נכשלה בהארכה

עירוני אום אל פאחם הייתה על סף סנסציה שמשכה את בני סכנין להארכה לאחר 0:0 בתשעים דקות,אך קריסה תוך שתי דקות הביאה לספיגת שני שערים והדחה מגביע המדינה.אסף בן מוחא בלם אום אל פאחם הורחק בדקה ה-49. 7500 צופים הגיעו על מנת לראות את הדרבי של המגזר.

אחרי הסנסציה של מכבי יפו בשני,היום נשואים עיניי אוהבי הסינדרות לדרבי המגזר,שם אירחה עירוני אום אל פאחם מליגה א' צפון את בני סכנים מליגת העל.

כבר עם פתיחת המשחק היה ברור שלסכנין לא יהיה קל מול חניכיו של סמיר עיסא.

האירוע המרכזי הראשון הגיע בדקה ה-28 כשג'קו ערפאת חלוץ סכנין היתל בשני מגנים והוכשל בבירור בתוך הרחבה אך השופט ניר עמר התעלם והורה להמשיך,סכנין מקופחת.

דקה חולפת וכמעט סנסציה באצטדיון השלום כשראיד ג'בארין המקומי בועט טיל מ 26 מטרים שפוגש את משקופו של מאיר כהן.

עד המחצית סכנין שלטה במרכז המגרש אך לא סיכנה באופן ממשי את שער אום אל פאחם.

בדקה ה-49 נותרת אום אל פאחם בעשרה שחקנים כשאסף בן מוחא ניסה לפגוע בלא כדור בחאלד חלאיילה,אמנם בן מוחא פספס את הפגיעה בשחקן סכנין אך בכל זאת זכה לאדום מעמר שהיה קרוב לאירוע.

 

סמיר עיסא,יכול להיות מעודד מיכולת חניכיו למרות ההפסד.(צילום:לירן דורף)

 

בנחיתות מספרית ירדה אום אל פאחם למגננה שסכנין התקשתה מאוד לפצח.

בדקה ה-78 מצב נהדר לסכנין את צ'טקוביץ המחליף בועט מקרוב חלש והיישר לידיו של מג'די חלאיילה.

אום אל פחם מיהרה לצאת להתקפת הנגד בסיומה אדרי בועט כדור לא מספיק חזק ומוצא את מאיר כהן דרוך.

עד הסיום החזיקה אום אל פאחם מעמד בבונקר ולא ספגה למרות שמספר רב של כדורים שרקו ברחבת ה-16 שלה.

בדקה ה-107 נפרץ הסכר כשמהראן אבו ריא מגנה השמאלי של סכנין הגביה כדור מדוייק שפגש את ראשו של ג'קו ערפאת(המצטיין במגרש)שנגח מחמישה מטרים פנימה,1:0 לסכנין.

סף השבירה הנמוך של אום אל פאחם הורגש היטב מכיוון שדקותיים מאוחר יותר נגמר למעשה המשחק כשג'קו ערפאת הוכשל ברחבה ע"י סלאח אלחאג' ונסטה צ'ה קשרה הסלובני של סכנין לא התקשה לדייק מהנקודה הלבנה,2:0 סכנין.

עד הסיום העבירו הקבוצות זמן ללא סיכון מיוחד של השערים וסכנין מעפילה לשלב שמינית הגמר ומשאירה את אום אל פאחם עם המחמאות על משחק הירואי.



תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?