"השוער בן ברוך אשם בהפסד"

גורם בכיר בהנהלת קבוצת אסי גלבוע מליגה א' צפון, האשים את השוער רוני בן ברוך בהפסד 2:1 מול כפר כנא במחזור האחרון וטוען שהוא נמצא בירידה בכושרו בתקופה האחרונה. שחקנים באסי: "הגיע הזמן לתת למנו הרוניאן(שוער המשנה) את ההזדמנות להוכיח את עצמו בשער".

שוער בכוננות ספיגה. שוער אסי גלבוע, רוני בן ברוך ספג השבוע ביקורת חריפה מצד שחקנים וחברי הנהלה במועדון-שהאשימו אותו בספיגת שני השערים שהקבוצה ספגה בהפסד מול הפועל כפר כנא בשבת האחרונה.
"נכון שהקבוצה לא שיחקה טוב אבל האשם העיקרי בהפסד הוא השוער בן ברוך", אמר השבוע גורם בכיר בהנהלה, "אנחנו מאוד מעריכים את בן ברוך, אך זה כבר כמה מחזורים שהוא נמצא בירידה וחוטף גולים שטותיים". כאמור הביקורת החריפה על תפקודו של השוער נשמעה גם מצד שחקנים בקבוצה: "כשהשוער לא מתפקד כראוי זו בעיה גדולה מאוד לקבוצה, משום שהוא מוריד את הביטחון לכל השחקנים", אמר שחקן בקבוצה. שחקן אחר הוסיף ואמר: "זה קורה ששוער מאבד את הביטחון, אבל בשביל זה יש שוער שני בקבוצה, והגיע הזמן אולי לתת את ההזדמנות למנו הרוניאן".
מאמן הקבוצה, טל בניה מצידו, העדיף לתת גיבוי לשוער בן ברוך ואמר: "אסי גלבוע בנויה על קבוצה של שחקנים, וכשמפסידים כולם אשמים ולא שחקן כזה או אחר". על האפשרות שהשוער השני, מנו הרוניאן יקבל את ההזדמנות בהרכב הפותח במקומו של בן ברוך, הוסיף המאמן: "אני לא נוהג לפרסם את ההרכב הפותח באמצעי התקשורת עוד לפני שהודעתי לשחקנים שלי. את ההחלטה בעניין זה אקבל בסמוך למועד המשחק". בתוך כך, אסי גלבוע תארח במשחק הקרוב (שישי, 14:30) את ג'ת אלאהלי.

 

רוני בן ברוך שוער אסי גלבוע ,מואשם בהפסד  האחרון(צילום:אורי דוד)


 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
אלמוני
(שרון: 11:09 04-03-2010)
איך אתם מדברים על השוער גם אם הוא אשם דברו איתו ב4 עניים תראו למה המצב כזה ישנם אולי דברים מעבר לכדורגל ולעשות כתבה כזו בטח לא תוסיף בטחון לשוער
2
להנהלה תיתבישו
(אוהד: 11:45 04-03-2010)
כשמפסידים זה כולם אז אל תפילו על רוני הכול כי הקבוצה שלכם לא בדיוק ברצלונה.ובקשר למנו אבא שלו מפרסם את כול הכתבות על רוני כדי שהוא יכנס להרכב
3
למה אתם מאשימים סתם
(חדרתי: 19:42 05-03-2010)
את השעור
4
הביא נקודות
( טברייני: 15:06 13-03-2010)
5
רוני
(טברייני: 15:06 13-03-2010)
רוני הביא לכם נקודות חשובות שהשאירו אותכם בליגה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?