וישחקו הנערים לפנינו

את העונה פתחו בהוד השרון עם מטרה ברורה: לחזור בסיומה לליגה ב'. אך ציפיות לחוד ומציאות לחוד. את העונה היא פתחה בצורה קטסטרופלית עם חמישה הפסדים רצופים שסתמו את הגולל מעשית על סיכוייה להיאבק על העלייה. במועדון בחרו שלא לעשות מהפכות, השאירו את המאמן, דודו חלף ואת סגל השחקנים במטרה לבנות תשתית לעונה הבאה. בינתיים זה מצליח לא רע.

אולי היה זה הלחץ שעשה את שלו אך את הפתיחה של העונה מעדיפים לשכוח בהוד השרון. תבוסה צורבת לתל מונד שאחריה הגיעו הפסדים לג'לג'וליה ואחווה טייבה כשהשיא היה הפסד ביתי לנס טוברוק. מאז התייצבה הקבוצה ומפתיחת הסיבוב השני הוד השרון נראית לא רע בכלל כשבאמתחתה ניצחון ענק, 2:8 על אותה תל מונד. למעשה מאז שהבינו במועדון כי לא יוכלו לעלות העונה המגמה היא לשתף את הצעירים במטרה לתת להם כמה שיותר דקות משחק כדי לבנות שלד שחקנים יציב שיצעיד בעונה הבאה את הקבוצה להישגים.
כמו בשבועות הקודמים שולבו בהרכב של הוד השרון יוצאי מחלקת הנוער של המועדון שלא פחות מ-7 מהם פתחו ביום שישי מול הקבוצה החלשה בליגה, ניבראס כפר קאסם ולא התקשו לחגוג מולם עם עוד חמישייה.
את המשחק פתחו האורחים בסערה אך בכ"ז לקח להם רבע שעה כדי לממש את יתרונם הברור בשער נדיר ביופיו. ינקה סבן הוותיק השתלט על כדור סמוך למרכז המגרש, התקדם מעט ומ-35 מטר ירה טיל מעל ידיו של שוער כפר קאסם, מאהר סרסור שנחת בין חיבורי הקורות. שבע דקות מאוחר יותר הכפילה הוד השרון את יתרונה. הפעם היה זה סבן שהגביה ובר בלומברג שהגיח מאופן מתוזמן מאחור נגח בעוצמה פנימה. הבליץ של האורחים נמשך ובדקה ה-24 נכבש השלישי. רע אשד קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט מדויק לפינה הרחוקה של סרסור, 0:3.

 

דודו חלף,מאמן הוד השרון רושם נצחון נוסף.(צילום:לירן דורף)


בדקה ה-34 ניצל סאמר בדיר המקומי תרדמה בהגנת האורחים וצימק ל-3:1. דקה למחצית סגר גל ברשן עניין שבעט מקצה ה-16 לפינה, 1:4.
במחצית השנייה נרגעו מעט האורחים אך המשיכו לשלוט במרכז השדה אך דווקא כפר קאסם הייתה זו שהצליחה למק שוב משער של אותו בדיר. בדקה ה-63 נחתמה למעשה התוצאה, אשד הגביה ובר אדלר נגח בעוצמה פנימה.
דקה לאחר השער סערו הרוחות. עידן אדלר הופל בגסות ע"י איברהים סרסור, בין השניים התפתח עימות קצר מול עיניו של השופט,עומרי לזר שהרחיק את שניהם.
למרות הנחיתות המספרית המשיכה הוד השרון לתקוף אך בדקה ה-72 ספגה מכה נוספת. רע אשד נתפס בחולצתו ללא תגובת השופט, המשיך במהלך אך נתפס שוב ובתגובה צעק לאיש עם המשרוקית: "מה אתה לא רואה שזה פאול?" . לזר ביקש להראות לאשד את הכרטיס הצהוב אולם זה לא המתין, קלל אותו והורחק באדום ישיר.
כפר קאסם עוד ניסתה לנצל את יתרונה המספרי הברור אך ביכולתה הנוכחית גם אם מולה הייתה מתייצבת קבוצת הנוער של הוד השרון היא הייתה המנצחת. בסיום 2:5 להוד השרון שהשיגה ניצחון שמיני העונה שאמנם לא ישנה הרבה אך בהחלט עשוי לתרום לביטחון השחקנים.
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
ניבראס העתיד
(שרוף על ניבראס: 16:35 14-03-2010)
אני חושב שהוד השרון פיספסה בגדול את העלייה מכיוון שהיא מציגה את הכדורגל היפה בליגה ובאשר למשחק נכון שהגיע לה לנצח אבל לא בתוצאה הזו כי כמעט כול הגולים שלהם הובקעו ממצבים נייחים ולא דרך מהלכים מסודרים לעומת שני הגולים היפים שלנו והמבין יבין
2
קבוצה מצוינת
(הוד השרון: 21:57 14-03-2010)
קבוצה מצוינת שפיספסה עונה. משחקת הכי טוב בליגה אחרי ג'לג'וליה.
3
שרוף
(ניברס: 06:33 15-03-2010)
הייתי במישחק ובאמת הוד השרון לא שייכת לליגה הזאת היא מעל לפחות ליגה ב צמרת כולם צעירים ורצים מאמן שדורש לרוץ כול הזמן ממש יפה באשר אלינו כולם מבוגרים ובאים רק לכייף אבל הוד השרון קבוצה מאוד מהנה וצעירה . בהצלחה
4
5
איפה הייתה
(טיקר: 07:14 17-03-2010)
אתמול באימון היה שמח חגגנו לאושרי ופרוספר יום הולדת והיה על האש סוף סוף היה חיים שאבי כולם היו שמחים והחלטנו ששנה הבאה עולים ליגה גם בכוח העיקר מזל טוב והרבה בריאות

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?