ותיקי קריית עקרון וותיקי נבחרת ישראל נפרדו בתיקו

אייל גולן, ראה את המשחק מהקהל אייל גולן, ראה את המשחק מהקהל
במשחק ראווה שנערך אמש (שלישי), נפרדו ותיקי קריית עקרון וותיקי נבחרת ישראל בתוצאת תיקו 3:3. ניר שיקווה כבש שלושער לנבחרת, שי אבוקסיס וצמד של איתי שרעבי איזנו את התוצאה. הזמר משה פרץ סיים עם שני בישולים

במשחק ראווה שנערך אמש (שלישי) בקריית עקרון לעיני מאות צופים, נפרדו ותיקי עקרון ונבחרת הוותיקים של ישראל בתוצאת תיקו 3-3. לנבחרת ישראל כבש שלושער ניר שיקווה, ולוותיקי עקרון כבש שי אבוקסיס צמד ואיתי שרעבי שער נוסף.

במדי ותיקי עקרון שיתפו פעולה על הדשא הזמרים משה פרץ (עם שני בישולים) ודודו אהרון, בעוד זמר העשור אייל גולן צפה בביצועים מהיציע עקב פציעה בכף רגלו. מטרת משחק הראווה הייתה לטובת איסוף כספים עבור מחלקת הילדים של בית החולים "קפלן" ובמחצית המשחק נערכה מכירה פומבית של כדורי משחק חתומים וחולצות נבחרת ישראל חתומות ע"י השחקנים.

ותיקי נבחרת ישראל
נבחרי ותיקי עקרון
סכום נכבד של 6,000 ₪ נאסף באירוע אותו כיבדו בנוכחותם ראש מועצת קריית עקרון מר חובב צברי, חברי המועצה: דוד אבו, מאיה גולדשטיין, אייל זלנה, קרן שגב, בת החן גזל וקובי סבג אשר סייע רבות לקיום האירוע וכמו גם הנהלת המתנ"ס המקומי והמנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי "קפלן" גברי אלפסי. את המשחק יזם מאמן ותיקי עקרון פיני עייש בשיתוף עם מנהל נבחרת הוותיקים אורי דניאל.

דודו אהרון בסיום



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שיהיה רק טוב
2
הוא בכלל מטבריה. צריך לעשות משחק חוזר, או לתת ניצחון טכני לוותיקי הנבחרת.
4
משה פרץ
(אחד שמבין: 09:49 09-01-2014)
משה פרץ משחק בוותיקים של קריית עקרון משה שחקן מצוין לידיעתכםם.
5
חובב אתה תותח
(רוקח: 20:24 10-01-2014)
חובב כל הכבוד ! עכשיו תדאג לעשות גם קבוצת בוגרים מכובדת ,בהצלחה
6
דודו אהרון
(יאיר אמזלג: 19:21 06-09-2015)
תודה אתה אוהב את דודו אהרון דווקא?

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?