סיכום משחקי השבת

בסיום משחקי השבת נקבעו מספר עובדות חשובות. בליגה א' צפון נצמדה אלאהלי שוב ליריבתה העירונית לאחר שניצחה בקושי, 0:1 את כפר קרע, אחי עכו הגדילה את הפער בצמרת צפון א' לאחר שניצחה בדרמה גדולה את הפועל סכנין ובית"ר נהריה נוצחה שוב ובצפון ב' זקוקה ד.א. כרמל ל-4 נקודות בלבד כדי להבטיח סופית את עלייתה. בליגה ג' נשמר הסטטוס קוו במחוזות הצפוניים. בית"ר א.א. פאחם איבדה סופית את הסיכוי להיאבק על העלייה ביזרעאל

אלאהלי א.א. פאחם חזרה לתמונת הפסגה לאחר שגברה 0:1 בבית בדרבי האזורי על כפר קרע והשוותה את מספר נקודותיה לאלה של יריבתה העירוני המקדימה אותה רק בזכות שהעובדה שכבשה שער אחד יותר.

בתחתית שיפרו בני ג'דידה ומכבי טמרה עמדות לאחר  שניצחו בתוצאה זהה, 1:2 את מכבי כפר קנא וטבריה בהתאמה. בליגה ב' פתחה אחי עכו פער של 4 נקודות בפסגה לאחר ניצחון דרמטי על הפועל סכנין, 2:3 ואילו בית"ר נהריה ספגה הפסד שני ברציפות, 1:0 במג'דל כרום. למקום השני העפילה הפועל כפר סמיע שניצחה 0:2 במעלות אך איבדה את שני עמודי התווך שלה, וואג'די אלקיש וסלים הרייש שהורחקו.

בצפון ב' ממשיכה הפועל ד.א. כרמל לדהור לאחר 0:3 חלק על מסילות וכעת היא זקוקה ל-4 נקודות בלבד כדי להבטיח את העלייה. רמת ישראל נותרה עמוק במרתף דרום א' לאחר הפסד נוסף, 4:1 למחנה יהודה.

בליגה ג' לא נרשמו הפתעות. בגליל עליון ניצחו כל 3 המוליכות. ביזרעאל ניצחו שתי המוליכות כשא.א. פאחם סיימה את הסיפור שלה לאחר הפסד ביתי 4:2 לבני נצרת.

 

ליגה א' צפון:

סיום: אלאהלי א.א. פאחם-מכבי כפר קרע 0:1 (0:0)

אלאהלי שלטה כמעט לחלוטין במגרש אך לא הייתה רחוקה מלהיעקץ ע"י האורחים. במחצית השנייה המשיכה המגמה ובדקה ה-60 יכול היה מוחמד כתארי לקנות את עולמו שפרץ לבדו אך הוכשל ע"י כאמל ג'ברין. השופט הסתפק בצהוב.

בדקה ה-70 הצליחה אלאהלי לשבור את הקרח כשמיכה שושן בישל לאילן טל וזה מקרוב קבע 0:1 לזכותה. חמש דקות לסיום נותרה אלאהלי ב-10 שחקנים לאחר שכאמל ג'ברין הורחק בצהוב שני.

כפר קרע ניסתה לנצל את יתרונה המספרי אך אלאהלי שמרה על הניצחון החשוב שהצמיד אותה שוב ליריבתה העירונית.

סיום: מכבי טמרה-עירוני טבריה 1:2 (1:0)

ניצחון יוקרתי למאיר ארמה על קבוצתו לשעבר. בדקה ה-34 בעט לירון אלימלך מ-30 מטר, השוער הדף ומאהר ג'ברין עט על הכדור החוזר מ-5 מטר נגח פנימה, 0:1 לאורחים. ג'ברין היה יכול להכפיל את התוצאה בהמשך אך החטיא ממצב נוח וטבריה ירדה למחצית עם יתרון שביר.

טמרה לחצה ובדקה ה-70 הצליחה להשוות משער של נתי פרץ שהסתנן בין שחקני ההגנה של טבריה וכבש מקרוב. שבע דקות לסיום נפסק כדור 11 לזכותה של מכבי טמרה לאחר שבן חמו בעט ועומרי אזולאי נגע בכדור בידו. בן חמו בעט את הפנדל בעצמו והשלים את המהפך. בדקה ה-90 נותרה טבריה ב-10 שחקנים לאחר שאדיר מנשה הורחק.

בסיום פרץ עימות בין אנשי טבריה לטמרה בסיומו הודיע השופט לאיברהים חסן המקומי כי גם הוא מורחק.

סיום: בני ג'דידה-מכבי כפר קנא 1:2 (0:0)

100 צופים בלבד הגיעו לחזות במשחק החשוב בעיקר שבורה של ג'דידה. המארחים פתחו היטב את המשחק וכבר בדקה ה-10 החטיא כארם שיבל מצב נוח מקרוב.

את המחצית השנייה פתחה כפר קנא בסערה ובדקה ה-47 העלה טאהר בשא אותה ליתרון מבעיטה מקרוב. בדקה ה-66 הצליחה ג'דידה להשוות משער של דני אהרונוביץ'. בדקה ה-71 הוכשל וואהיב כיאל ברחבה והשופט הורה על הנקודה הלבנה. אייל ארשיד לא הכניע את גל מסיקה בבעיטה הראשונה אך בכדור החוזר השלים את המהפך. עד לסיום הייתה קרובה ג'דידה לשלישי מאשר כפר קנא לשוויון אך התוצאה נותרה בעינה.

 

ליגה ב' דרום א':

סיום: הפועל מחנה יהודה-הפועל רמת ישראל 1:4 (0:2)

ניצחון חשוב מאד למחנה שרוצה לברוח מהתחתית. עידו רצון ואיגור אקרמן הוליכו את מחנה ליתרון 0:2 במחצית. דקה בתוך המחצית השנייה צימק טוני נוריאל ל-1:2. רמת ישראל לחצה אולם התקפה מקרית הובילה לשער של תובל גולדנברג. דור נקש סגר את הסיפור.

 

ליגה ב' צפון א':

סיום: הפועל חלת אל שריף-צעירי ביר מכסור 3:0 (1:0)

עאמר גדיר ונאאל גדיר הוליכו את מכסור לירון מבטיח של 0:2 במחצית. איברהים חוג'יראת הבטיח סופית את הניצחון וחלת אל שריף בדרך הבטוחה לליגה ג'. 

סיום: מכבי כפר סמיע-הפועל כאוכב 2:2 (1:1)

מוהנה עבד העלה את המקומיים ליתרון אולם,מוחמד אחמד השווה עוד לפני המחצית. בשנייה החזיר אמל עאמר את הירון למארחת אולם עוסאמה אחמד השווה וקבע את חלוקת הנקודות.

סיום: אחווה כפר מנדא-בית"ר חיפה 0:1 (0:1)

המשחק כולו הייתה תצוגה של השופט, שריף חורי שהתעלל בבית"ר חיפה. כבר בדקה ה-3 פסק על פנדל לזכות של כפר מנדא בטענה לנגיעת יד מפוקפקת, המאמן פרדי צרפתי פלט מספר מילים מיותרות שנקלטו באוזניו של הקוון שסימן לשופט וזה רחיק את צרפתי. עיסאם זידאן ניצל את הפנדל כדי להעלות את המארחת ליתרון. על סף המחצית הורחק גם דאוד אביקמיר מחיפה. המאמן, פרדי צרפתי שהתרגז על ההחלטה בעט בגדר ומייד קפצו עליו השוטרים כשרק בהתערבותו של היו"ר, שלמה לוי לא עצרו אותו, אלא הסתפקו בהוצאתו אל מחוץ לתחומי המגרש. בלית ברירה היה זה לוי בעצמו שנאלץ לעמוד על הקווים. 

בדקה ה-65 המשיכה מסכת ההתעללות של חורי כשהרחיק את נתי שוורץ בטענה כי קילל אוהד. עשר דקות אחריו ראה גם שי סבג את האדום לאחר שהשופט טען כי בעט ללא כדור בשחקן יריב. 

סיום: ס.כ. מעלות-הפועל כפר סמיע 2:0 (1:0)

שער מוקדם בפנדל של מוניר עלי בדקה ה-6 הוליך את האורחים ליתרון. בדקה ה-37 הורחק ווג'די אלקיש לאחר שעצר את מומי פזרקר שעה שהיה האחרון בדרך לשער. את הכדור החופשי שלח חיים בן דוד מעל השער.

למרות הנחיתות המספרית פתחה סמיע את המחצית בסערה וכבר בדקה ה-51 העלה אותה סלים הרייש ל-0:2. דקתיים מאוחר יותר התעמתו הוא וחגי עייש, מומי פזרקר שביקש להפריד נדחף ע"י הרייש מול עיניו של השופט ששלף מייד לעברו את הכרטיס האדום וסמיע נותרה ב-9 שחקנים. 

סיום: הפועל סכנין-אחי עכו 3:2 (1:1)

סכנין לאחר פיצוץ המשחק בשבוע שעבר עלתה ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-14 משער של אשרף טרבייה. עכו לחצה ובדקה ה-36 הצליחה להשיג את השוויון מרגליו של אחמד זידאן.

את המחצית השנייה פתחו המקומיים בסערה ובדקה ה-56 היה זה עלא אבו ריא ששיגר טיל מ-30 מטר לרשת, 1:2 לסכנין. עכו לא ויתרה ובדקה ה-70 היה זה ליאור דכלבו שחיקה את אבו ריא ושיגר בעצמו טיל לחיבור. בדקה ה-90 יכול היה שאדי זבידאת להכריע את המשחק אולם החטיא, עכו יצאה למתפרצת בסיומה היה זה ,תמיר בר שישת שכבש את שער הניצחון הדרמטי.

סיום: בני מג'דל כרום-בית"ר נהריה 0:1 (0:1)

מג'דל פתחה את המשחק בסערה וכבר בדקה ה-9 כבש חסן מנאע הצעיר שער יתרון מפתיע למקומיים. עד לסיום במחצית ניסתה נהריה להשוות אך ללא הצלחה. מחצית השנייה נמשכה המגמה אך מג'דל הצליחה להתגונן ולשמור על הניצחון היקר.

 

ליגה ב' צפון ב':

סיום: בני מוסמוס-רמות מנשה 4:0 (1:0)

לאחר הניצחון בשבוע שעבר חזרו המקומיים לסורם. למרות שהחזיקו מעמד כמעט מחצית שלמה נכנעו לשער של שגיא חייט בתוספת הזמן ונשברו. חייט כבש את השני שלו וקבע 0:2 ואת התוצאה חתמו גל מזרחי ועומרי אלבז.

סיום: הפועל עוספיא-בית"ר משהד 0:3 (0:0)

לאחר מחצית ראשונה שקולה ומאופסת העלה פארס טוויל את המקומיים ליתרון. לואיי אבו רוקון בצמד סגר עניין ועוספיא לוטשת שוב עיניים לפלייאוף העליון.

סיום: הפועל ד.א. כרמל-בית שאן/מסילות 0:3 (0:1)

דלייה ממשיכה לדהור לעבר ליגה א'. כבר בדקה ה-19 היה זה איחסן חלבי שכבש את הראשון. לאחר השער נרגע המשחק ועד למחצית נותרה התותאה כמו שהיא. את המחצית השנייה פתחה דלייה בסערה וכבר בדקה ה-46 נגח אותו חלבי את השני שלו ושל דלייה. המקומיים המשיכו לשלוט ובדקה ה-65 היה זה ענאן נאסראלדין שכבש את השלישי.

סיום: הפועל ערערה-בני ג'סר א-זרקה 1:3 (1:1)

באהר ג'ברין העלה את המקומיים ליתרון והורחק לאחר שעשה תנועה מגונה לעבר אוהדי ג'סר. מחמוד אבוערישה השווה עוד לפני המחצית. 1:1. עלי זאמל בצמד קבע 1:3 לערערה ובהמשך הורחקו אבוערישה ונימר עמאש משורות ג'סר שלמרות ההפסד נותרה על מקומה.

 

ליגה ג' גליל עליון:

טכני: הפועל ד.א. אסד-אלפא צפת 0:3

הפסקת הפעילות של צפת עקבות פרשת זיוף השחקן העניקה לד.א. אסד 3 נקודות.

טכני: בני עראבה-צעירי שפרעם 0:3

עונש הפסקת הפעילות ל-4 משחקים שספגה צעירי שפרעם בעקבות פיצוץ המשחק עם בני מג'אר במחזור שעבר עלה לה בהפסד.

סיום: הפועל שפרעם-מכבי שעב 0:4 (0:1)

סגירת המגרש בשפרעם ע"י המשטרה בעקבות אירועי השבוע שעבר הכריחה את המוליכה לנדוד עד לטמרה שם לא התקשתה להביס 0:4 את שעב החלשה. פארס אבוג'ליל כבש את הראשון במחצית, עבד סיף, אחמד חג'ג' וחוסין בושנק קרבו את שפרעם עוד צעד בדרך לליגה ב'.

סיום: ג'ת הגלילית-בני כאבול 8:0 (3:0)

ניצחון קליל לכאבול שממשיכה לדלוק אחרי מג'אר. עראפת בכרי בלט עם שלושער, איהאב חטיב כבש צמד ואת היתר כבשו אסעד טהא, איימן עותמן וג'עפר בדראן.

סיום: בני ראמה-מכבי טובא 4:4 (1:1)

נאשד וואקים העלה את ראמה ליתרון אך טובא השוותה עד למחצית ועשתה מהפך בשנייה כשהוליכה 1:4 עשר דקות לסיום. המארחת התעוררה ודקות שנותרו עד לסיום הצליחו וואקים בשער השני, רג'יד קאסם ואלפרד פרהוד לכפות שוויון דרמטי.

נדחה: בני ירכא-צעירי טורעאן

רצח במהלך שוד הלילה בכפר טורעאן של אחד מבני משפחת עדאווי שחלקם משחק בקבוצה הביא לדחייתו של המשחק באישור ההתאחדות ובהסכמת המארחת.

סיום: בני בענה-בית"ר כפר קנא 8:3 (3:1)

רדואן ספורי ועומר אמארה כבשו צמד כ"א, מוחמד חטיב, נזמי טהא, וויסאם חטיב ומוחמד חמאייסה כבשו לכפר קנא. בענה שספגה שמינייה גם באמצע השבוע צימקה ל-2:1, 4:2 ו-8:3.

סיום: הפועל בני מג'אר-בני נחף 1:3 (0:0)

נחף החזיקה מעמד במחצית הראשונה שהסתיימה ללא שערים. רק בדקה ה-59 שבר עלי חליל את הקרח כשהעלה את המקומיים ליתרון. שמונה דקות לאחר מכן ביסס חליל את היתרון. באקר איוב אמנם צימק בדקה ה-73 אך ראזי דגאש הבטיח את הניצחון בדקה ה-84.

 

ליגה ג' יזרעאל:

סיום: בני נוג'ידאת-בית"ר עפולה 2:2 (2:1)

בהיעדר מגרש ביתי נאלצה נוג'ידאת לגרור את עפולה עד לכאוכב מה שהכריח את העפולאים לצאת לדרך ב-8:00 בוקר. מוחמד נוג'ידאת העלה את המארחת ליתרון, דודו דהן ויונתן גטיקה בפנדל לאחר הכשלה על דהן עשו מהפך עד למחצית אך שער נוסף של אותו נוג'ידאת הביא לחלוקת הנקודות בסיום.

סיום: מנשיה זבדה-מ.ס. כפר קמא 1:0 (1:0)

שליטה מוחלטת של כפר קמא ויכולת נדירה של שוער מנשיה הולידה בסופו של דבר שער בודד מרגליו של איציק נאש בדקה ה-20.

סיום: מ.ס. דבוריה-מכבי עין מאהל 2:1 (2:0)

צמד של אדהאם חביבאללה במחצית הראשונה הוליך את עין מאהל ליתרון מבטיח. אולם דבוריה חזרה למשחק בשניה עם שער מצמק והכניסה ללחץ את האורחים שידעו לשמור על הניצחון היקר עד לסיום.

סיום: בית"ר אל עמל-בני חג'אג'רה 7:3 (4:0)

ניצחון קליל לבני חג'אג'רה שהוליכה 0:4 עוד במחצית. עאטף חוג'יראת כבש שלושער, מוחמד חוג'יראת הוסיף צמד כ"א, מוחמד חאלד חוג'יראת ואנואר חוג'יראת השלימו את השביעייה. לאל עמל כבשו סאלח זחאל (2) ומוחמד רבעייה.

סיום:בית"ר א.א. פאחם-הפועל בני נצרת 4:2 (3:0)

יוסף קאסם היה כוכב המשחק כשכבש את כל 4 השערים לזכות קבוצתו. א.א. פאחם חזרה אמנם במחצית השנייה ל-3:2 אך קאסם בשערו הרביעי במשחק הבטיח את הניצחון.

סיום: הפועל כעביה-הפועל מעוויה 2:2 (0:0)

לאחר מחצית מאופסת העלה מוחמד כעביה את המקומיים ליתרון, מאלק סאעד השווה, אחמד ג'נדווי החזיר את היתרון למקומיים אולם נביל אמארה קבע את חלוקת הנקודות. 

 

ליגה ג' שומרון:

סיום: מכבי פרדיס-מ.ס. קרית ים 2:3 (2:1)

פרדיס הוליכה 0:1 אולם ניסן מאיר ודנו נניקשוילי עשו מהפך עד למחצית. בשנייה נרשם אירוע לא ספורטיבי כששחקן של קרית ים נפצע, פרדיס לא הוציאו את הכדור על מנת לעצור את המשחק כדי לאפשר את הטיפול בו והבקיעו את שער השוויון. עד לסיום השלימה פרדיס מהפך משלה וניצחה. 

סיום: ספרטק חיפה-הפועל בני זמר 0:2 (0:0)

צמד של ראמז רבזשוילי במחצית השנייה הכריע את גורלו של המשחק.

 

ליגה ג' שרון:

סיום: בית"ר אריאל-הפועל כפר ברא 2:2 (0:0)

לאחר מחצית מאופסת עלתה כפר ברא פעמיים ליתרון אך רועי חן השווה בצמד פרטי. 

סיום: בית"ר טוברוק-עלייה כפ"ס 3:3 (2:1)

רפי כהן העלה את עלייה ליתרון, יוגב מינס השווה אך רפי כהן בשערו השני החזיר את היתרון לכפ"ס. עם פתיחת המחצית השנייה קבע אורי כביר 1:3 אולם היעדר שוער קבוע היה בעוכריהם של הכפר סבאים. חי כהן צימק ורועי מנשה היה זה שכבש את שער השוויון.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
אל תדאג יחנזיר אתה על ההתעללות שהתעללת בטבריה היום אלוהים ישלם לך יחתיכת מיץ של הזבל התעללת בנו גם נגד בני טמרה אם תתקרב לטבריה אני אפר... לך את הצו... ימכור בן של מכור מה שעשית לנו היום אין דברים כאלה יאפ... לך תחזור לשפוט בליגה של ילדים ימכור
2
לידיעה,גם שוער טמרה א.מנדס הורחק!!!
(אוהד טבריה מהמרכז: 21:00 13-03-2010)
במהומה שהייתה.
3
אין דברים כאלה הזבל הזה התנהג כמו מאפיונר שיילך לעזזזזל צריך ליפסול את הטוצאה של המיסחק הזה כל ההתאחדות מושחתים השופט נראה לי לא קשור לכדורגל מה שהוא שרק איום ונורא שיילך לקיבינימ...
4
לא להאמין אבל עובדתית זה נכון

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?