בר חזות חתם בהכח ר"ג, משפתי הצטרף לבאקה

משפתי (וואלה) משפתי (וואלה)
ליגה א' ממשיכה לספק את הסחורה. בדרום, הכח התחזקה בשני שחקנים והדגש הוא להמשיך ולטפח את הצעירים שמגיעים אליה. בצפון, באקה אל גרבייה התחזקה באחד מהבלמים המבטיחים של השנה

בשישי הקרוב יפתחו להם משחקי ליגה א' במסגרת המחזור השני. ישנן קבוצות שממשיכות במסע ההחתמות, הן בצפון והן בדרום. הפועל באקה אל גרבייה יכולה להיות מרוצה לאחר ההחתמה המצוינת בדמותו של הבלם גיא משפתי. משפתי שיחק בעונה האחרונה בעירוני רמת השרון והיה אחד השחקנים הבולטים של הקבוצה. במהלך הקיץ רצה מאמן הפועל פתח תקווה, אסף נימני, לצרף את הבלם, אך הבעיות הכלכליות של המועדון מנעו זאת. במהלך השבוע האחרון ניהל מאמן באקה, צחי אילוז, משא ומתן קדחתני עם משפתי וביום שלישי השחקן חתם בקבוצה ואף יהיה בסגל כבר ביום שישי הקרוב.

בדרום, הכח עמידר ר"ג היא זו שמתחזקת. אתמול (רביעי) חתמו בקבוצה בר חזות מהפועל ראשון לציון ונאור צ'יצ'יאן, מעמישב פ"ת. צ'יצ'יאן שימש בשלוש השנים האחרונות כקפטן עמישב פ"ת, שירדה בעונה שעברה לליגה ב'. בר חזות, 20, מראשל"צ, היה קפטן קבוצת הנוער במועדון הכתום. החתמתו של חזות הצעיר היא המשך הקו שעליו החליטו כמדיניות במועדון, לקדם ולטפח שחקנים צעירים ומוכשרים. במועדון שמחו על צירופם של השחקנים: "מדובר בהחתמות טובות, שחקנים שישדרגו אותנו גם ביכולת וגם בניסיון".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ציצי
(ש ברוך: 10:44 22-09-2016)
נאור ציצי ההחתמה הטובה ביותר עבור הכח רמת גן שחקן נשמה ובחור מדהים ציצי בהצלחהה
2
הקו שלנו עקום מה אתם לא רואים?
(רון שלום הכח הסגול: 13:25 25-09-2016)
אנחנו ממשיכים לשבור כל שיא שלילי אפשרי. זה הקו בהכח לצערי והוא קו עקום. היציבות בהכח זה להחליף 30-40 שחקנים כל עונה. אבל להביא 30 שחקנים צעירים שלרובם זו העונה הראשונה בבוגרים ובהרכב זו כבר התאבדות מסחררת. הצילו!! תביאו 7-8 שחקנים מנוסים.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?