צריך לנחש רק שש

שיכון ותיקים קיוותה להפתיע את סגנית מוליכת ליגה ב מחוז דרום א',הפועל אזור אך עם הפתיחה היה ברור לאן נושבת הרוח.בסיום 6:0 מוחץ לאזור כשמשה אסולין מתכבד בצמד וכובש את שעריו הראשונים במדי הקבוצה.שפורקין,בן אדרת,רואש ומזרחי השלימו את המלאכה.

השיכון שחיפשה נקמה לאחר ה 0:3 המשפיל במשחק הקודם באזור , הגיעה למשחק הזה בהרכב חסר מה שבטח לא יכול להוות תירוץ למאמן הותיק , עוזי שמש , ולשחקנים שנתנו תצוגה מחפירה על הדשא עם ספיגת שישה שערים וגרוע מכך,כמעט ללא התקפות נגד.

אזור לא הייתה מפחידה , בטח שלא מאיימת , לכן לא ברור ממה כל כך חששו בשיכון ותיקים שאפילו עשרות אוהדים יפו שבאו לעודד ולריב עם אוהדי אזור לא עזרו לדחוף את הקבוצה קדימה , כנראה שמשהו לא עובד שם  מכיוון שעם חומר שחקנים כזה אפשר לפחות להפסיד בצורה מכובדת .

 

איתי כספי(באדום)ואלעד קייזר מאזור,אמש במגרש השקמה.(צילום:אמיר דבי)

 

מתחילת המשחק היה אפשר לראות רק קבוצה אחת במגרש שתוקפת ולוחצת  אך רק בדקה 16 הגיעה אזור להזדמנות ממשית ראשונה דרך אגף שמאל שהכדור ברגליו של שפורקין שעובר שניים משחקני השיכון ובועט יפה אך מוצא את מיכאלי עירני שהודף הצידה לאסולין שמ5 מטר מפציץ את הרשת החיצונית .

בדקה ה-28 הלחץ השתלם כשעוד התקפה מתחילה בצד שמאל הפעם עם מזרחי שבועט יפה אך פוגש את המשקוף , לכדור החוזר מגיע לא אחר מאשר אסולין שמקפץ גבוה יותר ממגיני השיכון,מוצא את מיכאלי לא בשער וקובע 1-0 מוצדק לאורחים,שער בכורה לאסולין מאז שהגיע לקבוצה.

 

שחקני אזור מברכים את אסולין לאחר כיבוש השער הראשון שלו במדי הקבוצה.(צילום:אמיר דבי)

 

דקה 33 הלחץ של אזור נמשך עם דאבל פס יפה בין מזרחי לבן אדרת כשאחרון מקבל כדור לבד מול מיכאלי אך בועט היישר אל גופו כשהריבאונד ניתז לאסולין שבועט אך מוצא את המגן ליברובסקי במקום להציל את הותיקים .

בדקה 36 שוב אזור תוקפת הפעם מאגף ימין עם הגבהה יפה לתוך הרחבה שמוצאת את ראשו של בן אדרת הגבוה שנוגח ישר למשקוף .

4 דקות מאוחר יותר כבר נגמר המזל של הותיקים כשכדור קרן מורם לרחבה,מפתיע את לוי,פוגע בברכו ונכנס לשער,2:0 מוצדק לאזור.

 

רמי צבי בדרך לתקל את רון ברד מהשיכון.(צילום:אמיר דבי)

 

מחצית שנייה נפתחה עם תקווה קלה מצדה הותיקים שאולי אפשר לעשות מהפך , אך תקווה זו נמוגה  כבר בדקה ה65כשמתפרצת של אזור מגיע לרגליו של אסולין שמ 16 מטר מפציץ את שערו של מיכאלי ולא מותיר לו כל סיכוי , 3-0 .

שתי דקות  חלפו ואסולין פורץ באגף ימין ומרים כדור מדוד בחצי גובה שחולף על פני כל הגנת השיכון ומגיע לשפורקין שמחמישה מטר לא מתקשה לכבוש, 4-0 .

בדקה 75 יניב רואש מנסה את מזלו ובועט מ 20 מטר כדור פשוט שמבלבל את מיכאלי ונכנס פנימה 5-0 .

 

גארי שפורקין בדרך לעבור את יוסי משיח מהשיכון,לא כוחות אמש במגרש השקמה.(צילום:אמיר דבי)

 

בדקה ה-90 נתקע היתד האחרון בשער הותיקים כשאילן אוהל מוביל מתפרצת של אזור ומול מיכאלי לא מתקשה לגלגל לפינה 6-0 מוחץ להפועל אזור.

אזור חזרה למאבקי האליפות שתלויים יותר ביפו מאשר בה , אך אולי השנה יהיה לאזור סוף סוף נחת בעזרת הפלייאוף והם יזכו לעלות ליגה .

מנגד שיכון ותיקים צריכה לעשות חושבים טוב טוב , כי גם להפסיד צריך לדעת איך ויש לקוות שהתבוסה המחפירה לא תהדהד בראשם למשך זמן ממושך.
 

גילי מזרחי פורץ לעבר רחבת השיכון,התכבד בכיבוש השער החמישי.(צילום:אמיר דבי)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
שיחקת אותה דבי
(יפואיקו: 19:16 21-02-2010)
"אזור חזרה למאבקי האליפות שתלויים יותר ביפו מאשר באזור , אך אולי השנה יהיה לאזור סוף סוף נחת בעזרת הפלייאוף והם יזכו לעלות ליגה ". לא מרשים, לא מפחיד, לא משכנע. 4 הפרש
3
לשמש
(אוהד: 20:29 21-02-2010)
כל הכבוד העמדת אחלה קבוצה תענוג לראות אתכם כל שבת עלה והצלח
4
נו בטח...
(אבישי אוהד יפו מושבע: 20:31 21-02-2010)
עם כול הכסך שלקחתם שבוע שעבר איך לא תקנו משחקים? הרי יש כסף שגזלתם מאיתנו אוהדי יפו....לא נורא לפחות היום השגתם את המקום השני הבטוח למבחנים....שיהיה בהצלחה. אה דרך אגב תבואו לבלומפילד למשחק העליה שלנו?
5
יפו מנוצחת
(קובי: 20:47 21-02-2010)
יפו תנוצח עי כפר קאסם בחוץ קרית אנו בחוץ אזור תארח בבית תנצח ואז תעלה למקום הראשון ותשלח את יפו לפלאי אוף ומי יודע מה יהיה
6
גיא שחר - תתבייש
(גיא שחר: 22:13 21-02-2010)
מילא למכור את המשחק, אבל ככה? לפחות הייתם עושים בכאילו...
7
אזור וכפר קאסם(כרא)לא שוות שקל
(בני טייבה: 22:17 21-02-2010)
טייבה בנשמה
8
מה אתם רוצים???
(שיכון בדם: 08:29 22-02-2010)
השיכון זה הקבוצה היחידה בליגה שאין בה כסף מתאמנים פעמיים בשבוע השחקנים באים מאהבה נטו למשחק וכל הכבוד לעוזי שמש שהוא בכלל מעמיד קבוצה שרצה
9
הקהל של יפו בושה,באים רק כדי לקללולריב,אוסף של לא מפותחים שמקללים שחקנים שהמשפחות שלהם בקהל(בסוף זה יגמר לא טוב).הם פשוט מפחדים כי הם יודעים שאזור בשתי רמות מעליהם, ולחשוב שפעם הייתה לי סימפטיה ליפו...
10
לא נורא
(לעוזי שמש: 10:51 22-02-2010)
יש לנו עד סוף העונה לסבול אותך עם כול המשחקים של הכבוד נגמור את העונה ושלום שלום ואל תבוא לנו בחלום
11
כול
(למאמן של: 14:48 22-02-2010)
12
קיצבת טימטום

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?