ליאון ראובן מסכם עונה

איזה עונה הייתה לנו בליגה א' דרום. זאת הייתה ליגה שוויונית, ליגה שהייתה מעניינת עד השנייה האחרונה וליגה שהיה בה מאבק בצמרת ובתחתית עם פוטו-פיניש מוחץ

ליגה א' הפכה בשנים האחרונות לליגה מתוקשרת, ומשנה לשנה היא מקבלת חשיפה גדולה יותר, סיקור נרחב ושידורים ישירים שריתקו אוהדים ועסקנים מליגות גבוהות יותר. הליגה גם נתנה לשחקנים צעירים במה, כאשר יש אפילו שחקנים שהתקדמו עד ליגת העל.
 
הליגה השנה הייתה צפופה עם ראש חץ שכלל את מכבי קביליו יפו, כאשר האחרונה עלתה בצדק אך בעיניי המשחק שקבע את זהות העולה היה התבוסה של הקבוצה מול הפועל כפר שלם בתוצאה 0:3. יפו ומאמנה, איציק ברוך, זכו ללא מעט ביקורת אבל ידעו לשמור על קור רוח ובזכות עבודה קשה חגגו עלייה מתוקה.

הפועל כפר שלם גם כן הייתה פאקטור רציני שנתנה פייט ליפו, אבל זה כאמור לא הספיק. קבוצה של עומר פרץ ניסתה לעלות דרך המבחנים אבל זה לא קרה, ושוב ההפסד לראשון לציון הוכיח את הבדלי הרמות הגדולים בין הליגה הלאומית לליגה א'.

אין ספק שזרים איכותיים עושים את ההבדל ולכן משימת העלייה מהמקום השני היא כמעט בלתי אפשרית. עומר פרץ מאמן פנטסטי שבסופו של דבר לא הצליח להעלות ליגה, אבל עדיין הוא אחד המאמנים הטובים, המודרניים והאיכותיים שיש לנו בליגה.

הצלע השלישית הייתה שמשון כפר קאסם שלצערי הגיעה לליגה מאוחר מדי, ולמרות השינוי האדיר שהביא יובל נעים זה עדיין לא הספיק. אין ספק שאם נעים היה פותח את העונה אז הדברים היו נראים לגמרי אחרת. ראוי לציין גם את מרמורק שעשתה עונה אדירה והצליחה להגיע לפלייאוף עם תקציב שפוי, כדורגל יפה ואטרקטיבי ועם קבוצה מאומנת מאוד.

בתחתית המאבק היה מרתק במיוחד, אך המאבק הסתיים בכאב גדול עם ירידתם של בית"ר נורדיה, בני לוד והפועל אזור. כל שלושת הקבוצות נתנו פייט שלא הספיק להם בסיום. שאפו לבני אילת שסומנה כיורדת בטוחה, אבל במועדון ידעו לעשות את השינויים המתאימים ולשרוד בליגה.

אין ספק שהגעתו של אמיר כהן תרמה והאחרון נשאר בליגה. שאפו יותר גדול מגיע למועדון ספורט כסייפה שירדה עוד לפני המשחק הראשון, אך במסע הירואי שרדה בליגה עם ניצחון על עמישב פתח תקווה. הבקעה שרדה עוד עונה עם סגל שחקנים צעיר ולא נוצץ וזה הישג בפני עצמו.

מדובר בעונה מרתקת אבל כמו שלמדנו בשנים האחרונות אז העונה הבאה צפויה להיות מעניינת עוד יותר לבטח שיש דרבי בהרצליה. בהצלחה לכולם!  

תגובות

+ הוסף תגובה
2
תעשה שיעורי בית לפני שאתה כותב .
(אוהד יפו: 11:47 31-05-2022)
לא עקבת מספיק ולכן טעית בגדול , יפו לא הובסה אלא הביסה את כפר שלם 3:0 במשחק החשוב ביותר בו גולן מלול עצר 2 פנדלים וברבע השעה האחרונה יפו הבקיעה שלושה שערים והחל מהמשחק הזה, יפו עלתה לראש הטבלה עד לסיום העונה . זה מסביר למה לא סיימת את העונה באזור...
3
קוקי
(ידיד: 17:55 31-05-2022)
הוריד וירד ליגה ועוד עושה כתבות.על קבוצות ומאמנים .
4
אתה בדיחה חולה וידאו כאילו זה פלייסטיישן אתה ללא מושג אחי חפש מקצוע אחר
5
למה אתם לא מפרסמים תגובות ???
(אוהד יפו: 13:59 04-06-2022)
אתם נותנים לאדם שמנותק מהמציאות לנתח מה קרה בליגה א דרום ? משחק המפתח של יפו העונה היה הנצחון 3:0 על כפר שלם , משחק שהביא למהפך והעלה את יפו לראש הטבלה מקום בו נשארה עב לסיום העונה .משחק בו לשיטתו של ראובן. יפו "הובסה" 3:0 ממש מביך מבחינתו ...
6
שי מאור השקרן
(אוהד: 20:55 07-06-2022)
עלה ליגה עם מודיעין ומאז רץ אחרי כל כתב שיראיין אותו משבח רק את עצמו חצי מילה לא על השחקנים עלהמועדון על היו"ר רק אני ואני ואני ואני הוא ניצח הוא הבקיע הוא הרים קרן ורץ לנגוח שקרן ברברן קשקשן והאדם הכי שקרן שיכול להיות . נפגש השנה על המגרש

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?