סיכום משחקי השבת

לאחר יום שישי המטורף נראה על פניו כי השבת תהיה רגועה יותר. אך ג'דידה חשבה אחרת וגברה 1:2 בבית על עירוני א.א. פאחם. הפועל הרצליה ניצחה בקושי את כפר יונה. אור יהודה ממשיכה את ההתאוששות שלה, בית"ר נהריה שמרה על המקום הראשון, כך גם ד.א. כרמל והפועל איכסל במחוז המקביל. הפועל שפרעם ממשיכה לדהור לעבר ליגה ב'. עין מאהל, כפר קמא ובית"ר א.א. פאחם רצות צמודות ובני ג'לג'וליה כבשה עשירייה לפני שמשחקה עם אריאל הופסק בשל חוסר ערך ספורטיבי.

משחקי יום שבת לא היו צפויים להניב הפתעות מיוחדות אך בני ג'דידה, נועלת טבלת ליגה א' צפון חשבה אחרת וגברה בבית 1:2 על עירוני א.א. פאחם שחלמה לפני המשחק על מקום הראשון. אסי גלבוע גברה 0:1 על צפת וברחה מעט מהתחתית.

בליגה ב' ממשיכה אור יהודה את מסע ההתאוששות שלה כשגברה בית 0:1 על עוצמה חולון שהסתבכה עמוק בתחתית. שיכון ותיקים ומחנה יהודה נפרדו בתיקו ללא שערים. בצפון חזרה בית"ר נהריה לפסגה לאחר שגברה בבית 0:2 על עירוני כאבול מהתחתית. הפועל ד.א. כרמל והפועל איכסל שמרו על מקומן לאחר שניצחו 0:2 את מוסמוס ומשהד בהתאמה.

בליגה ג' ממשיכה הפועל שפרעם לדהור לליגה א' לאחר שהביסה 1:4 בבית את צפת, מג'אר וכאבול ניצחו 0:1 בהתאמה את ירכא וטורעאן וביזרעאל ממשיכות כפר קמא שניצחה 0:1 עם 8 שחקנים את בית"ר עפולה, עין מאהל (0:8 על מנשיה זבדה) ובית"ר א.א. פאחם (1:3 על דבוריה) לשמור על ראש החץ בצמרת.

  

ליגה א' צפון:

סיום: בני ג'דידה-עירוני א.א. פאחם 1:2 (0:0)

ג'דידה הצליחה להחזיק מעמד במשך מחצית שלמה אך עם פתיחתה של השנייה בישל אמיר אבו ערר לאסי בן מוחה שקבע מקרוב 0:1 לאורחים. ג'דידה לא הרימה ידיים ובדקה ה-52 שלח אייל ארשיד את כארם שיבל לתוך הרחבה וזה מקרוב הכניע את השוער המקומי.

לא חלפו 3 דקות ועירוני א.א. פאחם זכתה בכדור 11. בן מוחא בעט אך רבאח רבאח עצר את הבעיטה.

המחצית השנייה הייצה בשליטה מוחלטת של עירוני שלחצה במטרה להשיג את הניצחון שיחזיר אותה למקום הראשון אולם ג'דידה יכלה לעקוץ במתפרצות. באחת מהן, בדקה ה-89 היה זה אייל ארשיד שכבש את השער היקר במשחק, 1:2 למקומיים. בתוספת הזמן שכבו האורחים על שערו של רבאח רבאח ולקראת הסיום הורחקו אייל ארשיד מג'דידה ואמיר אבו ערר מא.א. פאחם לאחר שהתקוטטו בינהם. בסיום השיגה ג'דידה את אחד הניצחונות המפתיעים ביותר העונה.

סיום: עירוני כרמיאל/צפת-אסי גלבוע 1:0 (1:0)

שער ניצחון של יניב דרעי בדקה ה-20 העניק את הניצחון החשוב לאסי גלבוע ושמר את התחתית בתווך ביטחון ממנה. 

 

ליגה א' דרום:

סיום: הפועל הרצליה-עירוני כפר יונה 0:1 (0:1)

אומרים שלאלופים יש מזל, האם הרצליה היא אלופה? נדע רק בתום העונה. כפר יונה פתחה ת המשחק בסערה והייתה טובה יותר אולם בדקה ה-41 שגיאה חמורה של ירון טימור שכבש לשערו הוא סידר להרצליה שער יתרון.

במחצית השנייה המשיכה כפר יונה לשחק טוב יותר ובדקה ה-67 אף זכתה בכדור 11 לאחר ששחקן של הרצליה נגע בכדור בידו. אופיר חלווני לקח את הבעיטה אך שיגר את הכדור לשמיים.

עד לסיום ניסתה כל קבוצה להכריע את המשחק אך ללא הצלחה והרצליה שמרה על שלוש הנקודות היקרות.

 

ליגה ב' דרום א':

סיום: מ.כ. אור יהודה-עוצמה חולון 0:1 (0:0)

אור יהודה המשיכה את המונטום החיובי. אייל ישראל כבש את השער היחיד בפנדל בדקה ה-59 לאחר הכשלה בתוך הרחבה.

סיום: שיכון ותיקים-מחנה יהודה 0:0

הרבה לא קרה במשחק מלבד פציעתו של יוחנן שמריהו האורח שפונה לבית החולים עם חשש לשבר בקרסול. 

 

ליגה ב' צפון א':

סיום: כפר מנדא-מכבי כפר סמיע 1:1 (0:0) 

לאחר מחצית מאופסת העלה מוחמד טהא את כפר מנדא ליתרון. כפר סמיע שזקוקה לנקודות כמו אוויר לנשימה לחצה והצליחה להשוות משער בדקה ה-90 של עמל עאמר.

סיום: ס.כ. מעלות-הפועל נהריה 0:0

שתי הקבוצות התרכזו קודם באיך לא להפסיד והתוצאה בהתאם.

סיום: בית"ר נהריה-עירוני כאבול 0:2 (0:0)

כאבול הצליחה לסגור את המשחק ולכפות על יריבתה את קצב המשחק. בדקה ה-55 הצליחו המקומיים לשבור את הקרח. יעקב רבינוביץ' קיבל כדור ברחבה ומקרוב קבע 0:1 למוליכה. עמוק בתוספת הזמן סגר חאלד אגא עניין עם השני של נהריה.

סיום: בני מג'דל כרום-הפועל כאוכב 0:2 (0:1)

נביל סאלח במחצית הראשונה ואחמד כיוואן בשנייה העניקו למג'דל כרום ניצחון חשוב ביותר.

סיום: הפועל כפר סמיע-ביר מכסור 1:4 (1:3)

בליץ של כפר סמיע ב-20 הדקות הראשונות הוליך אותה ליתרון 0:3. פאדי זיאדה (7), סלים הרייש (14) ופנדל מוצלח של פאדי בדארנה בדקה ה-19 לאחר נגיעת יד השלימו את מסכת הכיבושים. מכסור התאוששה וחזרה למשחק בדקה ה-27 משער של עימאד חוג'יראת.עד המחצית נרגע המשחק ולא נכבשו שערים נוספים.

במחצית השנייה המשיכה כפר סמיע להכתיב את הקצב ובדקה ה-88 היה זה סלים הרייש שסגר עניין. 

 

ליגה ב' צפון ב':

סיום: הפועל עוספיא-אחי איכסל 3:1 (2:0)

הפועל עוספיא ממשיכה להתרסק. איעד אל קוט ואחמד עבד כבשו במחצית הראשונה לזכות איכסל. עלי שלבי קבע 0:3 ולקראת הסיום צימק איימן כיוף.

סיום: רמות מנשה-הפועל א.א. גאנם/נין 0:0

תיקו מאכזב מאד בעיקר עבור המקומיים שחלמו להידבק לצמרת הגבוהה. א.א. גאנם שבאה לחלץ נקודה השיגה בסופו של דבר את מבוקשה אם כי לא הייתה רחוקה אף היא מלכבוש בכמה מצבים נייחים.

סיום: הפועל ד.א. כרמל-בני מוסמוס 0:2 (0:1)

דלייה לא חיכתה יותר מידי ואדהם מאייר העלה אותה ליתרון כבר בדקה ה-7. דלליה שלטה לכל אורך המשחק אך לא הצליחה לממש את יתרונה לכיבוש שערים. רק בדקה האחרונה היה זה ענאן חלבי שהבטיח את הניצחון.

סיום: בני ג'סר א-זרקה-בני בקה 2:4 (1:1)

אימאם מרעי העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-24. בני בקה לא ויתרה ובדקה ה-36 השוותה משער של מוחמד אבו מוח. בני ג'סר המשיכה ללחוץ ובדקה ה-56 היה זה שוב אימאם מרעי שמ-5 מטר כבש והחזיר את היתרון לחניכיו של אחמד קאסם. ג'סר סגרה עניין בדקה ה-83 משער נוסף של אימאם מרעי כוכב המשחק. שרון סעדה חתם את התוצאה בדקה ה-90, בילאל פטימה צימק בדקה ה-96 ל-4:2 ולקראת הסיום נותרו האורחים ב-10 שחקנים מה שלא שינה כלום לאף אחד.

סיום: הפועל איכסל-בית"ר משהד 0:2 (0:0)

משהד הצליחה להחזיק מעמד במשך מחצית וקצת עד שמחמוד אל ג'אבר בישל לסובחי אסעד שהעלה את המקומיים ליתרון דקה ה-57. חמש דקות לסיום חתם אחמד דראושה את התוצאה. עאדל שאקור האורח הורחק דקה לאחר מכן בצהוב שני.

 

ליגה ג', גליל עליון:

סיום: בני נחף-צעירי שפרעם 3:0 (2:0)

ניצחון קליל לחניכיו של אלברט אדרי. מוהנד חאג' כבש את הראשון מהנקודה הלבנה לאחר הכשלה על נור אבו ג'ליל. מוחמד סוועאד קבע 0:2 ואת התוצאה חתם וואפיק עווד במחצית השנייה.

סיום: ג'ת הגלילית-מכבי טובא 2:1 (0:1)

שער יתרון של עמל ביבאר לא הפסיק למקומיים שנכנעו לצמד של מייקל הייב וזאהר מסרי.

סיום: בית"ר כפר קנא-מכבי שעב 2:5 (2:3)

ניצחון קליל לכפר קנא מה שלא נראה על פניו במחצית הראשונה. מוחמד חמאייסה הוותיק קבע 0:1, שעב השוותה, טהא נזמה וטהא אמרה קבעו 1:3 לפני שהאורחים צימקו על סף המחצית.

בשנייה כבר לא עמד להם הכוח והם ספגו צמד נוסף מרגלי וויאם חטיב ועזמי עבאס.

סיום: בני בענה-דיר אל אסד 2:1 (0:0)

לאחר מחצית ללא שערים בדרבי השכנות העלה המגן הימני של האורחת, באסם עומר אותה ליתרון 0:2 בשתי בעיטות מחוץ לרחבה. עלי חליל הספיק רק לצמק.

סיום: בני כאבול-צעירי טורעאן 0:1 (0:0)

שער של ענאן איברהים בדקה ה-83 העניק לכאבול ניצחון חשוב מאד במאבק על הסגנות.

סיום: בני עראבה-בני ראמה 2:1 (0:0)

לאחר מחצית מאופסת עלתה עראבה ליתרון משער של רביע קראקרה. רידאן פארס ואדהאם רבאח הפכו את הקערה על פיה והעניקו ניצחון נאה לבני ראמה.

סיום: בני מג'אר-בני ירכא 0:1 (0:0)

לעיני 800 צופים נלהבים כבש וואליד איברהים את שער הניצחון למקומיים בדקה ה-83 ששמרו על המקום השני.

סיום: הפועל שפרעם-אלפא צפת 1:4 (1:2)

שפרעם עלתה ליתרון מבטיח של 0:2 מצמד של ג'מאל בשיר. נחום שמש צימק מקרוב על סף ההפסקה. אחמד חג'ג' קבע 1:3 בדקה ה-66 אות התוצאה חתם אניס חמאדה.

 

ליגה ג', יזרעאל:

סיום: הפועל מעוויה-בני נצרת 3:1 (1:1)

שער יתרון של סודקי ג'ברין לא הספיק למעוויה שספגה שוויין מרגלי אנס אבו רחאל. בהמשך הורחקו משורותיה עבדו מחמיד ומוחמד אגברייה מה שהקל עבור האורחים את המשימה. נור עוואטללה ומוהנד איברהים הבטיחו את הניצחון לא לפני שגם בני נצרת נותרה ב-10 שחקנים.

סיום: נצרת עילית-בני נוג'ידאת 2:2 (1:0)

הפתעה גדולהבעיקר לאור העובדה שנצרת עילית פיגרה פעמיים ואף החטיאה פנדל בדקה ה-90.  

מוחמד נוג'ידאת העלה את האורחים ליתרון מפתיע שהחזיק עד למחצית. עם פתיחתה של השנייה השווה ארטיום צ'יזיניוק. האורחים לא ויתרו ועלו ליתרון שני אולם שרון איבגי השווה שוב.

בדקה ה-92 יכלה הייתה נצרת עילית להימנע ממבוכה כשזכתה בכדור 11 לאחר הכשלה על צ'יזיניוק ברחבה. איבגי שנחשב בועט טוב שלח כדור למרכז השער ושוער נוג'ידאת, עלי נוג'ידאת חילץ את הכדור ברגלו.

סיום: מנשיה זבדה-מכבי עין מאהל 8:0 (3:0)

ניצחון קליל לעין מאהל. חאלד חביבאללה, סלאח אבו ליל ומועד עזאייזה הרכש מדבוריה כבשו צמד כ"א, רשאד אוליל ומוחמד חביבאללה השלימו את החגיגה. 

סיום: מ.ס. דבוריה-בית"ר א.א. פאחם 3:1 (1:1)

דבוריה הפתיעה כשהוליכה משער של מוחמד יוסף הקטן אולם על סף המחצית הצליחה א.א. פאחם להשוות משער של בילאל מחג'נה על סף המחצית. בשנייה יוסף אגברייה וג'אבר מחג'נה הבטיחו את הניצחון במחצית השנייה.

סיום: מ.ס. כפר קמא-בית"ר עפולה 0:1 (0:1)

כפר קמא עלתה ליתרון בדקה ה-35 אסלן נאתכו. במחצית השנייה נכנס השופט לפעולה והרחיק את ווסלי תחאכו, נתי תכאוכו ודוד נבסו משורות כפר קמא שהצליחה עד לסיום לשמור על הניצחון היקר.

סיום: אלתיאחד נצרת-בני חג'אג'רה 2:2 (0:1)

פאהד סג'ראווי העלה את אלתיאחד ליתרון שהחזיק עד למחצית. בשנייה השוותה חג'אג'רה אולם בדקה ה-80 החזיר סג'ראווי את היתרון למארחים. חג'אג'רה לא ויתרה ובדקה ה-90 הצליחה להשוות. 

סיום: הפועל כעביה-בית"ר אל עמל 2:3 (2:2)

ניצחון קשה לכעביה. אל עמל הוליכה אולם צמד של אסעד כעביה הפך את התוצאה על פיה. אל עמל עוד השוותה לפני תום המחצית הראשונה ובשנייה היה זה אחמד ג'נדאווי שהעניק את הניצחון לכעביה.

 

ליגה ג' שומרון:

סיום: מכבי פרדיס-ספרטק חיפה 1:2 (1:0)  

החיפאים עוד הוליכו במחצית משער של סרגיי רוסליק אולם נכנעו במחצית השנייה לצמד של אחמד דאוד ואיחסיניה מוואסי. 

 

ליגה ג' שרון:

הופסק: בני ג'לג'וליה-בית"ר אריאל 0:10 (0:8) - הופסק בדקה ה-60.

בית"ר אריאל הגיעה למשחק עם 9 שחקנים בלבד ועד למחצית התוצאה הייתה 0:8. בדקה ה-60 לערך נותרו האורחים עם 6 שחקנים בלבד לאחר ששלושה מהם נטשו את המגרש והשופט נאלץ לשרוק לסיום.

אריק מליחי, אופיר מיארה בהופעת הבכורה וסאיל רבי כבשו צמדים, מוחמד ניס, מוחמד בדיר, מחמוד ג'ורון וניר צורף השלימו את העשירייה שככל הנראה תיחשב.

סיום: מ.ס. אריאל-הפועל כפר ברא 5:1 (2:0)

מעמון עאסי ופיראס קורמטה כבשו צמדים לזכות המנצחים, ג'אד סרסור הוסיף את החמישי.

סיום: ניבראס כפר קאסם-אחווה טייבה 5:1 (2:1)

איברהים עאמר הוליך את ניבראס ליתרון מפתיע אולם עאמר בלעום (43) ווויאסם סינדיאני (45) הפכו את הקערה על פיה עוד לפני המחצית. אותו סינדיאני קבע 1:3 בדקה ה-55, דיא טיבי (70) קבע 1:4 ואת התוצאה חתם קאיד בלעום בדקה ה-80.

 

ליגה ג' דרום:

סיום: הפועל חורה-מכבי שגב שלום 7:0 (2:0)

ניצחון קליל לאורחים. ג'יהד בן סעיד שעבר מדימונה כבש את הראשון בדקה ה-32. מחמוד אבוסבילה (43) ביסס את היתרון לקראת סיום המחצית. עומר אבו עווד (54) פתח את מסכת הכיבושים של שגב שלום במחצית השנייה. זיאד אבובילאל (57), האשם אלעתמין (59) ועינאד אובילאל (76, 83) סגרו עניין.

 

 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
ביתר ****
(ביתר ****: 15:49 30-01-2010)
ביתר עושים פדיחות פשוט ימעפנים מ.ס תותחים. בפוקס ברא ניצחו
2
מתבייש.
(יוסי ברוך: 16:06 30-01-2010)
אני ףשוט מתבייש מהקבוצה הזאת ! בית"ר אריאל האפסים האלה. נמאס ל מהקבוצה המסריחה הזאת! ביתר פשוט מזדרגגים
3
בושה וחרפה
(מ.ס כפר קמא: 17:19 30-01-2010)
פשוט בושה וחרפה מה שקרה באצטדיון כפר קמא ,מאיפה מביאים שופטים כאלה אני לא יודע ?
4
תגובה ל- 2
(שחקן: 18:11 30-01-2010)
יוסי ברוך הנכבד, אם אתה כ"כ מתבייש בביתר אריאל, אז למה דפקתה שתי שיפודים במסעדה אחרי המשחק, ועוד לא דיברתי על צלחות חומוס שפשוט ממש ניגבת
5
אין נקמה של סולם
(מ.ס.כפר קמא: 18:14 30-01-2010)
בזיון של שופט הגיע לשפוט את כפר קמא ועפולה. השופט מסולם בא לנקום בכפר קמא על העימות שהיה לסולם. גם כשיש שופט בן ז*** צריך לדעת לנצח. עפולה,שיחקת מלוכלך ביותר ,הייתי אומר תתביישו לכם,אך אין לכם על מה להתבייש,כי אתם ח***
6
שה שה השקמה הלאומית מחכה.
(שרוף השקמה: 22:58 30-01-2010)
רק השקמה תעלה חבל לכולם על הזמן.
7
http://www.facebook.com/group.php?gid=250448542427&ref=mf
8
הצגה
(כפר יונה: 09:41 02-02-2010)
למרות ההפסד נתתם הצגה מדהימה, היה משחק גדול.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?