הקאמבק של הפועל טירת הכרמל

צילום: יניב אליאס צילום: יניב אליאס
אחרי 19 שנה חזרה הפועל טירת הכרמל לליגה ובשישי האחרון רשמה בכורה מוצלחת עם 2:3 על הפועל חליסה. המאמן - שחקן אבי בן סימון שגם כבש את שער הניצחון: "התרגשות גדולה ואתגר ענק"

ליגות ג' יצאו בסוף השבוע רשמית לדרך ובין הסיפורים המרגשים ביותר היה חזרתה של הפועל טירת הכרמל לכדורגל הישראלי לאחר 19 שנה. ה
קבוצה נבנתה על שחקנים צעירים עם מספר וותיקים שנמנו בזמנו כל עמודי התווך שלה ובראשם שימי פרץ ועידן אליאס. הבכורה הייתה מוצלחת מאד עם ניצחון חוץ על הפועל חליסה בתוצאה 3:2.
את השערים במשחק כבשו לטירה ליעד סעדון, נתי לוי והמאמן שחקן אבי בן סימון שכבש את שער הניצחון במשחק.

בן סימון: "היה לנו משחק לא רע ביחס לזה שאנחנו קבוצה חדשה. לראות כ-300 אוהדים מגיעים למשחק חוץ מראה על גדולה של המועדון. אנחנו מעט נאיבים אך נשתפר ממשחק למשחק. אצלנו השחקנים לא מקבלים שכר ובאים מהאהבה למקצוע ולמועדון. העונה לא מעט קבוצות בליגה ג' השקיעו סכומים גדולים שמתקרבים לחצי מיליון שקלים. יהיה לנו קשה להתחרות בהן".

צילום: עידן אליאס
המאמן התייחס גם לתפקידו: "מכיר את הליגות הנמוכות מצוין. המטרה העונה שאשחק פחות ואאמן יותר. מקווה שיתאפשר לי להיכנס בדקות האחרונות. במשחק בשישי הרגשתי שאני יכול לעזור ואני שמח שכך עשיתי. האימון זה משהו חדש עבורי, אתגר גדול".

צילום: עידן אליאס



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ליברטי ובני ללקין איפה הימים ההם חזרנווו
(יאללללללה טירה: 17:24 22-10-2013)
2
כיף לראות מה שעשו
(יוסי אוהד שרוף: 16:11 23-10-2013)
היה כל כך כיף יום שישי. מסתבר שגם בליגות נמוכות כיף לראות כדורגל.. בהצלחה לקבוצה החדשה.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?