ניצחון האקסים

מאיר ארמה הוביל את מכבי טמרה לניצחון גדול ומתוק בבית 1:2 על האקסית שעזב במהלך העונה,עירוני טבריה.מוטי בן חמו,עוד אקס טברייני כבש את שער הניצחון בפנדל מפוקפק שפסק השופט,וואסים חליפה 13 דקות לסיום.מאהר ג'בארין נתן לטבריה יתרון זמני,נתי פרץ השווה,ואדיר שמעון הורחק בדקה ה-89. לאחר שריקת הסיום התחוללה מהומה במגרש בין אנשי טבריה לטמרה.חוקרי וייצמן יער החלו לבדוק את כשירות המשחק.

עירוני טבריה יצאה בשבת למשחק חוץ בטמרה,מול מכבי המקומית ופגשה את המאמן והאקס,מאיר ארמה שלראשונה פוגש את הטבריינים מן העבר השני של המתרס,וללא שום סנטימנטים רושם ניצחון יוקרתי 1:2 שמעניק לקבוצתו מעט חמצן במאבקי התחתית בליגה.

יחסים מעט קרירים נרשמו בין ארמה לבין הספסל הטברייני,אך הוא מבחינתו יכול לסמן וי גדול על משחק שגם אם לא יודה בכך,היה חשוב לו מאוד ולו רק להוכיח שהבעיה בזמנו לא הייתה נעוצה בעמדת המאמן,וכפי שזה נראה בתוצאות של האקסית במחזורים האחרונים-היא עמוקה הרבה יותר.

מוטיבציה כנראה הוא לא היה צריך להכניס בשחקניו,שידעו בדיוק מהי חשיבות המשחק מבחינה אמוציונאלית עבור ארמה,שעל אף המתחים והסיבות שגרמו לו לעזוב את הפרוייקט בטבריה במהלך העונה הוא תמיד ישמור פינה חמה(גם אם קטנה מאוד) בלבו לעירוני טבריה,שכן הייתה זו הקבוצה הראשונה שנתנה לו את ההזדמנות לאמן בוגרים לראשונה בקריירה.

פיקנטריה במיטבה?זו רק ההתחלה.כובש שער הניצחון לזכות טמרה הוא לא אחר מאשר מוטי בן חמו הוותיק,שהובא ע"י ארמה לטבריה בתחילת העונה ונתן תשובה מוכחת לאורחים אחרי הקדנציה הקצרה בטבריה שבמהלכה שמע קולות רבים האומרים כי עדיף שיצא לפנסיה ושהוא גמר את הסוס.אז הסוס עדיין בועט,ואליו הצטרפו עוד מספר סייחים צעירים שהובאו לטבריה כרכש נוצץ בתחילת העונה ע"י אותו ארמה,ובשעה שלא סיפקו את הסחורה נדדו אחר המאמן וכיום הם מהווים את השלד בהרכב הפותח של טמרה.ואלו שמות:אסף מנדס,בר קרסנר ויוני יוסיפוביץ'.אם תרצו,אתם יכולים להוסיף לרשימה גם את המגן,אריק גולוב שסיים את העונה שעברה בטבריה והיה קרוב להיות חלק ממנה גם העונה.

תגידו טבריה ב',תגידו לא עמדו בציפיות,תגידו שהמקום שלהם בקבוצה תחתית,אבל דבר אחד בטוח-מאז שאותם שחקנים הגיעו לטמרה יחד עם מאיר ארמה,הקבוצה נמצאת במגמת עלייה וככל שהליגה מתקדמת התוצאות משתפרות וכרגע סיכויי ההישרדות נראים בהחלט טובים.

דווקא המחצית הראשונה בישרה טובות עבור הטבריינים,שירדו להפסקה ביתרון 1:0 לאחר שער של מאהר ג'בארין,מריבאונד לאחר בעיטה מ-30 מטר של לירון אלימלך.

 

מאיר ארמה,מאמן טמרה רשם נצחון חשוב בתחתית.(צילום:לירן דורף)

 

במחצית השנייה הסיפור היה אחר לגמרי,ובדקה ה-65 נתי פרץ הצליח להשתחל בין שלושה שחקני הגנה של טבריה,לעצור כדור שהוגבה לעברו,להסתובב על המקום ובאין מפריע להכניע את תומר שרמן.ההגנה הטבריינית סופגת שער אומלל מבחינתה כשנרדמה בשמירה והמקומיים חוגגים שוויון.

בדקה ה-77 הגיע הרגע המכונן של המשחק,שאחריו הכדורגל במגרש הפך למשני.

כדור שנבעט לעבר השער הטברייני פוגע לטענת השופט,וואסים חליפה בידו של רז חן,והוא מורה על הנקודה הלבנה.שחקני טבריה התנפלו על חליפה בטענה שהכדור פגע בכתפו של השחקן ולא ביד,מה גם שהקוונית סיוון פרץ לא הרימה דגל,אך השופט לא מתרשם מהטענות והטרוניות כלפיו ומורה לפנדל,שעל פניו נראה מפוקפק.

מוטי בן חמו בועט היטב ומכניע את שרמן ומשלים מהפך עם 1:2 לזכות טמרה,כש-150 אוהדיה צוהלים ביציע.

מכאן והלאה שחקני וספסל טבריה איבדו את הפוקוס והתעסקו אך ורק בשופט,שלטענתם קיפח אותם לאורך כל המשחק ושפט באופן חד צדדי,כשגם הרחקתו של המגן שמאלי של טבריה,אדיר שמעון דקה לסיום בכרטיס אדום ישיר לא הוסיפה לשלוותם.

לאחר שריקת הסיום ספגו שניים משחקניה של טמרה,אסף מנדס(שהציג יכולת מצוינת בשער) ואיברהים חסן כרטיס אדום בעקבות מהומה שפרצה במקום.

האדום שנשלף לעברו של מנדס הגיע בעקבות כך שקילל בסיום את הקוונית,סיוון פרץ וזה עלה לו באדום שני העונה,שיגרום לו לפספס את שני משחקי הליגה הבאים של הקבוצה.

מקרה חמור אירע גם כן במהלך החימום טרם המשחק,כשאותו אסף מנדס ניגש אל יו"ר טבריה,זוהר יצחק ותוך כדי דין ודברים עימו אמר לו השוער "בוא אני אסגור איתך את החשבון".יצחק היה המום ממה ששמע,המשיך בדין ודברים עם מנדס ורק בזכות אנשים במקום שהגיעו להפריד נמנע אירוע חמור יותר ואף מגע פיזי בין השניים.

יש לציין שגם לאורך כל המשחק השניים הקניטו אחד את השני ובתוספת הזמן של המשחק סימנה הקוונית פרץ לשופט על ההערות הבוטות ששיגר מנדס לעבר הספסל האורח,אך זה בחר להתעלם והעדיף לסיים את המשחק בצורה שקטה.לכאורה נראה שזה מה שגרם למנדס לקלל את הקוונית עם שריקת הסיום,וכאמור להביא להרחקתו.
 

בצד הטברייני התרגלו כנראה לעובדה שהקבוצות הקטנות רוכבות על גבם ובזו אחר זו לוקחות נקודות חשובות מקבוצה שבעצם כבר סיימה את העונה ומסתכלת לעבר החופשה הקרבה.

הקבוצה של קלוד דהאן רושמת משחק חמישי בלא ניצחון,ובהם כבשה שלושה שערים בלבד לעומת תשעה שספגה.

שלום עקיבא,שלא שותף בשני המשחקים האחרונים,קיבל הפעם דקות משחק כשנכנס כמחליף בדקה ה-51 במקומו של אביאל גבאי הצעיר שמקבל את הקרדיט והמקום בהרכב זה שבוע שני.

בשבוע הבאה תארח טבריה עוד קבוצת תחתית,את הפועל כפר כנא שנמצאת במומנטום נהדר שכולל שלושה ניצחונות רצופים.

הפסד נוסף של טבריה,והם יצטרכו כבר להסתכל בחצי עין לכיוון התחתית,שכן מעשית ההישארות בליגה עדיין לא הובטחה,על אף שנראה כי רק תסריט דמיוני יגרום לה להגיע למקום שכולן חוששות ממנו.

ל"דאבל פס" נודע שחוקרי וייצמן יער מונו מטעם ההאתחדות לכדורגל לבדוק את כשירותו של המשחק ויגישו בקרוב את מסקנותיהם.

 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
לוזרים טברינים
(הצדק: 14:50 15-03-2010)
השופט הרחיק 2 שחקנים לטמרה והוסיף 10 דקות למשחק ובנוסף לא נתן פנדל חוקי לחלוטים 5 דקות לסיום כי פחד והיה יותר פנדל מהקודם תבדקו למה הפסדתם מקצועית הרי ניצחתם באותו מגרש עם אותו שופט לפני חודשיים את בני טמרה 5-2 ילוזרים
2
קצת דיוקים
(שוב הצדק: 15:02 15-03-2010)
סיוון עוזרת השופט היתה אחראית על החצי הרחוק משער טבריה ולכן אירוע הפנדל לא רלוונטי לגביה טמרה היתה טובה יותר ולמעט הגול,ועוד 2 בעיטות לעבר שער טמרה לא נרשמו הזדמנויות לטבריה אחרי הפנדל יכלה טמרה להבקיע עוד 2 שערים והחמיצה תבדקו למה ולא מי אשם
3
נניצחה הקבוצה שרצתה ונלחמה יותר
(תמרה לא תרד: 15:03 15-03-2010)
4
תפסיקו לפרסם חינם את ויצמן יער...
(טבריה בתחתית: 15:04 15-03-2010)
5
ויצמן יער,מזמן הייתם צריכים לחקור את...
(אוהד טבריה מהמרכז: 16:45 15-03-2010)
המשחק של טבריה מול ע.אום אל פאחם שם בדקה ה-35 אז שוער טבריה " אסף מנדס " ספק הכשיל בכוונה וספק לא בכוונה,את רפי כהן חלוץ א.א.פאחם ברחבה, הורחק " והעניק פנדל" למקומיים ומאז טבריה פרשה מהמירוץ לעליה, לכן גם השוער סולק מטבריה!!!
6
מנדס כנס
(טבריני: 18:40 15-03-2010)
אתה חולה נפש צריך לאשפז אותך תבוא לטבריה ונירא אותך סוגר חשבון יעלוב תשאר סחיין כל החיים
7
טבריה בסכנה הקבוצה שרצה בצמרת בסיבוב הראשון לא עושה נקודות בשני ועכשיו המשחקים הקשים באמת טבריה בסכנת ירידה ממשית ואת האמת עם הנהלה של ליגה ג' לא יעזרו שחקנים של ליגה לאומית הלוואי ותרדו זה יהיה עונש נהדר על כל הגועל של 3 השנים האחרונות
8
כבר יכולים לחקור בטעות שופט שאומרים יד או כתף נו באמת על כל פנדל בספק נפתח ועדת חקירה לכו הביתה מפגרים...
9
השופט מושחט...
(חיים סגל: 22:19 15-03-2010)
צריכים הנהלת טבריה ללכת עד הסוף עם העניין של וואסים חליפא המכור הזה זי... לנו את הצורה אוחחחחחחחחח אים הוא ייפול לי ביידיים המושחט הזה .... לא לוותר לדרוש שינוי תוצאת המיסחק או משחק חוזר כבר היו דברים מעולם חתיכת מושחט מישקפןפר
10
אחד השופטים הכי מכורים
(טבריני: 10:31 16-03-2010)
כנראה תמרה קנתה אותו כי לבד הם לא מסוגלים לנצח
11
מנדס אתה...
(טבריני: 20:37 16-03-2010)
מיסכן ומתוסכל שוער גרוע מתאים לך לשחק בכפרים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?