צריך לנחש כבר חמש

לעיני יותר מ-1,000 צופים שלא שילמו אגורה כדי להיכנס, נפגשו בנהריה למשחק העונה מוליכות צפון א', בית"ר המקומית ואחי עכו כשרק שתי נקודות מפרידות בינהן. בסיום ניצחה נהריה 0:2 והוכיחה כי למרות פתיחת העונה הצולעת היא הקבוצה הטובה במחוז. חאלד אגא ואלירן פרץ כבשו במחצית השנייה ועזרו לנהריה לפתוח פער משמעותי של 5 נקודות.

מה עוד אפשר היה לבקש כתפאורה למשחק עונה: מגרש מצוין? היה. מזג אוויר? מצוין. קהל מעודד? חבל"ז ורמה? לא רעה בכלל בדרבי השכנות.
600 צופים מעכו ומספר דומה מנהריה מצוידים במיטב אביזרי העידוד נתנו למשחק אווירה של משחק ליגת לאומית אם לא יותר. על המגרש התייצבו שתי הקבוצות בהרכבים החזקים ביותר והקהל קיבל את מלוא התמורה ובחינם.
נהריה עלתה בהרכב זהה לזה שניצח במחזור הקודם את ביר אל מכסור עם שינוי קל כשהחלוץ, חאלד אגא הוסט לעמדת המגן השמאלי. באחי עכו נרשם שינוי בודד כשאדהאם חמוד ירד לספסל ובמקומו פתח חאלד כליב הצעיר.
פתיחת המשחק הייתה שקולה וההזדמנות הראשונה הייתה של המקומיים. בדקה ה-10 בעט סאלח נמארנה מקרוב אך שוער עכו, רשוואן כריים היה במקום והדף. בדקה ה-18 היה זה שחף שושני שהדביק נגיחה לקורה. עכו נכנסה למשחק מעט באיחור ובדקה ה-22 מצא עצמו תמיר בר שישת לבדו מול נדב לוי אך בעט החוצה. בהמשך היה זה קזמוז שהחטיא ממצב נוח וכך גם ניר צביאלי. חאלד אגא שעלה רבות לעזרת ההתקפה הספיק להחטיא מקרוב נגיחה לאחר הגבהה של המגן, שניר כהן והמחצית הסתיימה ללא שערים.

 

תמיר בר ששת(באדום),מלך שערי הליגה לא כבש ואחי עכו ירדה מנוצחת.


את המחצית השנייה פתחו שתי הקבוצות בזהירות. נהריה שיחקה מסודר יותר אך לא הצליחה לייצר מצבים ליד שערה של עכו שמצידה התבססה על כדורי גובה שנבלמו רובם ע"י הגנת נהריה.
בדקה ה-60 נפרץ הסכר ודווקא מטעות חמורה של מגן עכו, אחמד שתווי שביקש להחזיר לשוערו, נמארנה יירט את הכדור בדרך, בעט, רשוואן הספיק להדוף ועל הכדור החוזר עט חאלד אגא שמחמישה מטרים בעט פנימה, 0:1 לנהריה.
עכו לא נשברה וניסתה לחזור למשחק, זוהיר קזמוז הדביק כדור לקורה וריח של שער שוויון היה באוויר אולם אז בא חילוף מוזר של מאמן עכו כשהוציא את קזמוז והכניס במקומו את הקשר האחורי, איברהים עכר.
רבע שעה לסיום נותרה נהריה ב-10 שחקנים לאחר שסאלח נמארנה הורחק בצהוב שני לאחר עבירה מאחור על שחקן עכואי. דווקא לאחר ההרחקה התעוררה נהריה והחלה לתקוף יותר אך ההזדמנות הגדולה הגיע מהעבר השני חמש דקות לסיום כשליאור דכלבו נעץ כדור בקורת שערו של נדב לוי.
וכשלא מבקיעים סופגים. על סף שריקת הסיום סדרת מסירות בהתקפה נהריה השאירה את ציון סבג שעבר את שוער עכו והוכשל על ידו. השופט שרק לכדור 11 והסתפק רק בכרטיס צהוב לשוער. אלירן פרץ בעט פנימה ונתן את אות לחגיגה נהריינית.
ואי אפשר בלי מילה לצוות השופטים בראשותו של עידן אלמלם וקווניו נדב אדלר ורונן הררי שניהלו את המשחק ללא דופי.
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
איך עכו הביאו 600 איש?
(נאור: 12:20 16-02-2010)
לקבוצה בליגת העל הם באים רק 50 אנשים
2
כל הכבוד
(ccc: 18:54 16-02-2010)
גיא פעם ראשונה שאתה מפרגן לשופטים ובאמת היו מצויינים.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?