סיכום משחקי השבת

משחקי יום שבת הסתיימו. אלאהלי א.א. פאחם חזרה לפסגה לאחר שגברה בבית 0:2 על הפועל כפר קנא. הפ' ד.א. כרמל נעצרה עם תיקו 2:2 מול ברטעה. רמת ישראל השיגה ניצחון חשוב 1:2 על האורתודוכסים. כאוכב נוצחה שוב 2:0 בבית ע"י מעלות ובמשחק חשוב בג' יזרעאל גברה עין מאהל 1:2 על נצרת עילית.

משחקי יום שבת לא הניבו הפתעות גדולות אך קבעו כמה עובדות חשובות. אלאהלי א.א. פאחם שמרה על המקום הראשון לאחר שגברה בבית 0:2 על הפועל כפר קנא מהתחתית. יתר שני משחקי ליגה א' שנערכו היום הסתיימו ללא שערים. בליגה ב' התבססה מעלות בפלייאוף העליון לאחר שגברה בחוץ, 0:2 על הפועל כאוכב. נהריה נוצחה בבית 2:1 ע"י כפר מנדא.בצפון ב' עלתה בני בקה למקום ה-5 לאחר שגברה 0:1 על ערערה. הפועל ד.א. כרמל עצרה שוב מול קבוצת תחתית, עירוני ברטעה כשהסתפקה רק בתיקו 2:2. בדרום א' נשארה רמת ישראל בחיים לאחר ניצחון 1:2 ל הצופים האורתודוכסים.

בליגה ג' ממשיכה הפועל שפרעם לדהור לעבר ליגה ב' לאחר שגברה 0:2 על בני ראמה. בני מג'אר (1:3 על דיר אל אסד) ובני כאבול (0:1 על טובא) ממשיכות לזנב בה מרחוק. ביזרעאל השיגה עין מאהל ניצחון גדול, 1:2 על נצרת עילית ששוב החטיאה פנדל, כפר קמא ובית"ר א.א. פאחם נותרו על עמדן. בשומרון השיגו מכבי דלייה ועירוני נשר ניצחונות צפויים. בשרון ניצחו גם כן כצפוי שתי הטיבאוויות ובת"א לא יכלה בית"ר עזרא לאחותה מאורנית.

 

ליגה א' צפון:

סיום: אלאהלי א.א. פאחם-הפועל כפר קנא 0:2 (0:1)

משחק מאד קשה לאלהלי. בדקה ה-23 עבר עלי סלים את שוער כפר קנא ובעט לשער, סאמר מיעארי שניצב על הקו הדף בידו והורחק. את הפנדל הפך אילן טל לשער יתרון.

למרות הנחיתות המספרית ניסתה כפר קנא להשוות אך אלאהלי הייתה קרובה יותר לשני אוו השיגה לבסוף שכשאשרף אלעל הבטיח את הניצחון שהשאיר את פער 3 הנקודות בצמרת על כנו.

סיום: טירת הכרמל-מכבי כפר קנא 0:0 

הרבה כדורגל לא היה במשחק הרבה בשל תנאי המגרש הגרועים. בסיומו הייתה טירה מרוצה יותר מהתוצאה.

סיום: מכבי כפר קרע-עירוני כרמיאל/צפת 0:0

המחצית הראשונה הייתה חלשה בכלולותה כששתי הקבוצות שיחקו יותר על מנת לא לספוג מאשר לנסות ולהבקיע. במחצית השנייה התעורר מעט המשחק אולם אף קבוצה לא הצליחה להכניע את רעותה ועוד תיקו ללא שערים נרשם היום.

 

ליגה ב' צפון א':

סיום: עירוני כאבול-בני מג'דל כרום 1:0 (0:0)

משחק תחתית חם ועצבני. בדקה ה-70 העלה פיראס פרחאת את האורחים ליתרון. חמש דקות מאוחר יותר זכו גם בפנדל אולם מוחמד קיוואן בעט לקורה. חמש דקות לסיום פרצה מהומה במגרש כשאמין הייבי המקומי הלם באחמד ריאן באגרופו לאחר שזה הכשילו. בסיומה של המהומה הורחקו שני הניצים כשהאחרון נזקק לטיפול רפואי.

סיום: הפועל כאוכב-ס.כ. מעלות 2:0 (1:0)

הפועל כאוכב שסומנה לפלייאוף העליון ממשיכה לאבד גובה. גיא לוי במחצית הראשונה וחגי עייש בשנייה העניקו למעלות את הניצחון החשוב. 

סיום: הפועל נהריה-אחווה כפר מנדא 2:1 (1:1)

כפר מנדא עלתה ליתרון בדקה ה-20 משער של אחמד זידאן לאחר טעות חמורה של שוער נהריה שהשמיט כדור אולם פדריקו מלמד השווה עוד לפני השריקה. במחצית השנייה השלים אותו זידאן צמד בדקה ה-60 והעניק את הניצחון לאורחיים שהרחיק את המקומיים מהפלייאוף העליון.

סיום: מכבי כפר סמיע-הפועל סכנין 5:2 (1:0)

כבר בדקה ה-5 העלה רביע טרבייה את האורחים ליתרון שהחזיק עד למחצית. תאמר זבידאת קבע 0:2 לאורחים בדקה ה-46, שתי דקות מאוחר יותר קבע רביע טרבייה 0:3 וסכנין כבר החלה לחלום על הפלייאוף העליון. בדקה ה-61 צימק  ניהאד מ'דאח ל-3:1 ונטע מעט תקוות בשורות המקומיים. מחמוד סלאמה האורח הרגיע את המצב כשכבש את הרביעי לאורחים בדקה ה-83. בדקה ה-90 חתם סלאמה את מסכת הכיבושים של סכנין בשערו השני במשחק. ממש על סף השריקה חתם מ'דאח בעצמו את התוצאה, 2:5 לאורחים. 

 

ליגה ב' צפון ב':

סיום: בית"ר משהד-בית שאן/מסילות 0:2 (0:2)

שרים של שחאדה שחאדה וטהא טהא במחצית הראשונה הכריעו את המשחק. בשנייה לחצה מסילות אך לא הצליחה להשוות.

סיום: בני מוסמוס-מגדל העמק 3:0 (1:0)

ניצחון חשוב למגדל העמק שעוד חולמת על הפלייאוף העליון. ישראל ליזמי כבש במחצית הראשונה. מיכאל שטריימך ואביעד פרץ סגרו עניין במחצית השנייה.

סיום:  עירוני ברטעה-הפועל ד.א. כרמל 2:2 (1:2)

ברטעה ממרתף הטבלה הדהימה את המוליכה הגאה כשהוליכה 0:2 משערים של אחמד כבהא ואחמד חג'יר. באסל מ'ריח צימק עוד לפני השריקה ובדקה ה-65 הצליח אדהאם מאייר להשוות. דלייה לחצה אך לא הצליחה להשלים את המהפך.

סיום: בני בקה-הפועל ערערה 0:1 (0:1)

עובדייה אבו מוח העלה את המקומיים ליתרון מוקדם בדקה ה-15 שהחזיק עד לסיום.

 

ליגה ב'  דרום א':

סיום: רמת ישראל-הצופים האורתודוכסים 1:2 (0:2)

ניצחון חשוב מאד לרמת ישראל ששומרת על סיכוי לשרוד. שער מדהים של אלירן לניאדו מ-25 מטר שפגע בחיבור העלה את המקומיים ליתרון ראשון בדקה ה-32, עודד שרעבי ביסס את התוצאה בדקה ה-40.

ג'קי דוז צימק עם פתיחת המחצית השנייה, יפו לחצה אך לא ניצלה גם הרחקה של עוז יפת המקומי בדקה ה-84 לאחר שהזיז את הכדור לפני שריקת השופט בדקה ה-84.

 

ליגה ג', גליל עליון:

סיום: מכבי טובא-בני כאבול 1:0 (0:0)

שער בודד של ענאן איברהים דקה ה-74 העניק את הניצחון הקשה והחשוב לכאבול.

סיום: בני ראמה-הפועל שפרעם 2:0 (1:0)

עוד ניצחון של שפרעם שממשיכה לדהור לעבר ליגה ב'. עלא שיבל במחצית הראשונה ועבד קסיסי בשנייה היו הכובשים של מוליכת המחוז.

סיום: בני ירכא-בני עראבה 3:2 (2:2)

צמד של דוחי מולא הוליך את בני ירכא ליתרון 0:2 אולם מערוף כנעני ועימאד נעאמנה השוו את המחצית כשעלי טארק ניצח את המשחק עבור האורחים במחצית השנייה.

סיום: אלפא צפת-בני נחף 2:2 (2:0)

האורחים הוליכו 0:2 מצמד של באקר איוב ומוחמד מטאר, אייל בניזרי וחוני סופר השוו המחצית במחצית השנייה.

סיום: צעירי שפרעם-בית"ר כפר קנא 2:6 (1:5)

חגיגה של שערים של צעירי שפרעם. כבר בדקה ה-1 העלה מוהנד חג'ארי את המקומיים ליתרון מבישול של מוחמד סוואעד הצעיר. בדקה ה-10 קבע חוסאם חוג'יראת 0:2 אך דקה מאוחר יותר צימק איסלאם עבאס. שפרעם המשיכה לחגוג ובדקה ה-19 קבע סוואעד בעצמו 1:3. תאמר קדומי במבצע אישי כבש את הרביעי בדקה ה-30. על סף המחצית השלים קאדומי צמד כשקבע 1:5 למארחת.

בדקה ה-61 הוכשל עומר אמארה ברחבה ואמיר אמארה ניצל את הפנדל כדי לצמק את התוצאה ל-2:5. החגיגה המשיכה ובדקה ה-70 קבע תאמר קדומי 2:6 למקומיים.

סיום: צעירי טורעאן-בני בענה 2:6 (0:3)

רביע עדאווי ואמג'ד מראדאת כבשו צמד כ"א. וואעל ואחמד עדאווי השלימו את השישייה.

סיום: הפועל דיר אל אסד-בני מג'אר 3:1 (2:0)

ניצחוון חשוב מאד למג'אר. פיראס שיני (36) ועלי חלי (45) כבשו במחצית הראשונה לזכותה של מג'אר. מוחמד נעאמנה צימק בדקה ה-58 אולם צביגרינברג החזיר את יתרון שני השערים למג'אר בדק ה- 65. על סף הסיום עוד הספיק חוסין נעאמנה להחטיא כדור 11 לז צבי גרינברג. החמיצו פנדל

 

ליגה ג' יזרעאל:

סיום: בני חג'אג'רה-מ.ס. כפר קמא 3:0 (0:0)

המוליכה התקשתה מאד מול חג'אג'רה במחצית הראשונה אולם בשנייה השתחרר הלחץ כשאסלן נאתכו כבש צמד מהיר. איציק נאש חתם את תוצאת המשחק בו בלט הבלם האחורי של האורחים, מוסא גראכד שהוא גם המאמן. אגב, גרכאד שיתף את עצמו בשל הרחקתו של נאתי תחאוכו בשבוע שעבר.

סיום: בית"ר אל עמל-בית"ר א.א. פאחם 2:1 (2:0)

פאחם עלתה למשחק בהרכב חסר מאד והצליחה בכ"ז לכבוש צמד במחצית הראשונה לרגדליהם של פאריד אגברייה ומוסטפא מחג'נה. בשנייה הצליחו המקומיים לצמק אך לא יותר מזה.

סיום: הפועל מעוויה-מ.ס. דבוריה 5:2 (2:0)

מוחמד כתילאת ומוחמד ראיף ג'וואדללה קבעו 0:2 במחצית לאורחים. ג'וואדללה כבש גם את השלישי, מעוויה צימקה אולם המאמן-שחקן של דבוריה, רמזי שדאפמה ועלי מסאלחה קבעו 1:5 לפני שמעוויה צימקה. 

סיום: בני נצרת-אלתיאחד נצרת 0:3 (0:0)

עד לדקה ה-70 הצליחה אלתיאחד להחזיק מעמד אך אז שרק השופט לכדור 11 לרעתה. שוערה, מוחמד סעדי התווכח עם השופט והורחק. אנאס אבו רחאל כבש את הפנדל, אלתיאחד נשברה וספגה עוד צמד מרגליו של יוסף קאסם.

סיום: בית"ר עפולה-מנשיה זבדה 0:1 (0:1)

שער של דודו דהן בדקה ה-25 הכריע את גורל המשחק החלש.

סיום: מכבי עין מאהל-מכבי נצרת עילית 1:2 (0:1)

יותר מ-1,000 צופים כולל כ-200 מכפר קמא אצלה נערך המשחק הגיעו בכדי לחזות במשחק הצמרת שלא הניב הרבה בחצי השעה הראשונה. בדקה ה-35 הצליח חאלד חביבאללה לעלות את המארחת ליתרון בבעיטה מתוך הרחבה.

בדקה ה-58 הצליחה נצרת עילית להשוות משער של ארטיום צ'יניק אולם שתי דקות מאוחר יותר החזירה לעצמה עין מאהל את היתרון משער של אלעד וענונו. בדקה ה-70 יכלה נצרת עילית להשוות כשזכתה בפנדל אולם שוער עין מאהל, מוחמד אבוליל הדף את בעיטתו של צ'יזיניוק ושמר על הניצחון היקר.

סיום: בני נוג'ידאת-הפועל כעביה 5:2 (3:0)

מוסטפא כעביה, חוסין עזאם ומדחאת עאלם הוליכו את כעביה ליתרון מבטיח של 0:3 במחצית. בשניה צימקה נוג'ידאת משער של מוחמד נוג'ידאת מדחאת עאלם קבע 1:4, נוג'ידאת צימקה שוב וסעיד אחמד חתם את תוצאת המשחק.

 

ליגה ג' שומרון:

סיום:  בני זמר-מכבי ד.א. כרמל 2:1 (0:0)

לאחר מחצית ראשונה מאופסת העלה מוהנד זידאן את זמר ליתרון מפתיע. דלייה התעוררה והצליחה בקושי להפוך את הקערה על פיה משערים של מאהר חסון וחנן אסד.

סיום: ספרטק חיפה-עירוני נשר 7:3 (4:2)

ספרטק הוליכה במפתיע אולם אלי בן חמו גל קובה הפכו את הקערה על פיה. ספרטק השוותה אך לירן אלבז ובן חמו בשערו השני במשחק קבע 2:4 במחצית. אבי בן סימון, ארז קרקוגלי וצחי יחזקאל עשו 2:7. ספרטק הצליחה רק לצמק. 

 

ליגה ג' שרון:

סיום: עלייה כפ"ס-מ.ס. אריאל 1:9 (0:1)

במחצית הראשונה עוד התקשו המקומיים וכבשו רק שער אחד מרגליו של נדב אביטן. שינוי במערך של מאמן עלייה, יוסי עופר שעבר לשחק עם 4 חלוצים הביא את השינוי. אורי כביר כבש את השני, רועי גולסה כבש שלושה רצופים, רפי כהן, שאולי בלולו, בן אברהם והבלם, עמית פרטוק השלימו את החגיגה הכפר סבאית.

סיום: צעירי טייבה-ניבראס כפר קאסם 1:4 (0:3)

ניצחון קליל לצעירי טייבה. נזיה מסארווה, מחמוד בוחבוח, מועתם עבדלראזק ומוהנד אבואסבע כבשו את השערים למנצחים..

סיום: בית"ר טוברוק-אחווה טייבה 8:2 (3:2)

אחווה טייבה עלתה ליתרון מבטיח של 0:3 מצמד של עמאר בלעום ושער נוסף של וויסאם סינדיאני. המארחים לא נשברו והצליחו לצמק ל-3:2 עד להפסקה. בשנייה זו כבר הייתה אופרה אחרת כשדיא טיבי, איברהים אבוסאח, יונס חאג' יחיא ועלי טלאל בצמד סגרו עניין. 

 

ליגה ג' ת"א:

סיום: בית"ר עזרא-בית"ר אורנית 2:2 (1:1)

דווקא מול הקטנות מתקשה בית"ר עזרא שהוליכה 0:1. ציון יצחק השווה עד למחצית, איתי יפת הפך את הקערה על פיה בשנייה אך עזרא הצליחה להשוות.

 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
ניגמר 2-2 בין ביתר עזרא לביתרר אורנית.. חבל ביתר עזרא יכלה לתת להם 5 אבל לא נכנסו הכדורים.לא נורא
2
מכבי בני גלגוליה
(מכבי בני גלגוליה: 15:45 06-02-2010)
מכבי בני גלגוליה היא הקבוצה שעולה לליגה ב פשוט מאוד קבוצה מושלמת מסדר והנהלה ושחקנים ואוהדים והדבר הכי חשוב סדר שיהיה רק טוב לכל מי שרואה תגובה שלי
3
פחחח בסססססדר
(אורנית: 16:48 06-02-2010)
איזה 5 גולים... מדקה 30 אנחנו ב10 שחקנים לא עשיתם כלום..שופטים מסריחים נשבר כבר..
4
יפו
(וספי: 17:03 06-02-2010)
חיים מה יקרה תוריד אותם ליגה?
5
מה זה אורתודוקסים
(אלי: 17:07 06-02-2010)
מי לוקח אחריות שלא נירד ליגה רמי אתה לא רואה?
6
כמעט בני זמר כמעטטטטטט
(יאללה: 18:37 06-02-2010)
כל הכבוד לפיראס
7
חלשים מאוד
(חובב ספורט: 20:04 06-02-2010)
אליצור יפו בקושי אספה 11 שחקנים,וניצחה את הדברנים השחצנים מגדנע,שישבו בשקט
8
תודה לאליצור יפו
(אוהד נוה גולן: 20:09 06-02-2010)
לא כדורגל ולא אימונים.בזכות האמונה אליצור ניצחו את גדנע.
9
/////////
(.......: 13:32 07-02-2010)
לגדנע יש מנהלים חצופים אם הרבה אגו מגיע להם דפקנו אותכם פעמיים ישששששששש
10
רמת ישראל
(שאפו ענק: 16:01 07-02-2010)
משחק לחימה הרואי של רמת ישראל ולקיחת 3 נקודות חשובות שמחזירות אותה לעיניינים למה אין כתבה???????

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?