מכל האדומות יש אחת שהיא כחולה

שחר ילין בזווית אחרת לארגון האוהדים "הכחולה". למה הוא שונה מהשאר? ומה גרם לו גם להצטרף?

מודה שטרם התפקדתי ל"כחולה", מאחר ששבע ולמוד אכזבות אנכי, החלטתי לקחת את הזמן. חוץ מזה כמו כל אבא טוב שלחתי תחילה לחזית את שני הבנים שירשמו. וואלה נרשמו.

ובכלל, יוצא שאני מקליד את הנ"ל לאחר שבטור הקודם ממש כאן הבעתי את מחאתי אודות כתבים/עיתונאים/אנשי תקשורת שמופיעים ומדברים מטעם האינטרס. והנה אני עושה בדיוק כמותם, אלא מאי? עם סייג אחד: גילוי נאות. צמחתי, ינקתי וגדלתי על הפועל פתח תקווה, גם כשחקן נוער ובוגרים וגם כמנהל מחלקת הנוער בעבר הלא רחוק.

ועכשיו, פרשנות לפסקה הראשונה: עשו מעשה כמה חברים טובים שדם כחול זורם בעורקיהם והקימו עמותה בשם "הכחולה". המטרה: הקמת ארגון אוהדים להפועל פתח תקווה. יעד ראשוני: גיוס 1,000 איש ואישה רשומים ומשולמים. מצב עדכני: לאחר חודש אחד בלבד חצו את רף ה- 600 רשומים. כפיים!

הרעיון הוא לחקות את הפורמט של ארגוני האוהדים בגרמניה שמדבר על שליטה של 51% ממניות המועדון באמצעות אנשים בדירקטוריון שיוכלו להיבחר. התנאי לבחור ולהיבחר: חובה להיות חבר בארגון. הכל יהיה גלוי בפניהם ותינתן להם זכות הבעת דעה והטלת וטו בכל הנושאים המקצועיים ומסביב להם. כמה פשוט ככה נפלא.

"הכחולה" הוא לא ארגון האוהדים הראשון כאן בארץ. קדמו לו אחרים ('קביליו' יפו וקטמון למשל) ועשו זאת בהצלחה לא מבוטלת תוך שימת דגש על משב רוח מרענן, שונה ומאחד. בתחילת העונה הגעתי לאחר הפצרות לאחד ממשחקי הבית של הפועל פ"ת באצטדיון ראש הזהב. למחצית השנייה לא נשארתי. הרגשתי שלא הרגשתי כלום. שום דבר. נאדה. מפיש. לאו דווקא בגלל השחקנים כמו כל מה שלא ראיתי ולא חשתי מסביב. במילים פשוטות: שום זכר לרוח המיוחדת כל כך של הפועל פתח תקווה.

המנטרה שלי תמיד הייתה ועדין, שהפועל פתח תקווה כל כך גדולה ומפוארת ששום דבר לא ישבור אותה. מחלקת הנוער הנפלאה תעיד על כך. באמת מאמין במועדון העצמתי כל כך ובעל מסורת נפלאה. יחד עם זאת אמונה לא תספיק, המעשים הם אלה שיהפכו זאת למציאות בשטח. לכן אנו חייבים ומחויבים לתת כתף ל"כחולה" ולהחזיר את רוח המועדון וגאוות היחידה ואת "יאללה הפועל!".

אז קומו ספקנים שכמותכם, צאו, חייגו, הקלידו והירשמו. ועד שתסיימו לקרוא הטור הנ"ל אזי תגלו שגם למוד אכזבות שכמותי יתכן ועשה כן. אין לנו מושג לאן זה הולך ואיפה ועם כמה נרשמים זה יגמר, אך נזכור גם נזכור היכן הכל התחיל.

יאללה הפועל!!!
לינק להרשמה: www.theblue.org.il

במחשבה שנייה:
1. אחרי שבגצקיס ירד וצרח כמו משיגנע על שחקני מכבי ת"א בשני המשחקים הראשונים שלו, אפילו שניצחו, מה כבר נותר לו כבר לעשות עכשיו? בזבז את כל התחמושת.
2. לאלה, ארבייטמן, חנן ממן, דור פרץ ובן בסט. פלוס 5 זרים. מי קרא ליואב כץ קמצן?
3. האם אבי לוזון מפנטז ללכת עד הסוף עם מכבי פ"ת עוד העונה?

שלכם,

שחר ילין - מנטור ומאמן מנטאלי בספורט.

הכותב הינו בוגר פסיכולוגיית ספורט
ומכללת ICU בית ספר למנטורינג ולאימון אישי


פייסבוק: שחר ילין - מאמן מנטאלי ומנטור ספורט
לטיפים נוספים בלוג: sye-mentor.blogspot.co.il
לפניה ולעצה אישית: yellin_s@bezeqint.net
 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
נהינתי לקרוא כל מילה בסלע!
(אלמוני: 13:21 06-02-2017)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?