ליגה ב': צפרירים חולון חוזרת למרכז, צעירי טייבה מתקרבת עלייה

חוזרים לדרום א'. שחקני צפרירים חוזרים לדרום א'. שחקני צפרירים
לאחר שנתיים של נדודים במגרשי הדרום חוזרת צפרירים חולון לליגה ב', דרום א'. צעירי טייבה צפויה לעלות במקומה של אורתודוכסים לוד ותשחק בדרום ב'. לוח המשחקים יפורסם ביום א'

שלושה שבועות לפני הפתיחה הרשמית של עונת 2013/4 רשימת הקבוצות אשר תשחקנה בליגה ב' הולכת ונשלמת וכך גם השיבוצים.
למרות שלוח המשחקים הרשמי יתפרסם רק ביום א' הקרוב (העיכוב נבע מחוסר הוודאות בליגה הלאומית) השיבוצים בכל מחוז פחות או יותר כבר ידועים.

היורדות מליגה א' צפון, מעלות והפועל כפר קנא שובצו בליגה ב' צפון א'. לאותו המחוז שובצה גם העולה החדשה מליגה ג', הפועל בועיינה.

לצפון ב' שובצו שלושת העולות מליגה ג': בני נוג'ידאת, הפועל יוקנעם ומכבי סולם. מ.ס. בועיינה נרשמה ביום שלישי האחרון ותשחק גם בצפון ב' מה שאומר שיהיה דרבי בינה לבין בני נוג'ידאת.

לדרום א' שובצה היורדת מליגה א' דרום, עירוני כפר יונה ועלו רמת ישראל ובני טייבה. צפרירים חולון ששיחקה שנתיים בדרום ב', עוברת לדרום א' על בסיס המקום הפנוי שהשאירה כפר קאסם (ניצחה את ערד ששובצה לדרום ב'). אגב, מקרה דומה היה עם הוד השרון לפני שנתיים.

בדרום ב' שובצו שתי היורדות מליגה א': האורתודוכסים לוד (עדיין לא נרשמה) והפועל ערד ושתי העולות מליגה ג': עירוני שדרות והפועל אבירי בת ים שהעפילה מהפלייאוף.

האורתודוכסים לוד עדיין לא נרשמה אך קיבלה ארכה נוספת (שלישית במספר) עד ליום ב' הקרוב. במידה ולא ראשיה לא יגיעו כדי להירשם, והסבירות לכך גבוהה מאד, תעלה צעירי טייבה במקומה על תקן המפסידה בפלייאוף הדרומי בעונה שעברה.

מחכים ללוד. שחקני טייבה לאחר ההפםד לבת ים בפלייאוף
חשוב לציין כי בת ים וטייבה שלא העפילו דרך המקום הראשון במחוזות שלהן ידעו מראש כי תשחקנה במחוז הדרומי יותר של ליגה ב'.

השינויים הללו עדיין אינם סופיים וכך גם לוח המשחקים שיפורסם וזאת בשל חוסר הוודאות בליגה הלאומית. אין כמעט ספק שלזהות זו שתשחק שם תהיה השפעה מכרעת על ליגה א' וכפועל יוצא גם על ליגה ב'.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שאלה למערכת
(יקיר: 10:06 06-09-2013)
האם לוד היא הקבוצה היחידה שטרם נרשמה? לפי מיטב הבנתי במידה ולא תירשם קבוצה נוספת מ.ס.אשקלון היא הבאה בתור לעלות...
3
תיקון טעות
(מישהו: 14:51 07-09-2013)
צפרירים לא יכולה לחזור לדרום א' כי היא לא הייתה שם. גם בעונת העלייה לפני חמש שנים היא שיחקה בדרום ב'. אולי פעם, לפני עשרות שנים, היא שיחקה בדרום א'.
4
מה השאלות המטומטמטות האלה
(מקורב: 07:16 08-09-2013)
צפרירים היתה בדרום לא היתה בדרום.מה זה משנה ?יש פירצה בחוק ושטרן חלובה ינצל אותה. איך אומר הפתגם הפירצה קוראת לגנב,שלא נדע מי אחראי על הכדורגל בארץ שטרן חלובה אוי אוי אוי

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?