דלה ימפולסקי: "המטרה שלנו היא לעלות ליגה"

יצליח לחזור לעצמו דווקא בליגה א'? ימפולסקי (ערוץ הספורט) יצליח לחזור לעצמו דווקא בליגה א'? ימפולסקי (ערוץ הספורט)
החלוץ שלפני 5 שנים כבש שני שערים במוקדמות ליגת האלופות במדי מכבי חיפה מדבר בראיון ראשון ל"חמש באוויר" עם רז זהבי על ההחלטה לחתום בנס ציונה, הטעויות שעשה בדרך והאפשרות שיחזור לשחק בליגת העל

אתמול (א') נרשמה החתמת ענק במונחים של הליגות הנמוכות לאחר שנס ציונה מליגה א' דרום החתימה את דלה ימפולסקי.

נס ציונה היא לא מהקבוצות הגדולות של ליגה א'. למרות שסיימה את העונה האחרונה במקום השני ובחלקים ממנה אף תפסה את המקום הראשון, הקבוצה של אוהד בוזגלו לא סומנה כאחת שצפויה להלחם על הכרטיס לליגה הלאומית, אך כעת חוקי המשחק משתנים עם צירופו של ימפולסקי.

בראיון ראשון ל"חמש באוויר", תכנית הרדיו של ערוץ הספורט עם רז זהבי, הסביר החלוץ את הירידה לליגה השלישית, התקופה הקשה שעבר בשנים האחרונות, הטעויות שעשה בדרך והאפשרות לחזור לליגת העל.

"הגעתי למקום שיתן לי המקום ואת הבמה. עברתי פציעה בשנתיים האחרונות, בכל מקום שחתמתי החיבור שלי עם המאמנים לא היה כל כך מוצלח", כך פתח את דבריו החלוץ והוסיף: "המעבר לליגת העל עדיין אפשרי. אני רוצה לחזור לבמה המרכזית, איפה שהייתי".

ימפולסקי התייחס לתקופה האחרונה שחווה: "לפי מה שלמדתי בחיים כל יום אתה יכול להיות במקום אחר. בשנתיים האחרונות לא שיחקתי באופן רציף מאוד התגעגעתי למגרש ולשחק עם המאמן הנכון, והשחקנים שמאמינים בי".

לגבי החתימה בנס ציונה אמר: "החתימה הייתה ברגע. הכל היה מיידי. שישבנו בחתימה ושמעתי את האידאולוגיה של המועדון זה יצר סוג של הצהרת כונות. זה מאוד מרגש אותי. להיות למעלה זו המטרה שלנו. אני רוצה למנף את זה כמה שיותר גבוה. כמובן אנשים ירימו גבה, אני מבין את זה. ממחר כבר אני בא לתת את כל מה שיש לי ולחשוב חיובי".

השחקן התייחס גם לטעויות שעשה בדרך: "לא הסתדר לי עם חיים סילבס ברעננה. בבני לוד? עד ינואר עמדנו ביעדים, היינו בפלייאוף העליון ופתאום אמרו לי שאני לא רצוי שם. לא משנה מה תעשה תמיד אנשים ידברו. האנשים האלה שמדברים לא צודקים. אני קובע אני מאמין בעצמי. ברגע שאני אשחק באופן רציף הכל יחזור. אפשרי שתוך שנה אני אחזור לליגת העל".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שאפו לבוזגלו
(נס ציונה : 18:41 11-07-2016)
כל הכבוד למאמן האמיץ של נס ציונה אוהד בוזגלו.מאמן שלא פוחד להחתים שחקנים שהם לא חברים אלא בוחר אותם מבחינה מקצועית אחד אחד.יש לתת מחמאה גם לשי מאור שבונה קבוצה מעניינת ביבנה,אך חייב לשפר את שמו התככן וחתרן בלתי נלאה.לעומת שנות אור הוא בנודיס האפור
2
שאפו לבוזגלו
(נס ציונה : 19:34 11-07-2016)
לעומתם ארז בנודיס בונה קבוצה לא מאוזנת של שחקנים מאחורי השיא , מבוגרים אך בעיקר חברים שלו . אי אפשר כך להיות מאמן מוביל שפוחד משחקנים חדשים ומנהיגים . הליגה צפופה הרבה קבוצות התחזקו לכן למאמן יהיה משקל גדול . מרמורק לקחה חתול בשק בנודיס הגרוע ביותר.
3
עולים ליגה בהליכה
(נס ציוני: 12:06 12-07-2016)
ימפולסקי לוטטי אופיר חמו אמור לחתום האחים שרון כל דבר חוץ מעלייה יהיה כישלון גדול
4
אני מקווה ששיטת הבונקר תעלם
(אוביקטיבי: 12:12 12-07-2016)
נס ציונה סיימה את העונה בלי כלום עשו ראש וצילצולים אבל בפועל קבוצה של בונקר לא יוזמים לא לוחצים גונבים גולים ככה לא מתקדמים באה אזור והעייפה אותם לטובתם אני מקווה שדברים ישתנו
5
סןס
(אבי: 15:59 12-07-2016)
ימפולסקי סוס מת

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?