סטטוס קוו תחתון

כשזהות היורדת ממחוז דרום ב' כבר ידועה (טירת שלום/הפועל רהט/שתיהן) מתמקד העניין במאבק נגד הירידה לפלייאוף התחתון או יותר נכון הימנעות בסיום העונה ממתח מיותר ומשני משחקים נוספים במקרה הרע. שדרות וגבעת זאב בינתיים שם, גם המשחק בינהן לא שינה דבר. ההפסד של שעריים רק קירב אותן במעט לחוף מבטחים.

אם לא יקרה משהו מאד בלתי צפוי בליגה במחזורים שנותרו, היורדת הבטוחה תהיה הפועל רהט או טירת שלום. זאת מבינהן שתסיים במקום ה-15 ותקבל סיכוי נוסף לשרוד בפלייאוף התחתון תהיה המועמדת העיקרית להצטרף ליריבתה. בכל מקרה, אצל קבוצות התחתית הנאבקות נגד הירידה לשם לא רוצים לקחת סיכונים, הרי במשחק אחד שיכול להיגרר להארכה ופנדלים הכל יכול לקרות.

 

מאור גוזלן (מימין) ואבי פרץ בבעיטה חופשית   (צילום:אורי גבאי תצפית)


אחרי שניצחה במחזור הקודם את טירת שלום אירחה עירוני שדרות את שכנתה לתחתית, בית"ר גבעת זאב ובתום המשחק האכזבה נכרה היטב על פניהם של השחקנים מכך שלא הצליחו לנצח ולטפס לאזור הבטוח בטבלה. יחד עם זאת, גם ברור להם, שזה יכול היה להסתיים בקלות בהפסד משום שבמחצית השנייה, שחקני שדרות נתנו לגבעת זאב להכתיב את הקצב, והזמינו התקפות.
המשחק נפתח היטב דווקא עבור חניכיו של פאבל ברזין. כבר בדקה העשירית נרשמה הזדמנות פז להשיג שער יתרון, כשדורון בוהדנה הצליח להפתיע את שוער האורחים בנגיחה לפינה הרחוקה אך הכדור הורחק ממש מהקו, על הריבאונד השתלט המגן, מרק מרקביץ שמתוך הרחבה בעט ליד הקורה. הזדמנות נוספת נרשמה בדקה ה-40 כשבוהדנה הגביה ממפתן רחבת ה-16, צד שמאל ומצא את מאור גוזלן שנגח מרחבת החמש החוצה.

 

דורון בוהדנה  פורץ מהאגף -שדרות כמעט הפסידה במחצית השנייה (צילום: אורי גבאי תצפית)


בהפסקת המשחק נזף פאבל ברזין בשחקניו ודרש מהם להניע כדור, וליטול את השליטה לידיהם, אחרת הם יספגו. ואכן, הדקות הראשונות במחצית השנייה היו של שדרות, אך חיש קט עברה השליטה לגבעת זאב שניסתה לתקוף פעם אחר פעם במטרה להשיג שער.
בדקה ה-50 הצליח שי מזרחי מגבעת זאב להשתחרר לבעיטה חופשית מ-20 מטר, אך שוער שדרות בן אודראן היה במקום כדי להדוף ולהציל שער בטוח.
בדקה ה-70 הצליח המחליף, איציק תמר לכבוש מקרוב אך הקוון סימן לנבדל שספק מאוד אם היה.
בסיום 0:0 שהשאיר כאמור, את המצב בטבלה על כנו למרות ההפסד הביתי של שעריים.

 

מאור גוזלן משדרות (בצהוב) מנסה לפרוץ לרחבת גבעת זאב (צילום:אורי גבאי ,תצפית)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
איפה המדינה ? איפה ההתאחדות ?
(צופה מהצד: 04:40 15-03-2010)
גועללללללללל נפששששששששששש איזה מגרשים ? איזה דשא ? איפה התקציבים לניהול נכון שיאפשר מתקנים ראויים לצופים .
2
באמת גועל נפש
(דודי: 16:33 15-03-2010)
המגרש בשדרות שערורייה, אבל תדעו לכם שאחרי פסח מתחילים בבניית האיצטדיון ובשנה הבאה יהיה מגרש חדש. כנסו ותקראו http://www.sderonet.co.il/index2.php?id=1502&catId=37&lang=HEB
3
שחקן גדול
(אופיר: 10:40 16-03-2010)
שחקן גבעת זאב אתה נראה מליוןדולר ושחקן לא לליגות האלה
4
קפטן גבעת זאב
(שדרות: 10:50 16-03-2010)
הקפטן של גבעת זאב שחקן מצויין, לא מתאים בכלל לליגות האלה, יהודה זגורי תיקח אותו להפועל ירושלים עונה הבאה, הוא יכול לעזור לכם מאוד.
5
יוסי החתיךך
(עדי: 12:26 18-03-2010)
שחקן גדולל=]

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?