איחוד עם הפנים קדימה

קבוצות הכדורגל של הכפר כאבול דישדשו שנים בין ליגה ג' לליגה ב' כשכל פעם ההגמוניה בין מכבי להפועל מתחלפת. חמש שנים בלעדיות של מכבי הסתיימו לפני שנתיים, כשהוקמה הפועל בני, מושתתת על פורשי מכבי ששיחקה בליגה ב'. בסיומה של העונה שעברה התהפכו היוצרות, מכבי ירדה לליגה ג' ואילו הפועל עלתה. העונה סוכם על איחוד כשהפנים קדימה.

בכפר כאבול אוהבים מאד כדורגל ופוליטיקה. באופן טבעי, במשך שנים רבות היו שם שתי קבוצות: מכבי והפועל על גלגוליהן השונים. ההגמוניה התחלפה לסירוגין כשב-10 השנים האחרונות היא הייתה שייכת למכבי ששיחקה בליגה ב'. לפני שנתיים החליטו פורשי מכבי ואלה שהפועל קיננה תמיד בליבם להקימה מחדש וכך הוקמה בני כאבול.
בסופה של העונה שעברה התהפכו היוצרות. עירוני כאבול הפסידה בפלייאוף בפנדלים למכבי כפר סמיע וירדה לליגה ג'. בני כאבול סיימה במקום השני במחוז גליל עליון בליגה ג', הפסידה במשחק המבחן למכבי ד.א. כרמל וחיכתה להתפתחויות בקיץ.

 

המאמן, חליל עכריה בשיחת תדרוך. מחפשים קשר וחלוץ.


לכולם היה ברור כי היא תעפיל ולכן עוד לפני ההודעה הרשמית החלו שם מגעים קדחתניים לאיחוד בין הפלגים בחסות המועצה המקומית שבתמורה הבטיחה לעזור כלכלית. זה לא היה קל, כל צד רצה להיות הדומיננטי בקבוצה המאוחדת. בסופו של דבר נשאו המאמצים פרי והקבוצות התאחדות והפכו לעירוני בני כאבול ולהנהלה צורף נציג של המועצה.
בהנהלה חברים כרגע מוחמד טהא, יו"ר בני כאבול, מוחמד הייבי ושריף ריאן, חברי הנהלה של מכבי בעבר ועלי ריאן, נציג המועצה שהוא גם מנהל מחלקת הנוער.
אחרי יותר מחודשיים התקבלה ההודעה המשמחת על העלייה (במקומה של בני טמרה שהתפרקה) ולפני כחודש יצאה הקבוצה המאוחדת לדרך תחת שרביטו של חליל עכרייה.
בנוסף הצליחה הקבוצה להשאיר את הנכס שלה משנה שעברה, האחים סאלח ופארס דרוויש ובנוסף לעומר טאוויל, שאדי האמם ועוד כאלה שהצטרפו ממכבי . עוד מריצה הקבוצה את הצעירים מוחמד עכריה (מגן ימני) וענאן איברהים.
וואהיב כיאל שהיה בדרך לקבוצה לא הגיע להבנות בנושא הכספי ולא יצטרף. במקביל מחפשים שם קשר וחלוץ.
"המטרות הן צנועות", אמר מוחמד טהא, "אנחנו קבוצה חדשה ורוצים בשלב ראשון רק לתקוע יתד בליגה ב'".

 

עושים כושר. המטרה העונה לתקוע יתד.


מכיוון שאת ההודעה על העלייה קיבלה הקבוצה לאחר שהגרלת גביע ליגה ב' כבר הייתה סגורה נשארה במפעל במסגרת ליגה ג' גליל עליון והיום (שני) תארח במג'דל כרום את בני מג'אר, יריבתה בעונה שעברה על העלייה.
 



תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?