הקרב על עיר שלמה

היום יתקיים בליגה א' צפון משחק העונה בין השנייה בטבלה עירוני אום אל פאחם למוליכה,ג'ת אלאהלי בדרבי חם וטעון שעשוי לקבוע את זהות העולה לליגה הלאומית.סמיר עיסא מאמן עירוני:"אנו קבוצה טובה יותר מאלאהלי".מאמן ג'ת אלאהלי דני ניראון:"זה משחק של עצבים".

מחר(שישי)בשעה 15:00 יתקיים באצטדיון השלום באום אל פאחם הדרבי הגדול בין עירוני לג'ת אלאהלי.

אין ספק שזהו משחק העונה בליגה א' צפון וחשוב מכך,מפגש שעשוי להכריע את העונה כולה במקרה של נצחון" חוץ "של ג'ת שיפתח פער של שש נקודות בראשות הטבלה.

יש הטוענים שהמפגש מחר בכלל לא חשוב ולא מהותי בעקבות העובדה שהוחלט כבר בעיר על איחוד של שתי הקבוצות בתום העונה על מנת להציב קבוצה חזקה בליגה הלאומית אך לאור דבריהם של שני המאמנים,שום דבר אינו סגור וכל קבוצה תבוא במטרה אחת והיא להשיג נצחון יוקרתי וחשוב בדרבי הגדול שלפי הצפי אמור להיות גדוש ביותר מ 7,000 צופים שיעניקו אווירה מיוחדת,כיאה לדרבי שכזה.

סמיר עיסא מאמן עירוני אום אל פאחם נשמע בראיון ל"דאבל פס" דרוך ומוכן לקראת המפגש.

 

סמיר,אתם באים כביכול מעמדת נחיתות כשאתם במקום השני,אלו הבדלי הרמות בין הקבוצות?

"ממש לא,אנו קבוצה יותר טובה מאלאהלי ובאים במטרה לנצח,אני חושב למרות הטבלה .אין לנו ממה לחשוש ,אם בסכנין לא חששנו אז בטח מול ג'ת פה בבית אין סיבה לבוא בחוסר ביטחון או בחששות.

יש לנו הערכה ליריב ואני ביחסים טובים עם הקבוצה היריבה והמאמן דני ניראון שאני מפרגן לו. אני מקווה למשחק הוגן ברמה גבוהה ושהקהל ייהנה,הפעם הם (אלאהלי) פוגשים קבוצה אמיתית למשחק אמיתי ,יש לי צפי לכ 6,000 אוהדים שהם כמובן רובם ככולם שלנו, אז אני מעריך שתהיה חוויה וניתן משחק שיראה לכולם שאנו קבוצה איכותית יותר שמתאימה כבר עכשיו לליגה הלאומית."

 

סמיר עיסא,אלאהלי עומדת לפגוש קבוצה אמיתית למשחק אמיתי".(צילום:לירן דורף)

 

קולות בעיר אומרים שהמשחק כלל לא חשוב ומכיוון שבכל מקרה יהיה איחוד בין הקבוצות בעונה הבאה.

"אני מקווה שהאיחוד יהיה לטובת העיר ולא כמו בעונה הקודמת שבגלל שיקולי אגו ואינטרסים אישיים, מתבזבזים כספים רבים ולבסוף אין איחוד ,אבל זה לא משנה לגבי המשחק כי במציאות הנוכחית אנו משחקים כאילו איחוד הוא לא על הפרק ואנו רוצים להוכיח לכולם מי הקבוצה הטובה בעיר".
 

מנגד מאמנה הטרי של ג'ת אלאהלי שהגיע רק לפני כשבועיים למועדון,דני ניראון,בטוח ביכולת קבוצתו לקראת הדרבי.

 

דני,מחר דרבי מסקרן שעשוי לקבוע רבות להמשך,מה התחושות לקראת המשחק הזה?

"סה"כ יש אוירה די טעונה ויריבות גדולה בין הקבוצות , זה מורגש בעיר אני מקווה שזה יישאר בתחום הספורט ולא יותר מכך, יש המון אמוציות,אמנם לעירוני יש את הקהל הגדול.אבל המשחק מוכרע בדשא.

עירוני קבוצה טובה מאוד ולכן סגל השחקנים יהיה די מאוזן ,אני חושב שהם יותר בלחץ מאיתנו אבל מה שמעניין אותי זה איך לנצח מחר את המשחק ,אני מכיר את הקבוצה היריבה היטב ,זה משחק של עצבים ומי שיהיה קר רוח יותר יקח את הנקודות. אני מאמין בקבוצה שלי ובטוח שניקח את הנקודות בסופו של יום".

 

דני ניראון,"עירוני יותר בלחץ מאיתנו".(צילום:אתר goool)

 

סך הכל הגעת לא מזמן למערכת,איך הייתה ההתאקלמות?

"נקלטתי די מהר ואני מודה לכולם, לשחקנים ולחברי ההנהלה,הכל כאן מאורגן בצורה נהדרת ואני חושב שהכל דופק כמו שצריך והתוצאות בהתאם".

 

נצחון שלכם ואפשר להגיד שאתם עם רגל וחצי בליגה הלאומית?

"המטרה גם שלנו וגם של עירוני היא לעלות ליגה בתום העונה  אך גם אחרי הדרבי לדעתי מה שיכריע הם משחקי ההמשך ולא הדרבי עצמו ,עם זאת  אני מעריך שאם ננצח מחר זה ייתן לנו פור משמעותי בטבלה ולא פחות חשוב מכך,המון בטחון.

אני בטוח בשחקנים שלי ומאמין שמחר הנקודות ישארו אצלנו".

 

אם כן מחר בשעה 15:00 משחק עונה מסקרן במיוחד,כל מי שרוצה לחוות חוויה של פעם בעונה,מוזמן להגיע מחר לאצטדיון השלום בעיר ולהיות שותף למשחק עונה כיאה לליגה א' צפון.

ישפוט טל קפלן כנראה לעיני 6000 צופים ומעלה בקרב שעשוי להכריע את זהות העולה לליגה הלאומית או לפחות לקרב אותה מאוד למעמד הנכסף.

 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
בלדי מספר אחת
(מישיהו: 13:47 18-02-2010)
יאללה בלדייי
2
10000
(אכבר: 15:52 18-02-2010)
צופים לא 6000
3
רק השנה עליתם.
4
רק הפועל עירוני אום אל פחם
(מוחמד מחאג'נה: 18:42 18-02-2010)
קבוצת הטובים נגד קבוצת הרעים שמנהליה לכלכו והרסו את הכדורגל בעיר ,הגיע הזמן להדיח כל השותפים שפירקו הפועל עם הסכסוך המשפחתי שלהם ,כמו שאזל כוחו של אדיב הגיע הזמן לאבו ג'רור וחלוק ,הפועל עירוני אום אלפחם הוא האיחוד האמיתי ,רק אנחנו נעלה ליגה ,אתם הבית

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?