משכורות בקושי- יכולת עם אופי

קבוצת הכדורגל של מ.ס דימונה יצאה בשישי החולף למשחק חוץ קשה אצל שיכון-המזרח מהמקום השלישי בטבלה ולמרות בעיית המשכורות בקבוצה שנפתרה חלקית, חזרה הקבוצה עם ניצחון חוץ משכנע 0:3 כשבנוסף מצמצמת הקבוצה את הפער מהמקום החמישי עד כדי נקודה אחת בלבד ונמצאת חזק במאבקים על הזכות להשתתף בפלייאוף העליון.

המשחק נפתח בקצב כששחקני דימונה יודעים בדיוק מה רצונם מהמשחק הזה,

בדקה ה-41  מימשה דימונה את יתרונה בשדה כשפריצה ענקית של חלוצה המקומי של מ.ס דימונה דניאל בסטיקון שביכולת מרהיבה עבר מספר שחקנים מסתיים ברשת של אריאל טליאס שוער שיכון-המזרח וקובע 1-0 לדימונה.

מחצית שנייה: שחקני שיכון-המזרח עלו למגרש ונראו עדיין בהלם מהשער של דניאל בסטיקון על סף המחצית הראשונה, בדקה ה-47' אותו דניאל בסטיקון שוב נכנס לרחבה של אריאל טליאס ומוכשל על ידי אחד מבלמי שיכון-המזרח השופט תומר אביזוב שורק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים ללא היסוס שאותה מתרגם חלוץ הקבוצה ירון אסולין לשער וקובע 2:0 למ.ס דימונה.

שחקני מ.ס דימונה לא הורידו את הרגל מהגז וכהכנה לשתי משחקי הבית הקרובים המשיכו ללחוץ על שערו של אריאל טליאס. בדקה ה75' הגבהה מימין של הקשר המצוין דניאל עמר שפורח מאז שהגיע למ.ס דימונה בינואר מסתיימת ברגלו של מאור אמזלג שלא מתבלבל מול טליאס וקובע 3:0 למ.ס דימונה ו 3 נק' יקרות בדרך לפלייאוף העליון.

מ.ס דימונה ממוקמת במקום ה-6 בטבלה כשבמאזנה 38 נק' והיא רחוקה נקודה אחת בלבד מהמקום החמישי שמוביל לפלייאוף העליון.

 

עופר טלספפה(עומד)ומשה בוחבוט,מאמן השיכון ועוזרו התפטרו מתפקידם.(צילום:לירן דורף)

 

ביום שישי הקרוב תארח מ.ס דימונה את מכבי שעריים למשחק בית חשוב, כששבוע אחרי תארח דימונה שוב בביתה הפעם את השנייה בטבלה עירוני רמלה.

שחקן מ.ס דימונה אמיר מלול אמר בסיום: 'באנו לעבוד קשה במגרש שקשה לשחק בו, שיחקנו מהלב והנשמה, ועכשיו אנחנו רק מקווים שתהיה לזה המשכיות. אם באמת תהיה המשכיות ליכולת שהקבוצה מציגה, נגיע לפלייאוף העליון ללא ספק'.

בתוך כך נמסר לנו שהנהלת הקבוצה בראשות פטריק גדז' והחברים החדשים חיים מויאל ויעקב אביסדריס עושים מאמצים כבירים על מנת לארגן לשחקני הקבוצה את משכורת החודש האחרון, כשהמטרה ברורה והיא לתת שקט למערכת. חיים מויאל ויעקב אביסדריס נכנסו בחזרה לעמותת הקבוצה על חשבונם של יהודה שריקי ואלי בן שמחון שעזבו, והם עובדים בשיתוף פעולה מלא עם היו"ר פטריק גדז'.
לאחר המשחק הודיעי מאמן שיכון המזרח עופר טלספפה ועוזרו משה בוחבוט על התפטרותם מהקבוצה וזאת למרות שהמועדון נמצא במקום החמישי המוביל לפלייאוף העליון בתום העונה.

 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
משה בוחבוט
(שי: 15:46 16-03-2010)
משה היקר מודים לך על תרומתך והשקעתך לקבוצה.בהצלחה באימון הנוער בשנה הבאה מאחלים שבתאי יעקובי ודורון הסקאוט
2
חננאל עייאש המשך כך.....
(חננאל: 20:23 20-03-2010)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?