לאומית: לקראת משחקי יום שישי

המחזור השמיני בליגה הלאומית ייפתח מחר כאשר במוקד יהיה משחק צמרת בין הרביעית, מכבי הרצליה למוליכה מכבי נתניה. קטמון תארח בטדי את ראשל"צ, אחי נצרת את הפועל ירושלים, ת"א רמלה את הכח והפועל ר"ג את א.א. פחם.

במרכז משחקי יום שישי במסגרת המחזור השמיני בליגה הלאומית יעמוד מפגש הצמרת בין המוליכה, מכבי נתניה לרביעית, מכבי הרצליה.
במחזור הקודם שתי הקבוצות סיימו בתיקו כאשר מכבי הרצליה התחלקה בנקודות עם הפועל אשקלון ומכבי נתניה עם הפועל רמת גן.
יוסי מזרחי ייאלץ להסתדר ללא ערן לוי וליאור ז'אן שהורחקו נגד הפועל רמת גן אך לפחות האיום של אוהדי מכבי נתניה להחרים את המשחק הוסר. אוהדי הקבוצה הודיעו מוקדם יותר השבוע שלא יגיעו למשחק בהרצליה בשל כוונת הקבוצה המארחת לגבות חמישים שקלים עבור כרטיס. הלחץ ככל הנראה עזר וראשי מכבי הרצליה החליטו שמחיר כרטיס למשחק יעמוד על ארבעים שקלים.
קובי חסן שעלה כמחליף וכבש את שער השוויון תוך כדי שהוא מציג יכולת נהדרת צפוי לפתוח על חשבונו של לוי.
המארחת מכבי הרצליה נמצאת בכושר טוב ולמשחק מחר תגיע אחרי שלא הפסידה מאז המחזור הראשון. מאז אותו הפסד לבית"ר תל אביב רמלה השיגה הקבוצה של תומר קשטן שלושה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו. מחר ינסו בהרצליה להוכיח שהם מתמודדים על מקום בליגת העל בעונה הבאה.

הפועל קטמון – הפועל ראשון לציון
אחרי ניצחון החוץ במושבה נגד הפועל פתח תקווה בראשון לציון קיוו לצאת לדרך חדשה כשאירחו במחזור הקודם את הפועל נצרת עלית. תקוות לחוד ומציאות לחוד, הקבוצה של אייל לחמן חזרה לסורה והפסידה 1-0תוך כדי שהיא מציגה משחק חסר ברק ויצירתיות. מחר ראשון לציון תתארח בטדי אצל הפועל קטמון ירושלים שבמחזור הקודם הוכיחה שמדובר בקבוצה עם הרבה מאד אופי כשחזרה מפיגור 2-0 בחוץ מול מכבי אום אל פאחם לניצחון גדול 4-2.
בקטמון היו מרוצים מאד מהחלוץ הצעיר עידן שמש שכבש צמד ובסך הכל העונה כבש ארבעה שערים.
עבורו של מאמן קטמון, ראשל"צ יהיה זה סוג של דרבי אישי מכיוון שטסלפפה הוא תושב העיר ששיחק ואימן בחלק מקבוצותיה.

דרבי אישי. טסלפפה (צילום: לירן דורף)
הפועל רמת גן – מכבי אום אל פאחם
ביום שני האחרון היה גיא לוי קרוב מאד להשיג את תוצאת המחזור כבר במשחקו הראשון על הקווים כמאמן הפועל רמת גן אך בסופו של דבר הספק בתיקו עם נתניה. הפעם מתייצבת מולו קבוצה שבאה עם הגב לקיר ושעדיין ללא ניצחון, נקודות וכנראה שגם ללא מאמן.
על הנייר יריבה נוחה מה גם שהיא תחסר את שני המורחקים, הבלם יהודה חוטה והמגן ליאוניד קרופניק. אם כי לכולם ברור שביום נתון א.א. פחם יכולה להפתיע כל קבוצה. שתאלו את הפועל פ" שניצחה אותה בקושי, 2:3.

מכבי אחי נצרת – הפועל ירושלים
לאחר שלושה ניצחונות רצופים נעצרה מכבי אחי נצרת באשדוד שם נוצחה 2-1 ע"י מכבי יבנה. מחר תנסה הקבוצה של סמיר עיסא לחזור למסלול כשתארח בעילוט את הפועל ירושלים של עידן טל. זו סיימה במחזור הקודם בתיקו 2:2 ביתי מול בית"ר תל אביב רמלה.
כל אחת מהן מציגה את האסים שלה. סרג' איליי של נצרת ואלון בוזורגי הירושלמי. ניצחון לכל אחת מהן יכול להוות מקפצה רצינית לצמרת לכן צפוי להיות משחק מותח ומעניין.

מקפצה רצינית לצמרת. שחקני ירושלים (צילום: אייל אורן)
בית"ר תל אביב רמלה – הכח עמידר רמת גן
אחרי ארבעה ניצחונות רצופים עצרה הכח ר"ג בשני מחזורי הליגה הבאים כאשר הפסידה להפועל אשקלון וסיימה בתיקו ביתי מול הפועל בני לוד. את נקודת האור יכולים בהכח לקחת מהמשחק נגד בני לוד בו כבר הייתה הקבוצה בפיגור 2-0 אך חזרה למשחק והצליחה להוציא נקודה.
מנגד תעמוד בית"ר תל אביב רמלה שהיא ללא ספק אחת הקבוצות המפתיעות השנה עד כה. הקבוצה של דראפיץ' אמנם לא משופעת כוכבים אך נראית מחוברת וממושמעת ולכן הפסידה רק פעם אחת העונה.
עוד משחק שניצחון בו יקפיץ את המנצחת לעבר החלק העליון של הטבלה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?