צעירי טייבה בליגה ב' במקום אורתודוכסים לוד

מאמנה של טייבה (צילום: ספורט 6) מאמנה של טייבה (צילום: ספורט 6)
ההודעה המשמחת הגיעה אל מועדון לפני ראש השנה. דרבי עם שמשון לא יהיה מכיוון שהקבוצות שובצו במחוזות שונים

מאז שהוקמה לפני 4 שנים צעירי טייבה נחשבת למועדון היותר מסודר בעיר וזאת לא רק בשל ניהול נכון אלא בשל העובדה שלקבוצה יש מחלקת נוער מסודרת ובה תשע קבוצות. אגב, קבוצת הנוער עלתה העונה לליגה הארצית (הליגה השלישית).

ההודעה על העלייה הגיעה לאחר שאורתודוכסים לוד שירדה בעונה שעברה לליגה ב', לא נרשמה. המשחק הרשמי הראשון של טייבה יהיה כבר בשישי בקרוב במסגרת גביע המדינה בחוץ מול גבעת זאב.
בצעירי טייבה וכבר החלו בבנייה של קבוצה ראויה לליגה ב'. מי שיאמן ג'אבר עבד אלסאתר והסגל ישלב שחקנים צעירים ומוכשרים ממחלקת הנוער לצד מספר שחקנים ותיקים שיתרמו מהניסיון שלהם.

שחקני טייבה (צילום: ספורט 6)
שחקן הרכש היחיד כרגע הוא הקשר אורי לומניץ שלמעשה ממשיך עונה נוספת. בנוסף תרים אחר בלם ברמה גבוהה, קשר וחלוץ כשהתקווה היא שיצטרפו לסגל כבר בשבוע הקרוב.
"תהיה לנו קבוצה טובה שתביא הרבה כבוד לעיר" אמרו במועדון. האכזבה היחידה של צעירי טייבה היא מהעובדה שהקבוצה השנייה מהעיר, שמשון שובצה למחוז דרום א' כך שדרבי לא יהיה. יש  לציין כי בעונה שעברה במשחקי הדרבי נכחו כאלף צופים באצטדיון המקומי.

יו"ר הקבוצה (צילום: ספורט 6)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
נו טיייבה
(דולב: 12:16 22-09-2013)
למה עכשיו אתם לא בוכים על גזענות? הרי עליתם ליגה בחוואה.. כל דבר שבא נגדכם ישר אתם מתלוננים על קיפוח אבל שזה בא לטובתכם זה בסדר..
2
3
מברוק ממ.ס דימונה
(אלי: 19:00 22-09-2013)
מברוק בהצלחה מדימונה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?