לא כוחות

ללא חמישה שחקני הרכב ועם שוער חסר ניסיון, למכבי שעריים לא היה סיכוי מול עירוני רמלה שלמעשה הכריעה את ההתמודדות בפחות מ- 25 דקות של כדורגל לאחר שכבשה שלושה שערים מרגליי אוהד רון,דודי ליאני ואדיר אלוק.

בהרכב חסר מאוד,אירחה מכבי שעריים את עירוני רמלה ברחובות לאחר האירועים האלימים בשבוע שעבר בהתמודדות מול מ.ס שיכון המזרח. המאמן שמוליק סלומון נאלץ להסתדר ללא חמישה משחקני ההרכב הראשון:הבלם גיא חיה שהורחק בשבוע שעבר,בני ביינסון שנעדר עקב פציעה, ויטל אלדבך,משה הובגן והשוער עומרי בן דוד בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. לירון אברהם, שוער קבוצת הנוער, שלא התאמן בצורה סדירה עקב גיוסו לצה"ל, קיבל את אפודת השוער בפעם הראשונה העונה.פרדי אסולין וצחי קורדובה חזרו להרכב אך גם זה לא עזר מול הרמלאים שמחצית אחת טובה הספיקה להם כדי להשיג הכרעה ולנצל את הרכב הטלאים שהציבה שעריים.

 

שחקני שתי הקבוצות עולות לכר הדשא.(צילום:שמעון לוי)

 

כבר מהפתיחה השתלטה רמלה על המשחק וסיכנה את שערו של לירון אברהם חסר הניסיון. שבע דקות מפתיחת המשחק, אוהד רון העלה את קבוצתו ליתרון 1:0 לאחר שהקשית מעל אברהם ורשם את שערו ה- 14 העונה במדי רמלה. שלוש דקות חלפו ודודי ליאני ניסה את כוחו בבעיטה מ- 20 מ' בחצי גובה שפגעה בקורה וחדרה פנימה, 2:0 ללבנים. רמלה המשיכה לשלוט בקצב המשחק והחזיקה יותר בכדור מול המקומיים שנראו חסרי אונים. בדקה ה- 24 רמלה כובשת בשלישית לאחר נגיחה לרשת הגבוהה של אדיר אלוק 3:0. אחת ההזדמנויות הבודדות של שעריים במחצית הייתה שייכת למשה "קיקו" לאמה אך הבעיטה שלו לא הצליחה לסכן את שערו של שמעון אמסלם. משקוף השער הציל פעמיים את שעריים מפיגור אסטרונומי במחצית, לאחר ניסיונות הבקעה של אדיר אלוק וציון רחמים.

 

תומר מיארה(בלבן)מנסה לחלץ את הכדור מדניאל מלסה המקומי.(צילום:שמעון לוי)

 

במחצית השנייה רמלה הורידו הילוך ושעריים יצרה מספר התקפות שבהן הייתה קרובה לכבוש שער ניחומים במשחק. ההזדמנות הבולטת של הצהובים במשחק כולו לא נוצלה ע"י אלעד ג'מיל שבבעיטה מתוך הרחבה מצא רק את המשקוף בדקה ה- 62. את הרבע שעה האחרונה במשחק רמלה ניצלה כדי לערוך חילופים ולסחוט מחיאות כפיים מהקהל הלא גדול אך הנאמן שבא ללוות אותה במשחק החוץ.בסיום נצחון קל לרמלה, שמציב אותה במקום השני במרחק שלוש נקודות מהמקום השלישי אותו תופסת צעירי רהט.

למרות ההפסד, שעריים עדיין נמצאת במקום ה- 11 עם מספר נקודות זהה לבית"ר גבעת זאב. בשבוע הבא החניכים של שמוליק סלומון ייצאו למשחק חוץ לא קל מול מ.ס דימונה השביעית בטבלה שתחפש את הנקודות כדי להתברג בפלייאוף העליון
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
לאוהדיי שעריים כנסו
(אוהד רמלה: 21:20 14-03-2010)
איפה אותו אוהד שעריים שאמר ששעריים יטפלו ברמלה יעלוב אתם סתם קבוצה של אפסים רמלה ישחטו את כל הקבוצות במיבחנים
2
אוהדי רמלה כנסו
(בני אילת בדם: 21:45 14-03-2010)
אוהדי רמלה אני אהיה ביום שישי במישחק אנחנו צרכים עוד ניצחון ותקו לעליה פורמלית לא משנה אך המישחק יתפתח שימרו על קבלת פנים טובה ובלי שינאה הרי בספו שלדבר אתם גם צרכים את העזרה שלנו בסוך העונה שם יש לנו חשבון מליפני הרבה שנים חשבון פתוח ליסגור

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?