קטמון מציגה: נקמה מתוקה

בסיבוב הראשון השפילה הפועל רמת גן את הפועל קטמון 4:0, אמש בוינטר נקמו הירושלמים שגברו על מחזיקת גביע המדינה 2:1 משערים של שי אהרון ועידן שמש. רמת גן? מועמדת חזקה לירידה.

את ה 30.9.2013 אוהדי ושחקני קטמון עדיין לא שוכחים, אז "אירחו" הירושלמים את הפועל רמת גן בסיבוב הראשון וספגו מהם תבוסה מצלצלת של 4:0 שיכלה בקלות גם להסתיים בתוצאה מכופלת מכך.

שלושה וחצי חודשים עברו וקטמון נקמה במשחק קריטי על שש נקודות בין שתי קבוצות שרואות ביום בהיר את התחתית מתקרבת אליהן בצעדי ענק.

מנגד, מה יש לומר על מחזיקת הגביע? היא נראית מפורקת כמו עדר ללא רועה, התנהלות כושלת, מאמן שכנראה לא מכיר את היריבות וחבורה צעירה (מדי) של שחקנים שפשוט קורסת תחת המעמסה.

לא מכיר את שחקני היריבה. לוי (צילום: לירן דורף)
עופר טסלפפה הביס אמש בקרב המוחות את גיא לוי, נוק אאוט של ממש בסיבוב הראשון. מאמן קטמון הפתיע, עלה בשיטת היהלום כששי אהרון מתופקד מתחת לשני חלוצי המטרה עומרי רון ועידן שמש כשגיא לוי נותר מולו חסר אונים עם הרכב מוזר ביותר שכלל את שטראוס בשער(בן 22), אלמוג בוזגלו (בן 21), תומר לוי (20), נועם כהן(19), איציק ועקנין שהגיע השבוע מנתיבות (21) וניסן דנון בן ה-20. שישה שחקנים צעירים בהרכב כשעומר בוקסנבאום מתופקד כמבוגר האחראי,פריבילגיה מוגזמת לקבוצה שכרגע נלחמת על חייה בליגה.

על תקן של מבוגר אחראי. בוקסה מול מזור (צילום: לירן דורף)
קטמון שעסקה השבוע בעיקר באיחוד המדובר ששוב לא ייצא כנראה לפועל, חסרה את עבד מורג'אן, רז שטיין ואלירן אוחנה הפצועים כשרמת גן הגיעה ללא עומר חזום וטל מעבי שלא כשירים כשהקפטן תמיר בן עמי יושב לראשונה ביציע כאוהד נטו לאחר שפרש השבוע ממשחק פעיל.

עוד לפני שריקת הפתיחה, כיבדו כל הנוכחים בדקת דומיה את זכרו של ראש הממשלה לשעבר אריק שרון שהלך בשבת לעולמו לאחר שמונה שנים בהן שהה בתרדמת בבית החולים.

לזכרו של שרון. דקת הדומיה (צילום: לירן דורף)
המחצית הראשונה הייתה תענוג, משחק דו צדדי עם אין סוף מצבים כשכבר בדקה השישית ברוסו המקומי בעט כדור שטוח מ 12 מטרים אלכסונית, שמש הדף לא מספיק טוב ולירון דיאמנט השתלט על הריבאונד ומחמישה מטרים לבד לבד, בעט כדור לפינה אך שוער קטמון עם רגלו הציל שער בטוח והשאיר את התוצאה בעינה.

הצלה של שער בטוח. שמש עוצר את דיאמנט (צילום: לירן דורף)
בדקה ה-11 מצב ראשון גם לקטמון כששי אהרון (המצטיין במגרש) הכניס כדור עומק נפלא לעומרי רון שמ 12 מטרים בעט ברשלנות החוצה.

מצב ראשון לקטמון. רון אחרי ההחמצה (צילום: לירן דורף)
הקצב המטורף נמשך ובחלוף דקה נועם כהן הוציא כדור רוחב לניסן דנון שמחמישה מטרים בעט חלש מדי ושמש לא התקשה לקלוט.

רמת גן השתלטה במעט על מרכז השדה בשלב הזה ובדקה ה-16 היא גם עלתה ליתרון כשאלמוג בוזגלו הכניס כדור עומק לעומר בוקסה שמתשעה מטרים לא התקשה להכניע את שמש ולקבוע 0:1 למקומיים.

כאן הסתיים המומנטום המקומי וקטמון תפסה פיקוד במרכז המגרש כשדור הלוי עושה סדר ושי אהרון מחפש את צמד החלוצים שמש ורון בכדורי עומק, בדקה ה-18 אורי כהן הרים כדור מדוייק מאגף שמאל ועידן שמש התרומם מעל כולם אך נגח משבעה מטרים החוצה.

קטמון לקחה פיקוד. מזור נוגח לשער (צילום: לירן דורף)
עוד דקותיים חולפות ואלירן ג'ורג' הרים כדור נפלא מאגף ימין שנחת על ראשו של שי מזור שמחמישה מטרים נגח חזק אך רם שטראוס התעופף, הדף ולבסוף גם קלט.

המשחק נמשך במהירות ובחלוף 48 שניות דהר דיאמנט לרחבה, עבר שני שחקנים ומצא את בוקסנבאום שהגיע מול שמש אך בעט חלש מדי ושוער קטמון עם רגלו הציל גול בטוח.

ריח גול השוויון היה חזק באוויר ובדקה ה-29 הוא גם הגיע כשהגנת רמת גן הסתבכה עם הרחקת כדור פשוט ושי אהרון ניצל זאת כדי להניף את הרגל ומ 18 מטרים לבעוט כדור חד שהלך במדוייק לפינה השמאלית ופנימה, 1:1 מוצדק.

ריח של שער באוויר. אהרון כובש (צילום: לירן דורף)

וחוגג (צילום: לירן דורף)
שלוש דקות משער השוויון וקטמון השלימה מהפך בזק כששי אהרון הרים כדור קרן לפינה הקרובה שם ניצב לו עידן שמש שנגח בקלילות פנימה, 2:1 לירושלמים ועוד שער לחלוץ הכל כך מוכשר שפשוט נמצא בליגה הלא נכונה.

המהפך הושלם. שמש כובש (צילום: לירן דורף)

ומברך את המבשל (צילום: לירן דורף)
קטמון המשיכה לשטוף את המגרש ובדקה ה-41 אהרון מצא את שי מזור שבעט כדור חזק מ 18 מטרים אך הפעם שטראוס היה במקום וקלט.

קטמון שטפה את המגרש. שטראוס בעוד הצלה (צילום: לירן דורף)
השעון בקושי הספיק להשלים עוד 60 שניות ואורי כהן שלח כדור עומק ארוך לעידן שמש שהתגבר בקלילות על נועם כהן ובעט טיל מצד לצד, שטראוס נכנע אך הכדור חמק סנטימטרים מהקורה.

שניות לפני תום המחצית הראשונה ובוקסנבאום מצא את דיאמנט שמ 15 מטרים בחן את שמש שהיה במקום, השתטח וקלט.

לגיא לוי זה הספיק ובמחצית הוא ערך חילוף כפול (ולא יעיל) כששלח למערכה את יוסי אסייג ואביאל גבאי כשתומר לוי מוסט בחזרה לעמדתו המקורית כמגן ימני.

חילוף לא יעיל. עזו עוצר את גבאי (צילום: לירן דורף)
בדקה ה-48 אסייג בפעולתו הראשונה במשחק, הוציא כדור רוחב לגבאי שמ 15 מטרים בעט חזק אך למרכז השער ושמש היה במקום.

כאן נרגע המשחק כשרמת גן יוזמת מעט יותר אך לא מצליחה לסכן במשהו את שער קטמון, בדקה ה-69 החמיצה קטמון הזדמנות לגמור את המשחק כשג'ורג' הוציא כדור רוחב לעומרי רון שמחמישה מטרים חופשי לגמרי, בעט בשלומיאליות מעל המשקוף.

המשחק נרגע. ג'ורג' ודיאמנט (צילום: לירן דורף)
דקותיים חלפו ודור הלוי הכניס כדור עומק לוייסברג המחליף שהשאיר נגיעה לעומרי רון שחדר לרחבה ומעשרה מטרים אך מזווית קשה, בעט כדור לפינה הקרובה אותו הצליח שטראוס להדוף לקרן, את אותה הקרן הרים אהרון ומהערבובייה הצליח יותם פנסו להפגיז מתשעה מטרים אך מעט מעל המשקוף ורמת גן עדיין בחיים.

ר"ג עדיין בחיים. פנסו וגבאי (צילום: לירן דורף)
בהמשך ראינו עימות פיזי בין שחקני קטמון לעומר בוקסה מרמת גן על כך שהאדומים לא הוציאו כדור באמצע ההתקפה למרות ששני ירושלמים שכבו על כר הדשא, לאחר שלוש דקות תמימות, נרגעו הרוחות.

עימות פיזי. המכות (צילום: לירן דורף)

אהרון מרגיע את בוקסה (צילום: לירן דורף)
זה היה האירוע המשמעותי האחרון של המשחק, רמת גן לחצה אך ניכר היטב חוסר המחץ בחוד כשגבאי ודנון לא מצליחים לתרום כלום למשחק ויוסי אסייג מנסה לבד להציל את המולדת אך ללא הועיל.

חסרי מחץ. בוקסה מתוסכל (צילום: לירן דורף)
בסיום נצחון קריטי לקטמון שמתרחקת מהתחתית ומשאירה אבק לרמת גן שפתאום מוצאת את עצמה רק חמש נקודות מירידת ליגה ואין ספק שללא חיזוק משמעותי של מספר שחקנים מנוסים, היא ממותגת חזק כמועמדת לליגה א'.

ממותגים לירידה. שמש עוצר את אסייג (צילום: לירן דורף)
אוהדי רמת גן ההמומים נותרו בכותלי המגרש במשך דקות ארוכות לאחר השריקה ויצרו עימות עם היו"ר חזי ויטקובסקי בו הם באו בטענות על הרכש הכושל, על ההתנהלות הלא מקצועית מפתיחת העונה ודרשו תשובות שלא נענו.

ניצחון חשוב לקטמון. גורג' והלוי חוגגים (צילום: לירן דורף)

והאוהדים מרוצים (צילום: לירן דורף)

אבל רוצים איחוד (צילום: לירן דורף)
שפט היטב צביקה לוי לעיני 550 צופים בוינטר.

רמת גן: שטראוס 5, בוזגלו 5 (אסייג 5), סופר 4, לינגנה 5.5, כהן 4, ועקנין 4 (ביבי), בוקסנבוים 5.5, לוי 5, ברוסו 4 (גבאי 3),דנון 3, דיאמנט 4.5.

קטמון: שמש 6.5, ג'ורג' 6, עזו 6.5, בראשי 6, כהן 6, הלוי 6.5, מזור 5.5, פנסו 5.5, אהרון 7 (אדלשטיין), שמש 6.5 (וייסברג), רון 5 (צבאג).

צפו בתקציר המשחק (צילום: אבי ריימונד)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
לדאבל פס
(אוהד: 16:00 14-01-2014)
אתם חייבים לעשות משהו בעיצוב של האתר. סבבה שיש המון תמונות, אבל זה נראה כל כך ארוך וככל שיורדים למטה זה כאילו לא נגמר. אולי תקטינו את הגודל של התמונות ואז זה ייראה יותר קצר.
2
לדאבל פס
(קטמוני: 20:18 14-01-2014)
אחלה עיצוב , רק תעשו טובה תסקרו יותר את הליגה הלאומית.
3
תודה לירן
(מיקי ר.: 20:22 15-01-2014)
האהבה תנצח.
4
בוזגלו הרגת אותנו
(רמת גני: 11:58 16-01-2014)
אתה שחקן של ליגה ב .מה לך ומגן שחרר אותנו כבר

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?