מה כמה? כפר קמא

על הנייר זה היה אמור להיות משחק קל גם לכפר קמא וגם לשופט, אחמד יזבק. בפועל זה נגמר רק ב-0:1 קטן, 10 צהובים ושלושה מורחקים למארחת מול בית"ר עפולה חסרת היומרות. בעקבות התוצאה איבדה כפר קמא את המקום הראשון למכבי עין מאהל לה הפרש שערים עדיף.

עפולה שפתחה את העונה בקול תרועה רמה כשהחתימה את עמוס אעידן, ג'מיל חאדר ועזרא דסטה הלכה ודעכה עוד במהלך הסיבוב הראשון. כשהבינו שם כי ללא כסף לא יוכלו להיאבק על העלייה נאלצו לשחרר את שחקני הרכש ונותרו עם סגל צעיר שבא לשחק בשביל הכיף.
למרות הרצון לעלות לא ערכו בכפר קמא מסע רכש בפגרה אלא ביקשו לשמור על הצביון המקומי וצירפו את ווסלי תחאוכו הצעיר ששיחק בנוער של הפועל עפולה.
כבר מן הפתיחה ניתן היה להבחין מי הקבוצה הטובה ביותר במגרש כשבעידודם של כ-200 צופים שלטה כפר קמא לחלוטין במרכז המגרש. בניצוחם של שני הקשרים, ווסלי תחאוכו ונוח סגאס היו המקומיים ראשונים לכל כדור והפעילו לחץ על עפולה שהתגוננה רוב הזמן ותוך כדי כך ניסתה להוציא בכדורים ארוכים את דודו דהן שהיה בודד בחוד.
משחקה של כפר קמא התבסס על מסירות קצרות וניסיונות לחדור לתוך רחבת האורחים שצופפו את ההגנה. בדקה ה-22 בעט אותו תחאוכו לעבר שערה של עפולה, הכדור פגע באחד המגינים, הטעה את השוער אך חמק סנטימטרים מהקורה.
המארחת המשיכה לשלוט ובדקה ה-31 נרשמה ההתקפה היפה במשחק. נאלבי שובש ואסלן נאתכו החליפו מסירות כפולות כשהאחרון מצא עצמו לבד בתוך הרחבה, בעט אך שוער עפולה, יקיר פרג' היה במקום והדף מצוין.
בדקה ה-34 נשא הלחץ של כפר קמא פרי. נתי תחאוכו שלח כדור עומק לעברו של אסלן נאתכו שעמד בתוך הרחבה, נאתכו נתן לכדור לקפוץ פעם אחת ומבלי לעצור ירה פנימה, 0:1 למקומיים.
עפולה עוד ניסתה לעשות משהו ע"י הכנסת כדורים ארוכים לתוך חצי המגרש של כפר קמא אך אלה יורטו ע"י ההגנה והשוער המקומי ללא בעיה.

 

מ.ס כפר קמא,נצחון דחוק על בית"ר עפולה.


השופט, אחמד יזבק שלא ממש הורגש במחצית הראשונה "החליט" להיכנס לפעולה בשנייה ונטה בבירור לטובת האורחים כמעט בכל שריקה. למרות זאת זה לא ממש עזר להם מכיוון שכפר קמא המשיכה לשלוט לחלוטין במגרש. בדקה ה-59 עבר נלבי שובש שחקן של עפולה ושלח בין שני שחקנים את אסאי לבאיי שנותר לבדו מול שוער עפולה אך הראשון בעט בשלומיאליות החוצה.
שריקותיו התכופות של השופט הפכו את המשחק לעצבני ובדקה ה-83 החלה מסכת ההרחקות. ניר אדרי מעפולה גלש לעברו של ווסלי תחאוכו בניסיון לחלץ ממנו את הכדור, תחאוכו הצליח לשמור עליו אך אדרי המשיך ופגע ברגלו של תחאוכו שהגיב וראה את הצהוב השני ואת האדום.
לא חלפו שלוש דקות נהדף כדור קרן של עפולה לעבר התקפת כפר קמא, המחליף, סאם סכאף החזיר מסירה לא טובה לנתי תחאוכו שרדף ארי הכדור ותוך כדי כך הכשיל שחקן של עפולה, עבירה המזכה במקרה הכי גרוע כרטיס צהוב, השופט חשב אחרת והראה לתחאוכו את האדום הישיר.
למרות זאה, שחקני כפר קמא לא איבדו את שלוותם למרות שדקה לסיום נותרו ב-8 שחקנים בלבד. דדו נפסו גלש לעבר הכדור בניסיון לחלצו מרגל עפולאית אך החטיא את שניהם, השופט החליט שהיה זה משחק מסוכן והראה גם לו את הכרטיס האדום.
הרוחות במגרש החלו להתלהט וכוח המשטרה הועמד בכוננות. בנחיתות מספרית ברורה נסוגה כפר קמא לאחור ובדקה ה-90 הוגבה כדור לרחבה, שני שחקני עפולה עלו יחד עם שוער כפר קמא, אסלן חוטג' שלא הצליח לקלוט והכדור חדר פנימה אולם השופט פסל את השער בטענה מוצדקת לעבירה על השוער. גם תוספת זמן של 5 דקות לא עזרה לעפולה להשוות וכפר קמא שמרה על הניצחון החשוב שמשאיר אותה צמודה לעין מאהל בפסגה.
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
ליגות ג
(התאחדות: 11:20 02-02-2010)
גיא בליגות ג אין יחס שערים.סוף עונה מסתכלים למי יש יותר נצחונות אם יש שוויון אז מקיימים משחק מכריע
2
ידוע
(גיא: 14:35 02-02-2010)
כרגע עין מאהל ראשונה בשל הפרש שערים כי צריך לשים מישהו במקום הראשון... ברור שאם המצב יישאר כך עד תום העונה יערך משחק מכריע בין הקבוצות
3
הקרקס של לוזון
(אייבק: 16:04 02-02-2010)
לא פלא שאבי לוזון איבד את השפיות שלו (קיזוז הנקודות בליגת העל) וזה משליך עלכל הליגות כולל ליגה ג' . שופט,כהגדרתו,היה מפעיל שיקול דעת ומרגיע את המשחק,ואני מאמין שכפר קמא היו מסיימים לפחות עם 10 שחקנים.
4
המשך
(אייבק: 16:08 02-02-2010)
ביום שבת,במגרש של כפר קמא,קנאי שהתחזה לשופט ניהל את המשחק וגם ניסה להרוס אותו בכדי לפגוע בכוונה במ.ס. כפר קמא. שימו לב !!!! 6 כרטיסים צהובים ו 3 אדומים לכפר קמא !!!!! בדקה ה 53 !!! קיבל שוער כפר קמא כרטיס צהוב על בזבוז זמן!!! זה לא הזוי???
5
המשך
(אייבק: 16:12 02-02-2010)
ההתאחדות לא מפסיקה לזלזל בליגות הללו ושולחת אל המשחקים שופטים צעצועים. אחמד יזבק שפט ביום שבת בשעה 09:00 בבוקר משחק נערים ב' בין מכבי חיפה להפועל חיפה.(נערך בנהלל). מילא המשחקים משוחקים באותו אצטדיון,אך לשפוט בבוקר בנהלל ובערב בכפר כמא ?! לא מסריח?
6
חחחחחח
(חדרתי: 18:26 03-02-2010)
חח איזה קרקס
7
שופט מגן ילדים
(אוהד מ.ס: 21:20 03-02-2010)
אני לא מבין איך שולחים שופטים כאלה לשפוט משחק של קבוצת צמרת ? כמעט גמר את כפר קמא !! יש מצב ששופט עושה טעויות וזה נורמלי לטעות אבל כאשר 100% מהטעויות הם רק בצד אחד יש כבר חשד שמשהו מסריח .
8
כול הכבוד
(אדום עולה: 07:33 04-02-2010)
כול הכבוד למ.ס כפר קמא שהחזיקו מעמד למרות כול ההרחקות . ניצחתם את עפולה והשופט .
9
kos 5awatkoo t7koosh 3shofeeet ea mnaeka
(לדכל: 00:22 14-01-2012)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?