הכל מנטלי

האם קרה לכם שפחדתם לעלות למגרש? שרציתם שמשחק יתבטל? שהפסקתם לסמוך על היכולות שלכם במשחק? אלו רק חלק ממחשבות שמרמזות על פחד מהתמודדות, הפחד מכישלון, ממה אחרים חושבים והאם אנחנו עומדים בציפיות של ההורים, המאמנים, המנהלים והאוהדים

האם בשביל זה אתם משחקים כדורגל? רק בשביל לא להיכשל במשחק? אותו משחק שאתם משחקים מאז שאתם זוכרים את עצמכם. אני בטוח שהייתם רוצים לעלות למשחק משוחררים יותר.

קריירה של כדורגלן היא מלאת תהפוכות, אתה יכול היום להיות במקום הנמוך ביותר ושנה אחר כך לשחק ברמות הגבוהות ביותר. מה שיקבע זה אם תגשים את עצמך בשלושה דברים:

1. שתדע שזה באמת החלום שלך! להיות כדורגלן מצליח.
2. אתה מוכן להקריב הרבה בשביל זה.
3. יכולת מנטלית להתמודד עם כל סיטואציה שתנסה להרחיק אותך מהחלום.

כולנו רואים את הטופ של הכדורגל על המסך ושואלים את עצמנו איך הם הגיעו לרמות האלה? איך אני יכול להגיע לרמות האלה? התשובה היא מאוד פשוטה אבל בכלל לא קלה לביצוע. הם קיבלו החלטה שהם הולכים עם החלום שלהם עד הסוף ומוכנים לשאת באחריות של הקושי הפיזי והמנטלי שדרוש מספורטאי מקצועי.

מה שאנחנו לא רואים על המסך זה את העבודה הקשה שהשחקנים עושים לפני אימון, בסוף אימון ובשעות ״הפנאי״. במקום להעביר את הזמן עד האימון הבא, הם עובדים על החוזקות ומשפרים את החולשות שלהם. כל אחד ומה שחסר לו.

לאחד חסר כוח פיזי, אחר רוצה לשפר את הטכניקה ויש מי שצריך אימון מנטלי. ללא אימון מנטלי אתה יכול להגיע לכל משחק ולהגיד לעצמך " היום אני אעשה את הכי טוב שלי ומה שיהיה יהיה״. שאתה מתחיל להתאמן מנטלית אתה מתחיל להבין שאתה יכול הרבה יותר, אתה יכול למשוך את עצמך לקצה גבול היכולת ולהבין מה באמת הכי טוב שלך ומה מונע ממך להתקדם?, מה ההערה שתמיד גורמת לך לאבד את הבטחון?, למה רעשי רקע מוצאים אותך מאיזון? ואיך אפשר להתגבר על זה, בשביל שבזמן משחק תהיה באנרגיה הכי טובה שיכולה להיות.

ברגע שהחלטת שאתה רוצה להיות שחקן כדורגל מקצוען ואתה רוצה להגיע לרמות הגבוהות ביותר תהיה גאה בזה. תהיה גאה בזה שאתה רודף אחרי החלום שלך למרות שאתה יודע שבדרך תתמודד עם קשיים ואתגרים לא פשוטים ולא בחרת לוותר מראש בזמן שאחרים יגידו לך ״עזוב מה אתה צריך את המקצוע הזה?״, הם רק לא מבינים שבשבילך זה לא מקצוע זה החיים.

ככל שתדרוש מעצמך יותר אתה תגיע ליותר

טיפ שבועי:
באימונים תצטרך לעבוד, ללמוד את השיטה, להבין את המאמן ובמשחקים תצטרך לפעול לפי אינסטינקטים בזמן משחק אין זמן לחכות להוראות מבחוץ, תצטרך לפעול ומהר. הידע כבר קיים אצלך, המיומנות כבר נמצאת ברגליים שלך עכשיו תן לעצמך רשות לבטא את עצמך במקסימום.  

תגובות

+ הוסף תגובה
2
מעניין,תודה.
(צור : 13:05 15-02-2021)
הרבה זמן חיפשתי כתבות אצלכם שיתנו קצת את התוכן המנטלי שהוא חלק בלתי נפרד מעולמנו בכלל ומעולם הכדורגל בפרט. תודה לכם,סופר מעניין והייתי שמח לעוד
3
כתבה חשובה
(אבי: 16:40 15-02-2021)
אני עוקב אחרי האתר הזה כבר הרבה שנים ואני שמח לראות שאתם מעלים כתבה עם תוכן מנטלי . אז כתוב ממש יפה ואשמח לראות עוד כתבות מהסוג הזה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?