נקודת מחשבה להמשך

בחום שהזכיר את ימי הקיץ הלוהטים נפגשו בבירת הנגב מ.ס. ב"ש ואיחוד צעירי רהט. כהמשך ישיר לתוצאות החוץ הלא טובות שלה בהן הפסידה 3 פעמים ברציפות, חזרה צעירי רהט עם נקודה בודדת לאחר 1-1. אלי דבש העלה את ב"ש ליתרון לפני שאנדרי קייטמזוב השווה והשאיר בכך את הירוקים מרהט במקום השלישי ואת ב"ש במקום מבטחים באמצע טבלת דרום ב'.

במסגרת המחזור ה- 23 בליגה ב' מחוז דרום ב' נפגשו מועדון ספורט באר שבע מהמקום העשירי ואיחוד צעירי רהט מהמקום השלישי. כמאה צופים כולל עשרות אוהדי רהט הגיעו למגרש רייסר בב"ש תחת חום כבד שהצריך את השופט לעצור את המשחק פעמיים לעצירות מים.

 

האשם אלקרנאוי מרהט מחבק מאחור את ישי אביטן.(צילום:אנס אבודעבס)

 

פתיחת משחק לא מסודרת של שתי הקבוצות הניבה בעיקר בלבול באמצע המגרש. ההזדמנות הראשונה במשחק נפלה לזכותם של הכחולים מבאר שבע, כאשר המגן הימני אביעד זגורי בעט מקצה הרחבה כדור שמצא את השוער גנדי וולקוב מוכן בין הקורות.

בדקה ה- 24 רהט מנסה לראשונה לסכן את שערה של המארחת בדאבל פס של מחמוד אבו ע'ליון ווהיב אבו ע'דייה אך האחרון בעט מתוך הרחבה הרחק מעל השער במקום להוציא רוחב קל לרחבה. חמש דקות עוברות וב"ש מגיבה שוב עם בעיטה מרחוק, הפעם היה זה מתן שריקי ששוב מצא את וולקוב המצוין שהדף מבין הקורות.

 

התחפש לכדור. יואל מינה מסתתר מאחורי הכדור, חלמי אלקמלאת מאחור מוודא.(צילום:אנס אבודעבס)

 

בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הובקע השער הראשון במשחק. התקפה מתפרצת של מ.ס. באר שבע הביאה את הכדור ליואל מינה שנכנס כמחליף כבר אחרי עשר דקות מפציעה של אמיר אבוטבול שעלה לא כשיר. מינה הוציא כדור רוחב שמצא את אלי דבש שדחק משלושה מטרים בקלות לרשת 0:1 ב"ש.

 

אלי דבש(בכחול)כובש את שער היתרון של באר שבע.(צילום:אנס אבודעבס)

 

דבש והחברים חוגגים יתרון באר שבעי.(צילום:אנס אבודעבס)

 

תחילת המחצית השנייה נפתחה בבליץ של איחוד צעירי רהט, בעיטה מרחוק של אלכס סלטינקוב ולאחריו נגיחה של שמעון סיבוני מצא את שוער ב"ש יוסי שושן מוכן בין הקורות. הלחץ של האורחים הניב את פירותיו בדקה ה- 54 כאשר כדור ארוך נשלח לעברו של האחלוק אנדרי קייטמזוב, אולם בלם ב"ש איתן סבג ניסה להחזיר לשוערו בנגיחה אליה הגיע קייטמזוב ראשון ושלח כדור שטוח אל הפינה הרחוקה 1-1 מוצדק.

 

אנדרי קייטמזוב בדרך לכבוש את השוויון לרהט.(צילום:אנס אבודעבס)

 

בחצי שעה האחרונה שלטו הירוקים מרהט במרכז המגרש אך לא הגיעו למצבי הבקעה, דבר שגרר לחץ מהאוהדים כלפי השחקנים ואנשי רהט. בדקה ה- 68 דווקא מ.ס. ב"ש הייתה זו שסיכנה את השער בבעיטה מרחוק של יניב לוי שנהדפה לקרן. מאותה קרן גם נולדה ההזדמנות הגדולה ביותר של ב"ש כאשר נגיחה של מתן שריקי שרקה ליד המשקוף וטיילה ברחבת החמש של רהט עד שהגיע רועי אטואן והרחיק.

 

חנן אלפסי (בכחול) ורותם מיטב עושים תנועות לכדור.(צילום:אנס אבודעבס)

 

מאמן רהט דני וקנין הכניס שניים מהצעירים המקומיים של הקבוצה – עלאא אבו סמור וטאהר אבו צהיבאן שהראו ניצוצות של כדורגל לצד התרגשות גדולה. אבו סמור קיבל כדור על מגש של כסף מהרמה של עבד אלרחמאן אבו צהיבאן אולם אבו סמור נגח ממטר מעל השער.

חמש דקות לסיום גם הבלם רועי אטואן ניסה להשתתף במלאכת הכיבוש לרהט, אך הנגיחה שלו מהקרן עלתה סנטימטרים מעל המשקוף. גם במהלך תוספת הזמן צעירי רהט הגיעו לאחת ההזדמנויות הגדולות כאשר טאהר אבו צהיבאן הוריד כדור לקפטן מחמוד אבו ע'ליון שהיה חופשי ומנקודת העונשין בעט לחוץ.

 

הבעיטה של מחמוד אבו ע'ליון בסיום עוברת ליד הקורה.(צילום:אנס אבודעבס)

 

בסיום שוויון אחת בין השכנות בברית הנגב. אכזבה גדולה לרהט שהשמיטה שתי נקודות חשובות במאבק הצמרת, ורק הוכיחה כי בחודש האחרון יש לה בעיה במשחקי החוץ כאשר הקבוצה צברה נקודה בודדת מתוך 12 אפשריות! מנגד יצאו גם הם חניכיו של יעקב תורג'מן מעט מאוכזבים כאשר בזבזו די הרבה הזדמנויות, במיוחד במחצית הראשונה.
 

מתי דבש מנסה לעצור את מחמוד אבו ע'ליון.(צילום:אנס אבודעבס)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
רהט חלשים
(באר שבעי: 08:34 15-03-2010)
לא מובן איך קבוצה כל כך חלשה רוצה לעלות לליגה א'. לפני שקבועים מטרות צריך להשקיע בבנייה, חוץ מזה לרהט המגרש הגרוע בארץ, אפילו כבשים לא מוצאות שם דשא לאכול. חחח...
2
תמונה מס" 1
(אמיר: 20:17 15-03-2010)
האשם אלקרינאוי חזר בגדול בשבועות האחרונים רואים שיש לחימה במשחק ושליטה באמצע בכל השחקים לצירוף הזה חיכינו כל השנה האשם-מחמוד
3
אנס אבודעבס כנס!!
(אנס אבודעבס: 22:03 15-03-2010)
למה אתה לא מעלה את הסיקור של הפועל קראטה רהט נגד ק.גת!! פירקנו את רהט ומקווה שיירדו ב"ה!!!!!! לא רוצים את רהט בליגה שיחזרו לליגה ג'!!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?