קשה-רון

קשה קשה", זה מה שהיה לאיש המשחק אוהד רון וכובש שני השערים לומר דקות ספורות לפני סיום משחקה של עירוני רמלה מול הפועל רהט. נועלת הטבלה מרהט הקשתה את החיים על סגנית הטבלה בליגה ב' דרום ב'. אך לבסוף חניכיו של ארז בנודיס, שנתן הנחיות מחוץ לגדר, ידעו לעשות את המלאכה ולחזור ממשחק חוץ קשה עם ניצחון 0-2 שמשאיר אותה חזק בצמרת

במזג אויר מצויין לכדורגל נפגשו הפועל רהט ועירוני רמלה במסגרת המחזור ה- 19 בליגה ב' דרום ב'. מעל שלוש מאות צופים (כולל כמה אוהדים מרמלה) הגיעו בצהרי יום שישי למגרשה של הפועל רהט, הקבוצה שניצחה באותו מקום את מעלה אדומים בשבוע שעבר.

 

אבי בבאי (בלבן) מנסה לפלס דרך בין זיאד אלעת'אמין וראמי אבו האני מרהט.(צילום:אנס אבודעבס)

 

הפתיחה הייתה דווקא של הקבוצה המקומית שהגיעה להזדמנות הראשונה שלה כבר בדקה השמינית כאשר זכתה בבעיטה חופשית מעשרים מטרים. הקשר אמיר אלאפינש בעט סנטימטרים ליד הקורה לחוץ.

רבע שעה מהפתיחה מגיעה ההזדמנות הראשונה של עירוני רמלה מבעיטה של אורן זוהר מחוץ לרחבה, השוער סלמאן אלטויל היה במקום. מהצד השני ראינו את החמצת המשחק ללא ספק. בעיטה חופשית מהאגף מוציאה את השוער שמעון אמסלם לא טוב, הכדור הגיע אל מגנה של רהט בקר אבו מוסא שבעט אל השער מחוסר השוער אך הבלם אבי פרנקו הרחיק את הכדור לרגליו של אשרף אלקסאסי, האחרון עמד מול שער ריק וממרחק של עשרה מטרים בעט אל החוץ!.

 

אשרף אלקסאסי (באדום) בועט מול שער ריק לחוץ. ההזדמנות של המשחק.(צילום:אנס אבודעבס)

 

חצי שעה מפתיחת המשחק ושוב רמלה תוקפת. דאבל פס בין קובי בן לולו ועמרי ערב משאיר את האחרון לבד בקצה הרחבה, אך הבעיטה שלו הולכת מעל המשקוף.

 

ראמי אלעוברה מנסה לעצור את עומרי ערב מרמלה.(צילום:אנס אבודעבס)

 

דקה לסיום המחצית מאבד אמיר אלאפינש כדור במחצית המגרש לקובי בן לולו שמעביר לאורן זוהר שבועט מתוך הרחבה שטוח, השוער סלמאן אלטויל הודף את הכדור דווקא לרגליו של אוהד רון. החלוץ הרמלאי לא מתבלבל ומארבעה מטרים כובש את אחד משעריו הקלים ביותר 0-1.

 

אוהד רון כובש את הראשון לרמלה.(צילום:אנס אבודעבס)

 

שחקני רמלה חוגגים את הראשון.(צילום:אנס אבודעבס)

 

במחצית השנייה ניסתה הפועל רהט לצאת קדימה עם זהירות שלא לחטוף שער שני. ההזדמנות הראשונה של רהט שוב בבעיטה חופשית כאשר הפעם אמיר אלאפינש מצליח לדייק ולשלוח את הכדור אל בין חיבורי הקורות, אך הבעיטה לא הייתה חזקה מה שאפשר לשוער לקלוט.

 

הגנת רמלה בראשות אבי פרנקו מציגה חומה בלתי עבירה מול אבי מוז'יה (באדום) והתקפת רהט.(צילום:אנס אבודעבס)

 

רבע שעה מפתיחת המחצית השנייה שלח הקפטן דודי ליאני כדור ארוך אל אוהד רון שחדר לרחבה אך מזווית קשה בעט לרשת החיצונית. בדקה ה- 64 כדור חוץ נשלח אל אבי בבאי שמרים כדור משמאל לקצה רחבת החמש, החלוץ אוהד רון מקדים בראש את החלוץ היוצא סלמאן אלטויל ונוגח לאחור אל הרשת 0-2 לרמלה. טעות קשה של שוער רהט שמזכה את רון בשערו ה- 20 העונה, וה- 13 במדי רמלה. סקורר כבר אמרנו?!

 

אוהד רון גונב גול שני ורץ לחגוג ניצחון חשוב.(צילום:אנס אבודעבס)

 

מאמן רהט, חסן אלעתאיקה שלח את כל הכלים קדימה בכדי לנסות לכבוש ולא שער כבוד. שלושה חלוצים על המגרש לא יכלו להגיע למצבי סיכון ממשיים מול שערו של שמעון אמסלם. כל זאת הודות לעבודת הגנה מצוינת של אבי פרנקו ששמר אישית על חלוצה של רהט אבי מוז'יה וניטרל אותו כמעט קליל. בנוסף חוליית ההגנה של רמלה שהונהגה על ידי דודי ליאני מנעה כל התקרבות של רהט למרחבה.

 

דודי ליאני מקבל תדרוך ממאמנו המורחק ארז בנודיס.(צילום:אנס אבודעבס)

 

לקראת הסיום ניסתה רהט בבעיטות מחוץ לרחבה של זיאד אלעת'אמין אך שתי הבעיטות הרצופות שלו עלו גבוה מעל השער וללא סיכון ממשי על שעמון אמסלם שוער רמלה.

בתוספת הזמן חטף סמיר אלעוברה כדור מהגנת רהט ושלח תומר מיארה לקצה הרחבה אך האחרון העדיף בעיטה חלשה לשער במקום להוציא רוחב לשני חלוצים ברחבה והכדור נקלט על ידי השוער.

 

אשרף אלקסאסי גולש לרגליו של בן לולו.(צילום:אנס אבודעבס)

 

בסיום ניצחון חשוב לעירוני רמלה שמחזק את מעמדה במקום השני בהפרש תשע נקודות מהמוליכה בני אילת, אך חשוב מכך פותחת פער שלוש נקודות מהמקום השלישי. מהעבר השני נשארת הפועל רהט עם היכולת אך ללא הנקודות, במקום האחרון עם עשר נקודות ורחוקה שש נקודות מהקו האדום.
 

 

ראמי אבו האני מנסה מספרת ברחבה שנחסמה בגופו של אופיר כהן.(צילום:אנס אבודעבס)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
אילת
(ח: 21:19 15-02-2010)
אבל על המאמץ של כולם אילת כבר עלתה ליגה
2
אוהד רמלה
(למיספר 1 כנס: 23:47 15-02-2010)
אילת יכולה לעלות להר הצופים עד שזה לא ניגמר זה לא ניגמר אני מבטיח לך אתם תאבדו עוד הרבה נקודות ואתם צריכים לבוא אלינו נשחט אותכם כמו ששחטנו את צעירי רהט
3
לכל אוהדיי הפועל וצעירי רהט כנסו
(אוהד רמלה: 00:04 16-02-2010)
כמה רעש עשיתם תבואו לרהט יהיה לכם גיהנום אבל הוכחנו לכם שאתם סתם קבוצות ושחטנו אותכם כמו עדר כבשים כמו שהבטחתי...
4
רמלה עוד שבועיים נפרק לכם את העונה סופית
(שיכון המזרח בלב: 07:44 16-02-2010)
5
רמלה הגיהנום האמיתי מחכה לכם
(שיכון המזרח - שיכוניייייייה: 07:46 16-02-2010)
תקבלו תודה יפה על כל מה שליכלכתם עלינו כל השנה יא לוזרים. תקבלו גליצ'ים לאף המסניף שלכם...
6
על רמלה לא מאיימים. נבוא ובבית שלכם נרסק לכם את חלום הפלייאוף
7
כול מי שמגיב פה זה
(דדה: 10:11 16-02-2010)
או שחקני ספסל מתוסכלים או ילדי כאפות. רמלה תפרק את השיכון
8
לכל אוהדיי השיכון מזרח
(אוהד רמלה: 15:16 16-02-2010)
אתם יכולים לרשום מה שאתם רוצים אנחנו נבוא אליכם עוד שבועיים וניסתום לכם את הפה אם ארבע כדורים לרשת יאפסים
9
שיכון המזרח
( גיא: 19:35 16-02-2010)
שיכון המזרח תפרק את רמלה מי עשה בונקר במשחק הראשון
10
שיכון המזרח
(דני: 19:37 16-02-2010)
רמלה נראה מי יצחק אחרון אנחנו נביס אותכם
11
רמלה
(נפתלי: 12:20 18-02-2010)
רמלה לא תעלו ליגה הרי חגי ממן הבטיח לכם את זה אישית ויש להם נגד אילת ונגד צעירי רהט אז ניפגש פה גם בשנה הבאה הבטחה צריך לקיים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?