ובמקום הראשון? הפועל רמלה!!

עליית ליגה? הפועל רמלה מודל 2014 (אלי שמואלי) עליית ליגה? הפועל רמלה מודל 2014 (אלי שמואלי)
לשפשף את העיניים ולא להאמין. לראשונה אחרי חצי יובל ואולי יותר, הפועל רמלה מדורגת בראש טבלת ליגה ג' מרכז (!!). נכון, זה היה קצת "בעזרתה" של מכבי רחובות ששיתפה מולה שחקם מורחק אבל מבחינת משה דבוש, למי אכפת?

בחצי היובל האחרון הפועל רמלה הוגדרה בפי כל לקבוצה הכי חלשה בארץ. הסיפור שלה הגיע הזמנו אפילו לתוכנית של דודו טופז ז"ל.
הסיבה ידועה לכולם. היו"ר משה דבוש ניסה לעשות הכל כדי "לקלקל" את שמה של העיר בשל סכסוך עתיק יומין עם היו"ר ולכן היה מלקט בתחילת העונה שחקנים מהרחוב והתוצאות בהתאם.

נכון, מידי פעם הקבוצה הייתה מלקטת פה ושם ניצחון אבל רוב משחקיה היו נגמרים בתבוסות וחלקן אף קשות. השיא נדמה היה לפני שלוש עונות. 21:0 מול עירוני מודיעין, אז בליגה ג'.
מידי פעם רשמה הקבוצה ניסיונות להרים את עצמה. פעם היה זה באיחוד עם מצליח שהחזיק עונה ופעם נוספת עם מרכז הקליטה הדרום אמריקאי בעיר שהחזיק בדיוק חודש.

העונה עושה רושם שהדברים נראים אחרת ובתפנית חדה של 180 מעלות. מבט בטבלת ליגה ג' מרכז מכה את כולם בהלם. הקבוצה של דבוש ותאופיק בטשון עומדת אחרי שלושה מחזורים במקום הראשון (!!!) ועם מאזן מושלם (!!!!) של שלושה ניצחונות מ-3 משחקים. הפרש השערים אגב הוא 2:10 לזכותה. בעונות הקודמות ההפרש הזה במקרה הטוב היה לרעתה...
נכון, ברביעי היא קיבלה שלוש נקודות נוספות כשמכבי רחובות (ניצחה אותה 0:3 במחזור השני) הורשעה בשיתוף שחקן שלא כדין וספגה הפסד טכני אבל מי יזכור זאת בסוף העונה?

נכון שרוב השחקנים הם יפואים במקור כשדבוש מצדו מקפיד שהקבוצה תישאר, לפחות בשמה, רמלאית אבל בסך הכל כולם מרוצים, בינתיים.

כולם מרוצים. מימין: משראוי, פתחי עאשור וקלבוני (צילום: אלי שמואלי)
לעלות ליגה? "אנחנו משחקים בשביל הכיף", אמרו בקבוצה, אבל בחדרי חדרים יש המדברים על כך לאור העובדה שאין קבוצה מעל הליגה, אולי בית"ר יבנה שנראית בינתיים לא רע בכלל ביחס לליגה.

יוסי סקא, סעיד סטל וחאדר כלבוני (מלך השערים הזמני יחד עם האני משראוי הצעיר) הם השחקנים הבולטים בקבוצה עד כה והמטרה היא לשמור על המומנטום.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
לא מפתיע בכלל..
(שערוקון: 10:07 22-11-2013)
כל עוד נחמני נמצא במכבי רחובות אז מכבי רחובות תהנה מליגה ג'
2
יפואים
(שחקן: 17:46 22-11-2013)
כל הכבוד לשחקנים של יפו . זה תענוג לראות שחקנים יפואים אורגינלים משחקים ביחד . שירבו הנצחונות .
4
יפו
(יפו: 02:23 23-11-2013)
דבוש יא ליצן בלי יפו אין רמלה!אנחנו נעלה ליגה ונעיף אותך מי אתה בכלל? תגיד אלף פעם תודה בזכותנו קיבלתה פירסו יא ליצן.....
5
מתי יפוטר ה'שחקן' יוהן סרוסי?
(תושב בארי: 19:58 10-12-2023)
הסרט המלא: https://youtu.be/AbW6HlSSIvs?si=VOqO6euoUKcatWIC

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?