עוד שבוע בפסגה

בידיעה כי חדרה ניצחה ביום שישי ועקפה אותה זמנית בטבלה עלתה הפועל הרצליה למשחק הבית עם צפרירים מתוחה ועצבנית. צפרירים שמצידה לא משחקת טוב לאחרונה לחוצה בלאו הכי כך שעל המגרש התפתח משחק אגרסיבי שהתחמם בעיקר "בעזרתו" האדיבה של שופט המשחק, נאאל עודה שהרחיק שניים משחקני חולון ועוד שניים מחברי הנהלת הקבוצה. בסופו של דבר זה נגמר 1:2 להרצליה שנותרה שבוע נוסף בראש הטבלה.

על פניו היה אמור זה להיות משחק על מי מנוחות. הרצליה מאיישת בגאון את פסגת הטבלה ואילו צפרירים חסרת היומרות עדיין רחוקה מהתחתית למרות שהיא לא משחקת טוב לאחרונה. על המגרש הדברים התפתחו קצת אחרת והמשחק הפך להיות עצבני בעיקר באדיבותו של השופט, נאאל עודה שהתקשה לשלוט בנעשה והיה סלחני כלפי שחקני שתי הקבוצות.
כמו בכל משחק לאחרונה פתחה צפרירים את המשחק בסערה רק שהפעם זה הצליח לה. כבר בדקה ה-2 חילופי מסירות בין ניר דדון, יוסי פליקר וליעד ברקוביץ' שהגיע מאחור ושלח כדור מדוד לעברו של ארז ללוז שמ-10 מטר אלכסונית בעט מדויק פנימה, 0:1 לצפרירים. הבליץ של האורחים נמשך ובדקה ה-5 היה זה פליקר שהדביק בעיטה מ-18 מטר לקורה.
לאחר מכן, נרגע המשחק אם כי צפרירים המשיכה להחזיק יותר בכדור כשהרצליה התבססה על מתפרצות מסוכנות כשבאחת מהן, בדקה ה-18 נכבש שער השוויון. עוז אחדות פרץ באגף, הגביה ועומר פרץ נעץ את הכדור בנגיחה לתוך הרשת של בויטר, 1:1.
בדקה ה-26 הושלם המהפך ושוב במתפרצת. ערן פוס בעט לקורה, הכדור ניתז לעברו של יניב דוד שספק היה בנבדל פאסיבי וזה מ-5 מטר בעט פנימה, 1:2 להרצליה.
צפרירים לא ויתרה ובדקה ה-38 יכלה להשוות אך את בעיטתו של יוסי פליקר מתוך הרחבה, הדף שוער הרצליה, עידו לוי מצוין לקרן.
באותן דקות החל המשחק לגלוש לפסים אגרסיביים וממש על סף ההפסקה נאנלץ מאמן הרצליה, בני טבק לבצע חילוף כפוי כשהוציא את משה משען שסובב את קרסולו והעלה במקומו את רועי סילקו.
פתיחת המחצית הראשונה התאפיינה בגישושים מצד שתי הקבוצות אך המשחק המשיך להיות נוקשה מצד שתי הקבוצות ללא תגובת השופט.

 

 דני משען מצפרירים(בצהוב)במשחק הקודם בין הקבוצות גער בחבריו(צילום:גיא גולדפרב)

בדקה ה-65 חל המפנה הממשי. ארז ללוז הופל ע"י עומרי נווה וכשקם ביצע תנועה מאיימת לעברו של האחרון. זו לא נעלמה מעיניו של השופט שניגש לעברו של ללוז ושלף לעברו ללא היסוס את הכרטיס האדום לקול מחאותיהם של החולונים.
למרות הנחיתות המספרית המשחק המשיך להיות שקול אך בדקה ה-86 הוא הוכרע מעשית. כדור חופשי שנפסק לחובת צפרירים מרכז המגרש עורר את חמתו של דני משען שגרר כרטיס צהוב מפתיחת המחצית, זה גער בחברו רותם כבודי ואף זרק את הכדור בזעם לדשא. גם הפעם משום מה היה השופט החלטי, ניגש למשען ושלף לעברו את הצהוב השני ואת האדום.
זה היה הקש ששבר את גב הגמל עבור ההנהלה החולונית. חבר ההנהלה, עזרא שלמה חדר לתחומי המגרש והורחק מייד וכך גם היו"ר עודד ילינק. במגרש פרצה מהומה שנרגעה לאחר מספר דקות והמשחק חודש.
עד לסיום יכלה הרצליה לכבוש את השלישי אולם לא ניצלה יציאה של בויטר שעלה לעזרת ההתקפה. בדקה ה-91 יכלה הייתה צפרירים להשוות את בעיטתו של מאור דוז מתוך הרחבה נבלמה ע"י בלם הרצליה, מאיר לואין ממש על קו השער.
לאחר השריקה התעמת חבר הנהלה נוסף של צפרירים, שלומי ארזי עם השופט שחש מאוים וביקש להזמין משטרה. ניידת שהגיעה לאצטדיון עצרה את ארזי שבילה עד לשעות הקטנות של הלילה בתחנת הרצליה. בסופו של דבר היה זה השופט שהסיר את התלונה ורק אז שוחרר ארזי.
פרט מעניין. ההפסד האחרון של הרצליה היה ב...חולון לאותה צפרירים כך שהקבוצה של בני טבק השלימה סיבוב שלם ללא הפסד. החולונים עם רצף של 4 משחקים ללא ניצחון אם כי כאמור, הם עדיין רחוקים מתחתית כדי 10 נקודות.
אגב, דו"ח השופט היה מאד חמור וצוין בו כי משען קילל את השופט לאחר ההרחקה וששלמה וילינק איימו עליו תוך כדי התקרית.
השלושה מכחישים את הדברים וטוענים כי מלבד שלמה אף אחד לא דיבר עם השופט ובטח שלא אמר את המיוחס להן.

 

שוער הרצליה עידו לוי ,הציל את קבוצתו מספיגה (צילום:גיא גולדפרב)
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
ביזיון
(יאללה הרצליה: 00:11 02-03-2010)
הצורה שאנשי ושחקני חולון התנהגו לשופט ביזיונית והגיע הזמן שבהתאחדות יעשו סוף להתנהגות הביזיונית של אותם אנשים מחולון שנהגו כך. אני מקווה שיהיה דוח חמור ושחולון תקבל עונש חמור. בכל מקרה נתנו להם תשובה במגרש ואנחנו נעלה ליגה לא יעזור לאף אחד
2
צפרירים
(חסום: 01:21 02-03-2010)
עד כה העונה נהנתה צפרירים ממזל שמיקם אותה בצמרת...צפרירים קומבינה..המבין יבין יוסי גורדנה המזל ילך ממך ממחזור למחזור...צאו מהסרט של לעלות ליגה צפרירים סרטים
3
לכל שונאי גורדנה וצפרירים
(אודי לוי המקורי: 08:58 02-03-2010)
השנאה העבירה אותכם על דעתכם תהיו מספיק גברים ותזדהו אבל אתם לא כי כולכם אפסים אחד אחד צפרירים תמשיך להתקיים על אפם וחמתם של כל שונאיה
4
לחסום ולכול שונאי חולון
(אלי: 11:33 02-03-2010)
למה אתה או אתם לא מזדהה או מזדההים יפחדנים וצפרירים עד עכשיו נותנת עונה מצוינת אז אל תקשקשו ותכתבו שטויות ולחסום תזדהה יפחדן ולכול שונאי צפרירים תוכלו את הכובע
5
כנסו
(חדרתי בנשמה: 11:42 02-03-2010)
לפי דעתי הרצליה יעלו אבל בעזרת השם אלוקים היה איתנו ואנחנו נעלה או מי המקום הראשון או מי השני
6
ל 2 לא חשבנו לעלות ליגה ZV T,V CXRY
(לירוון: 15:53 02-03-2010)
7
אודי לוי המקורי
(יאללה הרצליה: 18:40 02-03-2010)
תראה מי שמדבר על אפסים אתם התנהגתם בצורה מכוערת בשבת ואני מבטיח לך שהדוח של השופט הולך להיות חמור ואתם תענשו בחומרה
8
איש קטן
(חולוני גאה: 19:20 02-03-2010)
לאדם שנקרא יאלה הרצליה זיהינו מי אתה יא מתחזה לא תצליח להסתתר הפעם אכלתה אותה המבין יבין
9
עמדנו מול אריות הליגה יפה
(לירון: 13:07 03-03-2010)
מגיע לנו שאפו
10
לכל החולונים
(אליקו: 13:40 03-03-2010)
תפסיקו לבכות ולבקש ממגיבים להזדהות כל הזמן - אם אתם לא מסוגלים לקבל ביקורת או שאתם יותר מידי ריגשי אז אל תסתכלו בתגובות - חבורה של כוסיות!
11
לאילקו כנס
(חולון: 16:04 03-03-2010)
מה הקשר לכוסיות דביל יש אנשים פה שמטילים רפש ומלכלכים ואם עם עושים את זה אז לפחות שלא יתחבאו מאוחרי שמות ושיזדהו בשמם האמיתי ומה שאם עושים פה זה לא ביקורת זה רפש והוצאת דיבה הבנת יש דרך להעביר ביקורת בדרכים מקובלות
12
מהכוסיות
(לאליקו: 18:08 03-03-2010)
נתראה ביום ו ביציע הדרומי בחולון ונחליט מי הכוסית האמיתית משנינו אאסוף אותך בככר השבעה מחכה בכיליון עיניים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?