במרחק נגיעה

בני אילת ממשיכה את המסע המופלא שלה לעבר ליגה א' עם הרבה סטייל, רעב וחדוות משחק. למרות שהעלייה נמצאת במרחק נגיעה הביסו בשישי האחרון הדרומיים את האורתודוכסים לוד 0:3 ורשמו ניצחון עשירי ברציפות. בשישי הקרוב יוצאת אילת למשחק חוץ ברמלה, ניצחון שם יגמור את הסיפור סופית ואילת תוכל לפתוח שמפניות. מי היה מאמין שזה יקרה בתחילת העונה.

בני אילת ממשיכה את העונה החלומית שלה. הבחורים של איברהים אבו רקייק השיגו בשישי האחרון את הנצחון העשירי שלהם ברציפות ושמרו על פער 15 הנקודות מהשנייה עירוני רמלה. האורתודוכסים לוד של פיני עייש שהייתה זקוקה לנקודות כדי לשמור על מקומה בפלייאוף העליון הייתה הקורבן התורן.
המשחק החל דווקא מצוין עבור האורחים מלוד שהחזיקו יותר בכדור, אולם לא הצליחו להגיע לשום מצב שאיים על שערה של אילת. אט אט נכנסו האילתים למשחק אל מול העידוד שלו זכו ממאות האוהדים שפקדו את היציעים והיו אחראיים לאווירה ביתית מובהקת.

 

עידו אליהו  כובש וחוגג  את השער הראשון  של בני אילת  במשחק(צילום:מאיר אוחיון)


ההזדמנות הראשונה הייתה בדקה ה-20 של דניאל קהא האנרגטי שעבר את נתי אברהם ושלח טיל שחמק ליד הקורה. בני סימנטוב אחריו פספס נגיחה ממצב נייח. אילת לא הרפתה ולקראת סיום המחצית הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר של המשחק כאשר הגבהה לפינה הרחוקה אילצה את השוער האורח לצאת, לתפוס אוויר אך אדר זינו הקפטן האילתי נגח מול שער חשוף החוצה. שתי הקבוצות ירדו להפסקה עם תיקו ללא שערים מה שהפיח רוח חיים באורחים מלוד.
עם פתיחת המחצית השנייה הרים מאמן אילת מהספסל שלושה שחקנים לחימום מה שהעיר את חניכיו שהחלו להציג את יכולתם הרגילה והחלו בהנעת כדור שהביאה אותם למצבים קורצים. בדקה ה-55 מסר אדר זינו כדור עומק מצוין לאבי מלכה ששעט קדימה, הוציא רוחב פנטסטי לעידו אליהו שהרים את הרשת ואת היציעים, 0:1.

 

מאור אלגרבלי (עם הכדור) שחקן הנוער המוכשר שבישל את השני לאילת (צילום: מאיר אוחיון)


אילת המשיכה לשטוף את המגרש גם עם המחליפים שלומי דהאן ושני שחקני קבוצת הנוער מאור אלגרבלי ושניר דרעי. דהאן בנגיעה השנייה שלו בכדור עשה את שלו כשהתנהל במרכז המגרש ושלח עומק נדיר שחתך את ההגנה האורחת והשאיר את אבי מלכה הסקורר לבדו מול השוער. מלכה עשה סיבוב במקום והרשית עם כל הלב.
עשר דקות לסיום המשחק רשם מאור אלגרבלי הצעיר את המהלך היפה של המשחק. שחקן קבוצת הנוער קיבל כדור באגף שמאל, זרק את המגן שלו בהטעיה גדולה והוציא כדור קשתי נהדר לאבי מלכה שנעץ את השני שלו במשחק ואת מספר 20 העונה.

 

אבי מלכה ,חוגג עם האוהדים את השער השני שלו במשחק וה 20 שלו העונה (צילום:מאיר אוחיון)


בשבוע הבא כאמור, תתארח הקבוצה ברמלה, ניצחון יבטיח לה סופית את העלייה, 6 מחזורים לסיום בהחלט הישג נדיר.
מאמן אילת, איברהים אבו רקייק, סיכם את המשחק: "לא קל להוביל את הליגה בפער כזה גדול כי זה יכול להוריד מתח ולפגוע ברמת המוכנות, אבל יש לי שחקנים שמתנתקים מהכול ועולים לכל משחק דרוכים ונעולים על המטרה. לי לא נותר אלא להוריד בפניהם את הכובע כי זכיתי לאמן חבורה כזו".

 

מלך השערים (נישא על כפיים) עם הקפטן והנשיא ,אילת כבר חוגגת עלייה (צילום: מאיר אחיון)

 

 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
כל הכבוד ליגה א
(ציקו: 13:51 14-03-2010)
סוף סוף ליגה א , שיחקתם אותה בני אילת , הייתי במשחק התרגשתי ונהנתי מכל רגע , כל הכבוד לשחקנים ולשחקני הנוער ולמבצע הענק של אלגרבלי שנתן כדור מדויק למלכה . כל הכבוד המשיכו כך גם בליגה א . מגיע לאילת קבוצה בליגה בכירה.
2
אלופים שלי
(שרה בן שמואל: 15:40 14-03-2010)
כל הכבוד לילדים המקסימים סוף סוף רואים ומרגישים את התהילה, אין עליכם!!!!!!!!!! הגיבוש והאחדות בינכם היא שמובילה אתכם לגדולות. תמשיכו כך!!!!!!!!!!
3
אוהדי רמלה כנסו
(בני אילת בדם: 16:46 14-03-2010)
אין אין על הקבוצה הזאת ,כדורגל מליגה הרבה יותר גבוהה. לכם ההנהלה חיזקו ואימצו עשיתם היסטוריה יחד עם לב ונשמה של שחקנים. אוהדי רמלה אני אהיה ביום שישי במישחק אנחנו צרכים עוד שני ניצחונות שימרו על קבלת פנים טובה הרי בספו שלדבר נעזור לכם בסוף ..
4
למיספר 3 כנס
(אוהד רמלה: 21:28 14-03-2010)
אתם לא יודעים איזה קבלת פנים מחכה לכם תבוא יום שישי ותיראה איזה קבלת אורחים חגיגית נעשה לכם יש לכם מאמן שקנה משחקים כל העונה והזמן יעשה את שלו הוא יתפס יום אחד כמו חגיי ממן השוער המכור הזה נפגש יום שישי ימכורים וניפגש בליגה א
5
למיספר 4
(אילתיייי: 12:40 15-03-2010)
תקשיב אתה לא יכול לאיים אתה לא מפחיד אותנו יום שישי אנחנו נבוא ננצח אותכם שם ועם צריך להיכנס בכם עם טנקים אנחנו ניכנס כל החיים תישארו בליגה ב
6
למיספר 4
(קציר דני: 19:49 15-03-2010)
אתה מדבר כמו מ,,,, אבל תקבל בראש תלכ כפרה על איבראימ
7
למיספר 3 כנס
(בני אילת בדם: 19:52 15-03-2010)
כל קבוצה שנימצאת לפניכם קונה מישחקים? אז חשבתה על המישחק האחרון שלנו? חבל להרוס יחסים
8
רמלה לא תעלה
(נפתלי: 15:33 16-03-2010)
לא יעזור רמלה לא תעלה ליגה וגם שנה הבאה לא כי קטמון תעלה
9
אילתיי
(חנוך: 19:08 17-03-2010)
לא רמלה לא שיכון ולא שום קבוצה תוכל לעצור את אילת אנחנו בליגה א אז הבנת מספר 3

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?