחק הולך לתיקו היה זה נור סרסור (מי אם לא הוא) שבדקה ה-90 כבש את שער הניצחון והשאיר את כפר בעניינים.
אגב, מי שגנב את ההצגה היה כמובן השופט, איתן תבריזי שהגדיל לעשות והורה למשטרה לפנות מתחומי המגרש את אחד המאבטחים בטענה שהפר את הסדר.

בדרום ב' נרשמו שתי דרמות גדולות.
בנתיבות, אירחה עירוני המקומית את שיכון המזרח והמשיכה את היכולת מהמשחקים האחרונים. שער יתרון של גלעד גרנדש בדקה ה-10 נמחק עם שוויון של דודו ביטון בדקה ה-24. עם פתיחת המחצית החזיר ג'ניה רפפורט את היתרון לנתיבות אך במקום לנצל את המומנטום לטובתה ספגה נתיבות את השוויון מרגליו של ניר דדון.
ארבע דקות לסיום עשתה שיכון המזרח את הבלתי יאומן מבחינתה כשטרונך זאודה המחליף כבש את שער הניצחון והשאיר את נתיבות לאחר עונה גדולה בלי כלום.

במקביל התארחה צפרירים חולון את יריבתה המרה, גבעת זאב. במשחק הקודם זה נגמר ב-4 מורחקים משתי הקבוצות ובחמישייה לצפרירים, הפעם 120 הדקות לא היו גדולות וזאת בלשון המעטה.
שער יתרון של עזריאל פרידמן נמחק עוד במחצית הראשונה ע"י שער עצמי אומלל של שימי פרץ.
עד תום ההארכה לא הצליחו שתי הקבוצות להבקיע והן התייצבו לדו קרב פנדלים.
ראשונה בעטה צפרירים ואיציק קדושים קבע 0:1. יוני אליאב החטיא לגבעת זאב וחיים ירמיהו עשה 0:2. אלעד יונה צימק ל-2:1 ומיקי צ'ירבשוילי עשה 1:3 לחולון.
שימי שמש צימק ל-3:2ף דור בן לולו עשה 2:4 ואת הבעיטה החמישית לגבעת זאב החטיא דווקא עזריאל בעצמו וצפרירים ממשיכה את העונה החלומית שלה.

ממשיכים את החלום. שחקני צפרירים חולון
בצפון א' נרשמו הפתעות דומות.
מג'ד אלכרום שילמה את מחיר הזלזול ביריבה, בני עראבה שהעפילה בקושי אל הפלייאוף העליון. במשך 120 דקות היא צרה על שערה של היריבה אך לא הצליחה לכבוש הרבה בזכות יכולת מצוינת של השוער, אופיר בקר.
גם כאן התייצבו השתיים לדו קרב פנדלים. עודאי דראושה, איימן שלעאטה, רשאד דראושה ועודאי זבידאת כבשו לזכותה של עראבה כשבתווך היה זה שאדי גנטוס שהחטיא. למג'דל כבשו ואג'די אבו יונה ואימו מנאע את השני הראשונים אך דווקא חסן מנאע ובילאל שבע החטיא והשאירו את קבוצתם עם מפח נפש ענק.

עראבה תתמודד בגמר המחוזי עם מפתיעה נוספת, הפועל כאוכב שניצחה 1:2 בחוץ את בני כאבול השבורה. איהב אחמד ושער מדהים של נביל עלי הוליכו את כאוכב ל-0:2. עומר טויל צימק שבע דקות לסיום אל לא יותר מזה.

דרמה רבת שערים בייתה באיכסל שם אירחה השנייה בצפון ב', הפועל איכסל את השלישית, טורעאן.
מועייד לואבנה העלה את טורעאן מהנקודה הלבנה אך עד למחצית היה זה עבודי דראושה כשבמצד עשה מהפך. עם תחילתה של השנייה היה זה אחמד דראושה שעשה 1:3.
אך כאן נעצרה איכסל ואפשרה ליריבה למשחק. לואבנה בכדור חופשי עשה 3:2 ואת שער השוויון כבש עלי עדאוי.
עד לסיומה של ההאכה לא הובקעו שערים נוספים ושתי הקבוצות התייצבו לדו קרב פנדלים. ראשונה בעטה טורעאן, אל נאסר כבש וכך גם מועד עזאיזה ומוהנא ראדי. מן העבר השני היו אלה תמיר שלוסברג, סעיד שלבי והשוער אסעד אסעד שכבשו.
עלי עדאוי החטיא וכפרי אזולאי קבע 3:4. לואבנה השווה ועבודי דראושה שיכול היה להכריע את המשחק החטיא.
מוחמד נוג'ידאת החטיא את הפנדל השישי של טורעאן, שראבי דראושה כבש, קבע 4:5 ושלח את איכסל לגמר המחוזי שם תפגוש אולי בדרבי את אחי איכסל שתארח היום (רביעי) את אחווה א.א. פחם.


מחכים לדרבי. אוהדי ושחקני איכסל חוגגים (צילום: אתר "אל ערב")



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
"לאחד שיודע" תחזית
(אריאל: 08:35 04-05-2013)
אתה לא יודע כלום ,בקביצת בקעת הירדן יש נוכל,וכמו שנאמר סוף גנב לתליה ,שבת שלום .
2
טמבלים
(אוהד : 23:20 03-05-2013)
למספר 10 היקר. את אילן אטלי פיטרו מכפר קאסם בתחילת העונה כאשר לקבוצה היו רק נצחונות. אנשים מפגרים.
3
מברוק לעבודה דראושה
(מכבי דליה בדם: 21:27 01-05-2013)
מזל טוב לאחינו באכסאל במיוחד לעבודה דראשה מאחלים לכם עליה
4
בלם ביקעת הירדן
(עיסא סלמן טירה: 15:23 01-05-2013)
איפה כל הסקאוטים של הקבוצות הגדולות ; קבוצה שמגלה את הבלם מרוויחה
5
עליה
(כפר קאסם: 15:26 01-05-2013)
כפר קאסם תעלה ליגה. משחק יפו לא היה קל. אי אפשר לשפוט משחק כזה בגלל שהוא נחשב משחק דרבי ומשחקי דרבי תמיד קשים אבל מגיע לה לעלות ליגה. דווקא שיחקו יפה נגד יפו. לא לשכוח שסיימה שנייה בליגה ב
6
מוכשרת.
7
מהשיכון
8
מיספר 9 של השיכון מעולה.
(אוהד: 10:46 01-05-2013)
הילד נתן הצגה ובישל 2 גולים שווה לעקוב אחרי הילד. מאוד מוכשר.
9
לכפר קאסם לא מגיע לעלות
(מחמוד: 10:42 01-05-2013)
10
תחזית
(אחד שיודע: 07:29 01-05-2013)
צפרירים מנצחת את שיכון המזרח ועולה לגמר מול בקעת הירדן שתנצח את כפר קאסם, המנצחת בגמר תנצח את הנציגה מליגה א וכפי שזה מסתמן זו תיהיה ערד, מי שלא יודע קבוצה שבאה מליגה נמוכה באה עם אנרגיות והתלהבות מדהימה,
11
עופר בכר פה גדול מחכים לך לסגור חשבון
(עופר בכר מחכים לך : 07:13 01-05-2013)
12
המלך
(מוחמד: 03:39 01-05-2013)
אילן איטלי מלך הכפר אוהבים אותך
13
צפרירים עולה ליגה - שיכון יחטפו 4-0
(מישקה שפרינגר: 22:39 04-05-2013)
חולון קבוצה טובה - ירמיהו המלך

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?