סיכום משחקי השבת

דווקא השבת שהייתה אמורה להיות שקטה הניבה שני פיצוצי משחקים בצפון. בליגה ב' התקשה שחקן של סכנין להשלים עם אדום שספג ונגח בשופט ואילו בשפרעם לא השלימו אוהדי צעירי המקומית עם שער שנכבש לטובת מג'אר, השליכו חפץ לעבר הקוון והשופט שרק לסיום. במשחקים שנערכו עלתה אחי עכו לראש הטבלה, ד.א. כרמל עם רגל -7 שמיניות בליגה א'. ותיקים ממשיכה להפסיד. ב-ג' ג'לג'וליה עברה משוכה קשה בדמותה של טייבה. רק תיקו אפס למכבי ד.א. כרמל.

באיחור קל (אומרים שעדיף מאוחר מאשר לעולם לא) אנו מביאים לכם את סיכום משחקי השבת שהייתה סוערת. שני פיצוצים נרשמו. האחד בטמרה שם אירחה ביר מכסור את הפועל סכנין. במצב של 0:1 למארחת ספג ריזיק אבו יונס מסכנין כרטיס צהוב, קלל את השופט שהראה לו את האדום והשחקן בתגובה נגח בשופט ששרק לסיום.

בשפרעם אירחה צעירי המקומית את בני מג'אר שעלתה ליתרון 1:2 בדקה ה-66 אז נזרק חפץ לעברו של הקוון והשופט החליט להפסיק את המשחק. במגרש פרצה מהומה ורק בהתערבות המשטרה נרגעו הרוחות.

במשחקים שהתקיימו עלתה אחי עכו לראש הטבלה לאחר שהביסה בבית 0:3 את כפר מנדא, הפועל ד.א. כרמל בדרך הבטוחה לליגה א' לאחר שגברה בחוץ, 1:3 על השנייה, הפועל איכסל והגדילה את הפער ממנה ל-17 נקודות. רמת ישראל עדיין מסובכת בתחתית לאחר תבוסה נוספת בבית וכך גם שיכון ותיקים לאחר עוד הפסד, הפעם לאורתודוכסים יפו. בליגה ג' עברה בני ג'לג'וליה מסוכה גבוהה בדמותה של צעירי טייבה עליה גברה 0:1, מכבי ד.א. כרמל נעצרה בצור שלום ע"י קרית ים ואילו בית"ר טוברוק הפכה פיגור 5:1 במחצית לכפר ברא לתיקו 5:5 במחצית השנייה.

 

ליגה א' צפון:

מכבי א.א. פאחם-עירוני טירת הכרמל 3:4 (1:2)

המארחת עלתה בידיעה כי הפסד עשוי לסבך אותה בתחתית וכבר בדקה ה-2 עלתה ליתרון משער של יניב אברג'יל. לא חלפה דקה וחי אהרון השווה. בדקה ה-30 החזיר אחמד עארף הבלתי נגמר את היתרון למקומיים. עם פתיחת המחצית השנייה (55) קבע אברג'יל 1:3 והניצחון נראה בכיס. טירת הכרמל חשבה אחרת ובדקה ה-79 צימק חומי לוי. דקה לאחר מכן ניצל שימי פרץ את ההלם של ההגנה המקומית והשווה אולם המילה האחרונה הייתה של עארף שכבש את שער הניצחון בדקה ה-93.

מכבי כפר קרע-הפועל כפר קנא 1:0 (0:0)

שער של נאסים ארמלי בדקה ה-65 העניק לכפר קנא 3 נקודות יקרות בדרך להיחלצות מהתחתית.

עירוני טבריה-בני ג'דידה 1:1 (1:0)

כארם שיבל הצעיר ממשיך להוכיח את הקרדיט שהוא מקבל ממאמניו כשהעלה את ג'דידה ליתרון. קובי בן חמו השווה בתחילת המחצית השנייה ודווקא אז לחצה ג'דידה אך לא הצליחה להשיג את הניצחון.

 

ליגה ב' דרום א':

שיכון ותיקים-האורתודוכסים יפו 1:0 (0:0)

לאחר מחצית שקולה ומאופסת העלה אריאל אדרי את היפואים ליתרון חשוב שהחזיק עד לסיום. בדקה ה-79 התקוטטו שני שחקנים משני הקבוצות בינהם והורחקו ע"י השופט.

רמת ישראל-אור יהודה 5:0 (2:0)

המשחק נגמר למעשה במחצית הראשונה אז הוליכה אור יהודה 0:2 משערים של רן עוזרי ואייל ישראל כשגם בלם רמת ישראל הורחק. במחצית השנייה העלה ישראל ל-0:3, עוזרי השלים אף הוא צמד עם הרביעי של אור יהודה כשאת התוצאה חתם שלומי סהר.

 

ליגה ב' צפון א':

אחי עכו-כפר מנדא 0:3 (0:1)

עכו שידעה כי ניצחון יחזיר אותה לפסגה עלתה עם הרבה התלהבות וכבר בדקה ה-15 קבע ליאור דכלבו 0:1 לזכותה. בתחילת המחצית השנייה הורחק אנאס חוג'יראת משורותיה של כפר מנדא במשחקו הראשון העונה. דכלבו קבע 0:2 בדקה ה-68 ובדקה ה-90 היה זה אמד זידאן (בוני) שחתם את התוצאה. שניים משחקני כפר מנדא, מוחמ זידאן ופאהד טהא שהתווכחו עם השופט ראו אף הם את הכרטיס האדום.

הפועל כאוכב-אחווה חיפה 1:0 (0:0)

במשך 77 דקות נאבקה אחווה חיפה בכאוכב שרצתה לפחות נקודה בסופו של דבר היה זה חמודי בישתווי שכבש את שער הניצחון והשאיר את קבוצתו חזק בתמונת הפלייאוף העליון. 

הפועל כפר סמיע-בני מג'דל כרום 0:1 (0:1)

כמו בכל משחק בתקופה האחרונה פתחה איכסל היט ובדקה ה-9 עלתה ליתרון משער של שפיק פאלח. בהמשך הגיעה לעוד כמה הזדמנויות אך לקראת הסיום נסוגה לאחור. האורחים תקפו ולא הצליחו להשוות.

צעירי ביר מכסור-הפועל סכנין 0:1 (0:0) - פוצץ

לאחר מחצית ראשונה ללא שערים העלה עאמר גדיר את המארחים ליתרון בדקה ה-55. בדקה ה-67 שלף השופט כרטיס צהוב שריזיק אבו יונס, שחקנה של סכנין, זה לא אהב את ההחלטה, פלט מספר מילים מיותרות לעבר האיש בשחור שהראה לו את האדום, השחקן בתגובה נגח בשופט ששרק מייד לסיום.

 

ליגה ב' צפון ב':

בית"ר משהד-מגדל העמק 1:1 (1:0)

מגדל העמק שעדיין חולמת על הפלייאוף העליון עלתה ליתרון כבר בדקה ה-15 משער של אביעד פרץ. המארחים שידעו כי הפסד יקרב אותם לתחתית השוו בדקה ה-70 ע"י שח'אדה שח'אדה.

הפועל בית שאן/מסילות-הפועל ערערה 1:1 (0:1)

עמוס קלס אמנם הוליך את מסילות ליתרון מוקדם אך למרות שליטה של המארחים הצליח באהר ג'ברין להשוות כרבע שעה לסיום. 

הפועל איכסל-הפועל ד.א. כרמל 3:1 (1:1)

לעיני כ-400 צופים ו-40 מאבטחים שלטו המקומיים ואף עלו ליתרון בדקה ה-35 לאחר שמחמוד אלג'אבר החטיא פנדל אך בעט את הכדור החוזר פנימה. על סף המחצית הצליח רפעת חלבי להשחיל כדור חופשי אלכסונית לשער בין השוער השני של איכסל לקורה ולהשוות.

המחצית השנייה הייתה בשליטה של דלייה לבדקה ה-63 השלימה את המהפך משער של ענאן חלבי. רבע שעה לסיום ניצל וויסאם עיסאמי טעות של הגנת איכסל, דהר לבדו ומול השוער גלגל פנימה, 1:3 ודלייה פתחה פער של 17 נקודות בפסגה כשנותרו עוד 24 בקופה.

בני מוסמוס-מכבי בית שאן 0:1 (0:1)

ניצחון גדול של מוסמוס שהושג עם הרבה יזע ודמעות. חוסאם אגבריה כבש את שער הניצחון היקר במחצית הראשונה.

עירוני ברטעה-אחי איכסל 1:4 (0:2)

ברטעה שקיבלה את החדשות על היתרון של מוסמוס עשתה את שלה. עבדלמאלק כבהא ואחמד חג'יר כבשו במחצית הראשונה. מוחמד ג'ברין ומוחמד כבהא הכפילו את התוצאה. מהדי נעים רק צימק ל-4:1 לפני הסיום.

הפועל רמות מנשה-בני ג'סר א-זרקה 0:3 (0:0)

70 דקות שקולות הסתיימו כשמוחמד ג'וואברה האורח הורחק. גל אלקנתי העלה את המקומיים ליתרון דקה מאוחר יותר. גל מזרחי השלים את הניצחון בדקות 81 ו-88.

בני בקה-הפועל א.א. גאנם/נין 2:1 (1:0)

א.א. גאנם ממשיכה לדהור קדימה. בילאל זועבי כבש במחצית הראשונה. סאמר ליבנאווי השווה בפנדל בשנייה אולם פנדל נוסף שנפסק לזכותה של א.א. גאנם לאחר שוואסים סעאידה הוכשל ברחבה הוביל לשער ניצחון של אותו זועבי.

 

ליגה ג' שרון:

עלייה כפ"ס-אחווה טייבה 3:2 (2:2)

יתרון 0:2 של עלייה משערים מוקדמים של דוד גוט ורפי כהן לא הספיק להם כדי לנצח. עאמר בלעום צימק בדקה ה-37, וויסאם סינדיאני השווה שתי דקות מאוחר יותר ואת שער הניצחון לאורחים כבש מוחמד פדילה 12 דקות לסיום.

ניבראס כפר קאסם-מ.ס. אריאל 2:0 (2:0)

ניצחון שלישי של אריאל העונה. אורן עובדיה ואבי ירוחם (פנדל) כבשו במחצית הראשונה.

צעירי טייבה-בני ג'לג'וליה 1:0 (0:0)

במשך 80 דקות נאבקה המוליכה בצעירי טייבה עד שעודה עודה הצליח לכבוש את שער הניצחון היקר. בסיום התעמתו כמה אוהדים משני הצדדים זה עם זה.

הפועל כפר ברא-בית"ר נס טוברוק 5:5 (1:5)

אחד המשחקים המוזרים ביותר שנראו העונה בליגות הנמוכות.  צמד של נידאל בדיר, וואדיע עאסי, מעמון עאסי וג'אד סרסור הוליכו את כפר ברא ליתרון מבטיח של 1:5 במחצית. יוסי בן טבו שצימק זמנית ל-1:3 במחצית הראשונה כבש עוד צמד, משה כרשיש צימק ל-5:4 ואת השוויון הדרמטי כבש יוגב מינס דקה לסיום המשחק.

 

ליגה ג' שומרון:

מכבי ג'סר א-זרקה-עירוני נשר 3:0 (2:0)

ניצחון קליל לנשר שהתקרבה שוב לד.א. כרמל. ארז פרייבר ומאור לוי כבשו במחצית הראשונה. אלי בן חמו השלים את הניצחון בשנייה.

מ.ס. קרית ים-מכבי ד.א. כרמל 0:0

לאחר שהנחילה הפסד בכורה לאולגה בשבוע שעבר הגיעה דלייה שאננה ואף לא הייתה רחוקה מלספוג הפסד לאחר שבדקה ה-15 הוכשל יום טוב טוביאנה ברחבה אולם את הפנדל החטיא דנו ננקשוילי. דלייה ניסתה להכריע את המשחק אך ללא הצלחה.

הפועל בני זמר-הפועל יוקנעם 0:3 (0:0)

בני זמר ממשיכה את ההתאוששות. עוביידה מג'דלה, נידאל עליאן ומוהנד זידאן כבשו במחצית השנייה.

בית"ר פרדס חנה-ספרטק חיפה 4:1 (1:0)

ספרטק חזרה לנצח ובגדול. איוואן סלניקוב כבש את השער היחיד במחצית הראשונה, ליאוניד קפלן קבע 0:2, מורן גרינברג העלה ל-0:3 ואת מסכת הכיבושים של ספרטק סגר קפלן בשערו השני במשחק. דודו לב טוב הצליח לצמק מעט לזכותה של פרדס חנה.

 

ליגה ג' גליל עליון:

מכבי טובא-הפועל שפרעם 2:0 (1:0)

ניצחון קשה לשפרעם. חאלד מונדיאה כבש את שני השערים ושפרעם רשמה עוד וי בדרך לליגה ב'.

צעירי טורעאן-בני ראמה 2:3 (0:2)

טורעאן נראתה בדרך הבטוחה לניצחון כשהוליכה כבר 0:3 משערים של וואעל עדאווי, אחמד עדאווי ועימאד זרעיני. ראמה צימקה לפני הסיום עם צמד של נאשד וואקים.

בית"ר כפר קנא-בני כאבול 2:0 (0:0)

לאחר מחצית ראשונה מאופסת כבשו איהאב חטיב ועראפת בכרי והעניקו ניצחון חשוב ביותר לאורחים.

מכבי שעב-בני עראבה 0:3 (0:0)

עד לדקה ה-80 התנהל משחק שקול אולם כשנראה היה כי הוא יסתיים ללא שערים היה זה ערווה אסלי שדחק לשערו הוא. חברו לקבוצה, עלי כנאני חיקה אותו לפני הסיום כשסאמר אזעור סגר עניין.

בני נחף-בני בענה - לא נערך

דווקא המארחת, בני נחף לא הופיעה למשחק בטמרה מכיוון שלא היה לה כסף לשלם להשכרת המגרש...

צעירי שפרעם-בני מג'אר 2:1 (0:1) - פוצץ

לעיני 600 אוהדים, רובם של הפועל שפרעם עלתה צעירי ליתרון בדקה ה-39 משער של חוסאם חוג'יראת. בדקה ה-40 הורחק איהאב ג'עפרי המקומי. מג'אר התעוררה במחצית השנייה ובדקה ה-63 השוותה משער של עלי חליל. שלוש דקות מאוחר יותר היה זה צבי גרינברג שהשלים את המהפך ואז התחילה מהומת אלוהים. שחקני שפרעם טענו כי השער הובקע מעמדת נבדל והקיפו את השופט, ירדן לביא, במקביל טען הקוון כי נזרק עליו חפץ מהקהל. באותו רגע החליט השופט לשרוק לסיום לא לפני שהרחיק גם את מחמוד נמארנה. הפסקת המשחק רק ליבתה את היצרים, אוהדי שפרעם חדרו למגרש והחלו לרדוף אחרי שחקני מג'אר שנסו על נפשם, רק לאחר דקות ארוכות ומשהוזעקה תגבורת משטרתית נרגעו הרוחות ואנשי מג'אר עזבו את המגרש בחסות המשטרה.

הפועל דיר אל אסד-בני ירכא 3:0 (2:0)

עומרי מולא כבש צמד במחצית הראשונה. נור מולא השלים את השלישייה.

 

ליגה ג' יזרעאל:

אלתיאחד נצרת-הפועל מנשיה זבדה 1:9 (1:4)

ניצחון קליל לאלתיאחד. ג'ורג' מטר וסאלח סאלח כבשו שלושער כ"א, פאהד סג'ראווי הוסיף צמד ואת התשיעייה השלים נאסים שורוש.

הפועל מעוויה-מכבי נצרת עילית 7:0 (0:0)

לאחר המחצית ראשונה מאופסת התפוצצה נצרת עילית על המגרש. ארטיום צ'יזיניוק פתח את מסכת ההבקעות כשלאחריו היו אלה אמיר ראדי (2), שרון איבגי, יוסי מהרי, ליאור אדלר ורועי כהן שהשלימו את השביעייה.

מ.ס. כפר קמא-מ.ס. דבוריה 0:3 (0:1)

אסלן נאתכו כבש את השער היחיד במחצית הראשונה. ווסלי תחאוכו ביסס את היתרון של כפר קמא ואת התוצאה חתם מוסא אלזועבי.

בני נצרת-הפועל כעביה 3:4 (2:1)

נור עווטללה העלה את נצרת ליתרון אולם מדחם עאלם וחוסין עזאם עשו מהפך עד למחצית. עם פתיחת המחצית השנייה השווה יוסף קאסם וכבש וד צמד בדרך ל-2:4. רשאד חוג'יראת הצליח רק לצמק. 

מכבי עין מאהל-בני נוג'ידאת 0:3 (0:1)

ניצחון קליל לעין מאהל שממאנת להיפרד מכפר קמא. חאלד חביבאללה כבש משני צידי המחצית. אדהם חביבאללה חתם את התוצאה.

בית"ר עפולה-בית"ר אל עמל 0:1 (0:1)

שער של מי אם לא דודו דהן במחצית הראשונה חרץ את גורלו של המשחק לטובתה של עפולה. 

בני חג'אג'רה-בית"ר א.א. פאחם 2:1 (1:0)

בית"ר א.א. פאחם עדיין מקווה להדביק את המוליכות. עאלם מחג'נה העלה אותה ליתרון במחצית הראשונה. חג'אג'רה השוותה אך אותו מחג'נה היה זה שהשאיר את 3 הנקודות אצל האורחת.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
הנצחון שלך על אולגה היה מקרי והיום הוכחת את זה אתם לא ברמה של אולגה והטבלה לא משקרת .
2
בוא לאולגה תראה מה זה חגיגות עליה עם 1000 אוהדים ביציע אש בגבעה
3
אש אש בגבעה או כמו שאומרים אצלכם:מה כתוב בעיתון אולגה מקום ראשון......חזור שנית
4
דליה אלוהים עם אולגה
(מני: 20:54 06-03-2010)
העונש לא אחר לבוא רק אולגה תעלה מהמקום הראשון
5
לאוהדי-אולגה
(חדרתי-בדם: 22:52 06-03-2010)
אחים שלנו מאותה עיר על הפלתכם היום לליגה ב המשך הצלחה לכם בעתיד מי יתן וגם הפועל-חדרה יעפילו ללאומית והחגיגה תהיה מושלמת
6
ספורטאים למופת שכל המדינה תדע בקריית ים יש גברים אמיתיים!!!
7
"שאפו" - קרית ים
(חן: 01:50 07-03-2010)
שחקני קרית ים הוכיחו כי הם ספרטאים למופת שיחקו עם הרבה לב ונשמה כמו שספורטאי אמיתי צריך לשחק על מנת לנצח, אולגה בע"ה תעלה כי היא הקבוצה הטובה ביותר בליגה
8
קרית ים יישר כח
(אוהד ספורט: 08:07 07-03-2010)
שחקני קרית ים הראו ספורט טהור מהו וכנאה בליגות הנמוכות נשארו כמה קבוצות ספורטיביות יש לציין שגם מול אולגה הם נלחמו ובדקה 80 היה רק 2-1 לאולגה שאפו גדול קרית ים
9
מחקת את עליה,אני בז לך.
10
אלוגה אל תמהר לשמוח
(דאליה: 19:23 07-03-2010)
הפתעות בהמשך מבטיח לכם תזכרו טוב טוב מכבי דאלית אל כרמל
11
ל-10
(אולגה: 20:39 07-03-2010)
ההפתעות לעונה הזו נגמרו בהפסד בדליה בגלל שופט מכור למדנו לשחק גם נגד שופטים גם אם תקנו את כל הליגה כמו שעשיתם לא תצליחו ורק תראו את הגב שלנוכמו שהתרגלתם רק תזהרו שכמו שאתם נראים לא תגיעו גם למבחנים אש בגבעה ותמשיכו לאכול את הלב יחד עם חנא השמן הזקן
12
שמפניוות למקרר
(שרוף אולגה: 14:12 08-03-2010)
הכנסו ת'שמפניות אוהדי דליה כלום לא יעזור לכם יאללה אולגה נגד נשר 1000 איש משחק עליה
13
אולגה תחקו עוד מוקדם
(דלייה: 16:21 08-03-2010)
כשתבינו מה היה עם השופט אשר לוגאסי ששפט בקריית ים אז תבינו מי המושחת החקירות התחילו והראיות קיימות

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?