האיחוד בין צפת לכרמיאל יוצא לדרך

בית"ר צפת מליגה א צפון שאיחודה עם הפועל כרמיאל מליגה ב אושר סופית בהתאחדות לכדורגל חושבת צמרת.איציק בוזורגי מונה למאמן כשהתקציב עשוי להגיע עד כ 800 אלף ש"ח.

לאחר עונה בינונית אשתקד בליגה א' צפון החליטו בצפת לקחת את העניינים לידיים ולהתאחד עם הפועל כרמיאל מליגה ב על מנת להציב תקציב ראוי שיוכל להשיג לפחות מקום בצמרת ליגה א' צפון. הקבוצה החדשה שתקרא מועדון ספורט כרמיאל צפת תשחק בעונה הקרובה באצטדיון בכרמיאל המונה עד כ 1500 צופים ותנסה כאמור להשיג מקום גבוה יותר מאשתקד.למאמן הקבוצה מונה איציק בוזורגי שהיה בעבר עוזר מאמן הפועל קריית שמונה שבקבוצה המאוחדת ימשיך לשחק בנו,אריאל בוזורגי ששיחק בעונה שחלפה בבית"ר צפת.  ציון טוויטו יו"ר מ.ס כרמיאל צפת מאמין שהקבוצה תוכל להוות פקטור רציני בצמרת. "אני מאמין הפעם באיחוד הזה ומקווה שיניב תוצאות חיוביות.בעבר הייתה כבר הצעה כזו על הפרק של איחוד בין הקבוצות של שתי הערים אך כשהבנו שעיירית צפת לא תתמוך בנו כלכלית ירדנו מהרעיון, צריך לתת את כל הקרדיט לאורן מילשטיין סגן ראש עיריית כרמיאל ומחזיק תיק הספורט כי רק בזכותו האיחוד הזה יצא לפועל השנה. הקמתי כמעט במו ידיי את הקבוצה הזאת (בית"ר צפת) לפני כ 17 שנים שהייתי עוד בשנות העשרים המוקדמות של חיי ואני מחכה לעידן החדש שיביא איתו תוצאות,הקבוצה יקרה לליבי ותמכתי בה כאיש עסקים וכאוהד".

 

אריאל בוזורגי(בצהוב שחור),ימשיך לשחק גם בקבוצה המאוחדת.(צילום:לירן דורף)

 

סגן ראש העיר כרמיאל שיזם,הגה והוציא לפועל את האיחוד אורן מילשטיין נשמע בשיחה עם דאבל פס אפילו יותר אופטימי מטוויטו ולא מתבייש לכוון גבוה, : "תהיה פה קבוצה טובה שתבנה לעלייה לליגה הלאומית,התקציב יעמוד על איזור ה 700 אלף שקלים שיתכן שנקבל סיוע מיורם אורנשטיין ומרכז הפועל אליו שייכת הקבוצה,הוא הבטיח לתמוך ולדעתי זה יקרה,הם מאמינים בספורט הישגי והציעו סיוע ואם זה יקרה אני מאמין שנגיע לכ 800 אלף ש"ח שזה בהחלט תקציב מכובד".

רוב שחקני העונה שעברה ששיחקו בצפת ימשיכו גם בקבוצה המאוחדת כגון אילן סוויסה ואחרים,לעומת זאת השוער וקראט עבר לקריית שמונה ,בקבוצה תרים אחר חלוץ מטרה בעל שיעור קומה ובנוסף עמלים על בניית  אתר אינטרנט לקבוצה כיאה לקבוצות בליגות הבכירות יותר.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
מה עם אוהדי צפת?
(אורן: 12:13 10-07-2009)
האיחוד הזה בעצם מפרק את בית"ר צפת! מפני שעכשיו תושבי העיר צריכים לנסוע עד לכרמיאל בשביל משחקים, זה כמו להיות אוהד של קבוצה מעיר שלא שלך!!!
2
הלוואי שהאיחוד הזה יצליח , ונראה בשנים הקרובות את הקבוצה הזו בליגת העל. כן ירבו קבוצות מהפריפריה בליגות הגבוהות . זה עדיף על כל מיני קבוצות כמו הכח ר"ג ומכבי הרצליה.
3
כרמיאל עירי
(הפועל: 20:02 14-03-2015)
"אני עובר ליד האצטדיון ומרגיש שזו ליגה מעפן"

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?