משולש מסוכן

היום יתקיים משחק העונה בליגה א' דרום שהמוליכה,הפועל הרצליה תתארח אצל השלישית בטבלה השקמה רמת חן למשחק שעשוי לקבוע רבות לגבי המשך העונה של שתי הקבוצות.אליאור וקנין חלוץ השקמה:"לא מתפשר על תיקו,בבית חייבים לנצח".ערן פוס קשרה של הפועל הרצליה:"כסף ותקציב גדול לא קובעים את הטבלה".

מחר(שישי)בשעה 14:00 יפגשו השקמה רמת חן והפועל הרצליה למשחק שטומן הרבה יותר מרק עוד שלוש נקודות.

השקמה שלא נוצחה מאז דצמבר יודעת שנצחון שלה והיא סוגרת לחלוטין את פער שלוש הנקודות מיריבתה ונצמדת חזק חזק למקום הראשון בטבלה,למשחק היא תחסר מאוד את קשרה המצויין מוסא בן חיים עקב כרטיסים צהובים.

מנגד הרצליה שלא נוצחה מאז אוקטובר!,מבינה היטב שנצחון שלה והיא פותחת פער של שש נקודות מיריבתה לכרטיס העלייה ומשאירה למעשה רק את חדרה במירוץ על הכרטיס הנכסף.

 

עופר סער(באדום)ומוסא בן חיים מהשקמה,במשחק הקודם בין הקבוצות.(צילום:לירן דורף)

 

יש לזכור שבסיבוב הקודם בין הקבוצות חזינו באחד המשחקים הטובים שנראו בליגה א הוענה אם לא הטוב שבהם כשהשקמה חזרו מפיגור 1:3 לנצחון דרמטי בדקה ה-90 של 4:3 ואין ספק שכולם ירצו שחזור של המשחק ההוא,כולם חוץ משחקני הרצליה כמובן.

לקחנו לשיחה קצרה שניים מהשחקנים היותר בולטים של שתי הקבוצות,מצד אחד חלוצה של השקמה אליאור וקנין ומנגד קשרה של הפועל הרצליה,ערן פוס.

 

אליאור,מחר משחק מפתח להמשך הדרך,מה צפוי לנו?

"משחק שקול מאוד בין שתי קבוצות חזקות ביותר,לדעתי אין פייבוריטית במשחק הזה והכל פתוח,שתי הקבוצות יבואו במטרה לנצח אך בבית אנו חייבים לקחת את כל הנקודות".

 

הפסד שלכם ואתם כבר שש נקודות מהפסגה,אפשר להגיד שזה יסגור את הסיפור?

"גם בתאוריה אני לא רואה אותנו מפסידים את המשחק הזה כך שמבחינתי אין טעם להתייחס למהות השאלה,אין לי ספק בכלל שאת המשחק הזה לא נפסיד".

 

מאז דצמבר השקמה לא נוצחה,הקבוצה התייצבה סוף סוף?

"אפשר לומר שכן,מן הסתם גם התחזקנו במספר שחקנים טובים ששיפרו את איכות הקבוצה,הבאנו שוער ברמה מעל הליגה הזו(רוזנקוביץ')והתחזקנו כמובן גם בלירון וילנר שהוא חלוץ ברמה גבוהה,הקבוצה רצה טוב וגם ההפסדים שהיו לפני היו מיותרים שבחלקם היינו ממש חסרי מזל".

 

אליאור וקנין(בלבן),"לא רואה אותנו מפסידים מחר את המשחק".(צילום:לירן דורף)

 

מה אתה יודע על הרצליה?

"קבוצה תוססת,צעירה,מגובשת ובעיקר רעבה,מודרכת ע"י מאמן מצויין(בני טבק) שאין ספק שרואים את טביעת ידו בקבוצה,מועמדת ראוייה לעלות ליגה,בדיוק כמונו וכמו חדרה".

 

מבחינה אישית אתה מרוצה מהעונה שלך עד כה?

"תמיד יכול להיות טוב יותר,אבל אני חותם כבר עכשיו להשאר עם הכמות שערים שיש לי בתנאי שנעפיל לליגה הלאומית,זו המשימה הבאמת חשובה".

 

מנגד ערן פוס קשרה של הפועל הרצליה מאמין בקבוצתו אך לא חושב שהמשחק מחר יכריע משהו ושבכל מצב,משולש הצמרת יהיה צמוד עד הסוף.

 

ערן,בסיבוב הקודם הפסד כואב 4:3,מה צפוי הפעם?

"אני חותם על התוצאה הזו רק בתנאי שאנו נהיה עם ידנו על העליונה,צפוי משחק טוב,התקפי ובעל רמה גבוהה,שתי קבוצות מאוד איכותיות."

 

גם השקמה וגם חדרה עם תקציב מכופל ומעלה ממכם ולרוב הכסף קובע,מה שונה העונה?

"כסף ותקציב גדול לא קובעים את הטבלה,יש אצלנו שחקנים עם רוחב לב ונתינה שלא תמצא בקבוצות אחרות,יש כאן קבוצה של חברים טובים גם מחוץ למגרש,ושלד שרץ כמה שנים ביחד עם חיזוקים בעמדות כאלה ואחרות,בזה קשה גם לכסף גדול להתחרות".

 

מאז אוקטובר לא הפסדתם,מה סוד ההצלחה של הרצליה?

"את האמת שלא שמתי לב לפרט הפיקנטי הזה,אנו באמת לוקחים כל משחק לגופו,אין ספק שעם הזמן התחברנו מכיוון שלקח קצת זמן להכיר את הח'ברה החדשים שהגיעו לקבוצה אבל עם תוצאות אי אפשר להתווכח,רק שנמשיך כך".

 

ערן פוס,"כסף ותקציב גדול לא קובעים את הטבלה".(צילום:לירן דורף)

 

איך אתה מסביר את זה שבעיר גדולה כמו הרצליה,לא למכבי ולא להפועל יש קהל גדול ותומך?

"אני חולק עלייך בנקודה הזו,נכון שלא מדובר באלפים אך אין ספק שבתקופה האחרונה עם הנצחונות מגיע יותר קהל,השחקנים מרגישים זאת היטב,כבר מתחילים לזהות אותנו ברחובות ומתעניינים במצב הקבוצה יותר יותר אנשים מיום ליום,אין לי ספק שגם מחר וגם בהמשך העונה קהל גדול יותר יפקוד את משחקי הקבוצה".

 

נצחון מחר והוצאתם את השקמה ממאבק העלייה?

"ממש לא,לדעתי משולש החץ ימשך עם תום העונה,כל קבוצה תפסיד עוד נקודות,השאלה איפה ומתי,שש נקודות הפרש בליגה הזו זה עדיין לא מספיק לקבוע משהו,תן לנו קודם לנצח מחר ואחר כך אפשר קצת לעסוק בחישובים אם כי זה עדיין מאוד מוקדם לדעתי כדי שמשהו יסגר".

 

אם כך מחר בשעה שתיים במגרש השקמה משחק עונה ראשון מבין כמה שצפויים לנו בליגה א' דרום.

ישפוט שלומי בן אברהם במשחק שמבטיח רבות ורק בסיום נדע כמה באמת קיים.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
בדרך לנצחון נוסף, כבר 13 משחקים ללא הפסד
(דיה דיה הרצליה: 18:12 18-02-2010)
2
יאללה חדרה
(שו שו שולאמית חדרה ללאומית: 19:45 18-02-2010)
היום כבר כל אחד מבין,שחיפה נהיו בני סכנין קונים שם רק מוחמדים,יותר ערבים מיהודים גולסה מהם התהפנט,והחליט להשתמט אבל כמו כלב הוא חוזר גולסה ילד מפגר" שו שו שולאמית חדרה ללאומית
3
יאללה חדרה
(ביתרי וחדרתי בנשמה: 19:46 18-02-2010)
טייבה לא שוחכים אותכם הנקמה תבואו אתם ויפו תקבלו על האימים שלכם אתם עוד תשלמו ועוד מה שקיבלתם זה לא מספיק
4
מה אתם אומרים
(יפו: 22:19 18-02-2010)
אם מחברים את ה-iq של תגובות 2ו-3 מקבלים הכנה למוח?
5
חחח 4 כנס
(4666: 17:09 19-02-2010)
שמע משהו, אם מחברים תחת ונעל מקבלים את יוסי אבוקסיס :) אללה חדרה איזה נצחוןןןן גדולללל נשארים בפיסגה!
6
ל-5
(יפו: 20:23 19-02-2010)
אני במקומך הייתי מנהל מו"מ עם יחיאל חזן על המוח שהוא גנב מהכנסת

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?