"אחרי הפועל ב"ש – נתיבות זה המקום הכי מסודר בדרום"

תנעמי. (צילום: לירן דורף) תנעמי. (צילום: לירן דורף)
מגנה הימני של נתיבות, גלעד תנעמי ממשיך עונה נוספת בקבוצה ובראיון מיוחד לדאבל פס הוא מספר על הקרבה לדת, על הקבוצות איתן דיבר במהלך הקיץ, ועל ההחלטה להישאר בנתיבות בסופו של דבר.

 לגלעד תנעמי היו מספר עונות מוצלחות בהפועל ערד, והשחקן החליט בעונה שעברה לרדת לליגה ב' ולשחק בעירוני נתיבות, עקב התקרבותו לדת. השנה הוא חיפש את מקומו במספר קבוצות בליגה א', אך לבסוף החליט להישאר במועדון הדרומי. "חיכיתי להצעה טובה שתסתדר לי עם העבודה, אבל אני מאושר שלבסוף אני נשאר בנתיבות. מקווה שנצליח השנה להעפיל בחזרה לליגה א'" אמר תנעמי.

כאמור, גלעד חזר בתשובה, ואינו מוכן לשחק בקבוצה שמשחקת בשבת. "התחזקתי מאוד. לכן סירבתי למספר קבוצות, לרוב זה היה בגלל השבת, בחלקם בגלל העבודה שלי" אומר גלעד ומוסיף: "המקום היחיד שנתתי לו עדיפות זה נתיבות. ישבתי איתם וסגרתי בשבוע שעבר את רוב הפרטים מולם. נשאר לי רק כמה דברים קטנים"

המגן משחרר הצהרה: "נתיבות זה המקום היחיד באזור הדרום אחרי הפועל ב"ש שלא עושים בו בעיות במשכורת. יש לך שם הכל, לא מחסירים ממך כלום. יש אנשים חמים מאוד וטובים.
יש גם קבוצה טובה ומאמן טוב. מה רע?"

סתיו אלימלך. "מקצוען" (צילום: אתר ערוץ הספורט)

ומה השאיפות העונה?
"האמת השנה עזבו אותנו הרבה שחקנים טובים. בקבוצה עכשיו רובם שחקנים חדשים, אני מאמין שאנחנו נתחזק בכמה שחקנים טובים ושיהיה בסדר. אני סומך על סתיו, הוא מקצוען אמיתי ומנוסה מאוד"

ואם הסגל היה נשאר?
"אני חושב שאם היה נשאר כל הסגל משנה שעברה והיינו מתחזקים בשלושה שחקנים, היינו עולים ליגה כבר בסיבוב הראשון כי שנה שעברה לא עלינו בגלל פציעות של שחקנים משמעותיים וגם בגלל עומס יתר"

רוצים בנתיבות לעלות ליגה השנה?
"אני מאמין שכן. המקום הטבעי של הקבוצה זה לא בליגה הזאת. היא שווה לפחות ליגה לאומית ואני מאמין שהשנה נתיבות תהיה קבוצה חזקה מספיק כדי להתמודד על לעלות ליגה"

ומה עם גלעד תנעמי?
"השאיפות שלי השנה היא לנסות ולעזור לנתיבות לעלות ליגה ואם תרצה לקבל אותי קבוצה מהליגות הבכירות, בתנאי שלא אשחק בשבת, אני אשמח. אם לא, אני אמשיך ליהנות בליגות הנמוכות"


 

תגובות

+ הוסף תגובה
3
בלוף
(c c : 14:05 25-08-2013)
ערד ליגה ב נתיבות ליגה ב שחקן ליגה ב ולא יותר
4
מגן ליגה לאומית!!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?