השני של מעוף

בקרית שלום השלימו מזמן עם העובדה כי העונה הזו אבודה ולכן ההתנהגות בהתאם. השחקנים כמעט ולא מגיעים לאימונים ואם נצרף לזה מכת פציעות והרחקות הרי שבקושי הצליחו בקבוצה לגייס 11 שחקנים למשחק החוץ בגבעת שמואל נגד ספורט מעוף. למרות זאת, קרית שלום שיחקה לא רע, הוליכה 0:2 ו-2:3 אולם נכנעה בסיום 4:3 לחבורה הלוחמת של מאיר מועלם.

קרית שלום שאיבדה בפגרת אמצע העונה את כוכבה, יובל עופרי נאלצה להסתדר ביום שישי ללא השוער, יוסי אוחנה והחלוץ, ליאור מייזלר שהורחקו בשבע שעבר לאחר שקיללו את קווני המשחק נגד רו"ח. כך מצאה הקבוצה את עצמה לפני פתיחת המשחק עם 7 שחקנים בלבד. השופט, יובל רביב ניאות להמתין ולאחר רבע שעה של המתנה הגיעו 4 שחקנים נוספים והמשחק נפתח באיחור.
למרות היעדר המקצועיות דווקא קרית שלום הייתה זו שפתחה בסערה את המשחק וכבר בחלוף רבע שעה הדהימה קרית שלום את מעוף עם שני שערים מהירים. בדקה ה-8 בעט שאולי מזרחי כדור לעבר שערה של מעוף שפגע בדרך בשגיא אנטמן, הטעה את מאיר מועלם וחדר פנימה. לא חלפו 3 דקות וקרית שלום כבשה שוב כשארי ארדמן בעט מתוך ערבוביה ברחבה והכניע את מועלם, 0:2.

 

מאיר מועלם(בשחור)ספג שלושה שערים אך מעוף ניצחה.(צילום:שובל ירושלמי)


מעוף לא הרימה ידיים, התעוררה ובדקה ה-14 חזרה למשחק משער של גיא דן מתוך הרחבה. מעודדים מהשער המשיכו שחקני מעוף לתקוף ו-4 דקות מאוחר יותר היה זה טל דהאן שהשווה ל-2:2.
המשחק ההפכפך נמשך. מעוף אמנם לחצה אולם השער נפל דווקא מן העבר השני כשבדקה ה-29 היה זה שוב ארי ארדמן שכבש והוריד את קרית שלום עם יתרון 2:3 במחצית.
את המחצית השנייה פתחה מעוף בסערה תוך שהיא מנצלת את כושרה הגופני העדיף. לאחר רבע שעה נשא הלחץ פרי ובדקה ה-59 היה זה עופר רז שאיזן לזכות מעוף את התוצאה, 3:3.
מעוף המשיכה ללחוץ ובדקה ה-73 השלימה סופית את המהפך כשזכתה בכדור חופשי 30 מטר אלכסונית משערו של עלי עאייש. יוסי אלחרר בעט כדור שהיתל בשוער האורח וחדר פנימה, 3:4 למעוף.
עתה היה זה תורה של קרית שלום להתעורר. עד לסיום לחצו האורחים ורק יכולת מצוינת של מועלם הבלתי נגמר שעצר את ארי ארדמן ואת שאולי מזרחי ומנע שוויון לא מוצדק. בסיום 3:4 למעוף שרשמה ניצחון שני בסך הכל העונה.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
ליאור עזרא תפרוש
(נווה גולני !: 10:07 13-03-2010)
2
משחק לא טוב שלנו היום
(שגיא: 11:11 13-03-2010)
כל הכבוד לכל שחקני ברית ספורט מעוף על הלחימה היום למרות משחק רע שלנו (זה לא היה היום שלנו)בשבוע הבא נבוא מוכנים משחק קשה נגד נווה גולן.
3
שוב שער עצמי של שגיא אנטמן?
(דניאל: 21:12 13-03-2010)
איך יכול להיות...??

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?