לראשונה במגזר: מפגש אוהדי מנצ'סטר יונייטד

קהילת אוהדי מנצ'סטר יונייטד בישראל מתכננת את המפגש הקרוב שלה, בשבת הבא (11/1) לראשונה במגזר. המפגש המאורגן ע"י העיתונאי, אחמד עוויסאת ייערך בבקה אל גרביה כשבתוכנית ביקור ביישוב וצפייה משותפת של המשחק נגד סוונסי. עוויסאת: "כולי תקווה שיתקיימו בעתיד מפגשים נוספים אצלנו".

קהילת אוהדי מנצ'סטר יונייטד בישראל המונה כ-5,000 חברים, והכוללת בתוכה מפר לא מבוטל של חברים מהמגזר,ף נוהגת לעיתים קרובות להיפגש במקומות שונים בארץ.

אחד מהם, העיתונאי אחמד עוויסאת החליט שהגיע הזמן כי ייערך מפגש גם בעיר במגזר בשיתוף ראשי הקהילה הולך ומתארגן מפגש ראשון מסוגו בעירו, בקה אל גרביה.

המטרה היא להביא בין 100 ל-150 חברים, יהודים וערבים בסוג של מפגש לקירוב לבבות, במיוחד לנוכח האירועים בתקופה האחרונה.האירוע יתקיים בשבת הקרובה (11/1) בשעה 19:30 בקפה "מיאר" אשר בכניסה ליישוב וצפוי להשתתף בו גם מ"מ מקום ראש העיר, ג'לאל מג'אדללה. מתוך כבוד לדת, לא יוגשו במקום משקאות אלכוהוליים.

למקדימים להגיע צפוי סיור במקום וייתכן שגם צפיה באחד ממשחקיהן של הקבוצות המקומיות. "מי שיגיע לא יתאכזב", אמר עוויסאת, "כולי תקווה שיערכו מפגשים נוספים אצלנו".


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?