קמחא דפסחא

מכבי קרית מלאכי לא יכלה לצפות ליריבה יותר נוחה ממבשרת ציון על מנת להתקדם צעד ענק לעבר ההישארות בליגה , אבל מלאכי בעטה בדלי וסיימה רק בתיקו 2:2 ביתי לאחר שפיגרה וגם הובילה מול הקבוצה מהרי ירושלים.בינתיים במלאכי שוב זה מורדי פינטו שעושה צרות צרורות לאנשי הקבוצה ועמד לועדת משמעת.

כבר לפני כמה מחזורים חיפשה מכבי קרית מלאכי נואשות את הנקודות שיוציאו אותם מהמקום האחרון אליו היא נקלעה .
ואכן , שינוי דרסטי בצוות המקצועי ובסגל השחקנים נתנו את הפירצה להשגת נקודות יקרות מפז .
אבל משהו לא טוב עובר על קרית מלאכי ב – 4 המשחקים האחרונים של הקבוצה .

 

חנן אלקיים(בצהוב)מעביר עוד כדור ע"פ יוני קים ממבשרת.(צילום:מאיר שילון)


הכל התחיל במשחק החוץ נגד ערד שאילולא שער של יוני רביבו בדקה ה – 75 , הקבוצה הייתה חוזרת בידיים ריקות , למרות שליטה אבסולוטית של ערד במגרש .
גם הניצחון הביתי נגד כפר יונה לא הושג בהופעה מרשימה של קרית מלאכי , אבל לאחר מכן הגיע משחק החוץ ביבנה שקרית מלאכי תרצה לשכוח .
בכל המשחקים שיחק להם המזל , וגם קבוצות התחתית הפסידו או סיימו בתיקו , וכך  הגדילה מלאכי אט אט את הפער .
לקראת המשחק נגד מבשרת ציון שבסיבוב הקודם הפסידה לקרית מלאכי בביתה 3-1 , הרגישו בקבוצה כי הנה מגיע הרגע שבו אפשר " לתת הצגה " ולברוח ככל האפשר מהתחתית הבוערת , ולמשחק עלתה הקבוצה בהרכב הכי חזק שהיא יכולה להעלות , אך היא לא הצליחה לנצח את היריבה שערב המחזור דורגה מתחת לקו האדום .

 

מחצית ראשונה :

7 דקות מהפתיחה , וחנן אלקיים יכל לעלות את מלאכי ליתרון לאחר שהוא מקבל מסירה גאונית בין 2 שחקני הגנה של מבשרת שמשאיר אותו לבד מול עמית שמש האורח , אבל אלקיים בועט לגופו של השוער , והכדור יוצא לקרן שלא נוצל .

בדקה ה – 10 , אורי וורנר מנצל טעות פטאלית בהגנת קרית מלאכי , ומעניש אותה עם כדור ברשת .
כדור ארוך של הגנת מבשרת ציון שמגיע עד לקו ה – 30 מטרים משערה של מלאכי גורם לבלבול בין אוהד יוסף שמשאיר לשרון רפאל , אבל רפאל לא קולט את הכדור , ואורי וורנר החלוץ המסוכן של מבשרת , חוטף את הכדור , ומול בן ישי האורח לא מתבלבל , וגורם לתדהמה ביציעי אשקלון .

 

אבי טדסה נכשל שוב מול שוער מבשרת עמית שמש.(צילום:מאיר שילון)

 

2 דקות מאוחר יותר , ושוב פעם זה חנן אלקיים שנשאר לבד מול שמש , אבל גם הפעם אלקיים לא מרוכז , ומצב כל כך נוח מתבזבז לו .

בדקה ה – 19 שרון רפאל מכפר על הטעות .
כדור חופשי מ – 35 מטרים נבעט ע"י רפאל בבעיטה ישירה לשער , ובדרך פוגע באחד השחקנים שמסיט את הכדור , וחודר לרשת .1:1 , קרית מלאכי חוזרת .
בדקה ה – 30 התקפה של קרית מלאכי מצד ימין , ויניב אופיר מגביה כדור שנוחת בראשו של חנן אלקיים , האחרון מוריד ליוני רביבו שמנסה לבעוט אך לא מצליח לייצר בעיטה טובה , הכדור ממשיך לטייל בתוך תיבת ה – 5 ומגיע עד לאבי טדסה שנמצא במצב כמעט ודאי להבקעה , אך טדסה מנסה לבעוט עם העקב ,ומפספס את ההזדמנות שסוחטת צעקות מרמור רבות מהקהל של מלאכי .

מחצית שניה :

פתיחת המחצית השנייה הראתה כי הקבוצות כנראה עדיין נשארו בחדר ההלבשה , עד לדקה ה – 60 , כשעמוס ואזנה , הקשר האחורי של קרית מלאכי , מניף את רגלו מ – 30 מטרים , טיל אדיר שנוחת רק בין חיבורי הקורות של עמית שמש .
2:1 , מהפך !!!
3 דקות מאוחר יותר , וואזנה שוב פעם בועט מרחוק , הפעם שמש במקום לעצור את הבעיטה שזוכה לקריאות עידוד רמות מהקהל הרב והנאמן של מלאכי .

 

יוני רביבו מתוסכל על הדשא,מלאכי לא מצליחה להשיג נצחון.(צילום:מאיר שילון)

 

לאחר שער היתרון של מלאכי , אפשר היה לזהות את מגמת הקבוצה כאשר היא נסוגה לאחור ( בשפת הכדורגל זה נקרא "בונקר" ) במטרה לשמור על הנקודות , וזימנה התקפות רבות של מבשרת של העלו בחכתם כלום עד לדקה ה – 67 .
התקפה של מבשרת , שוב קרית מלאכי מרחיקה , אבל לא כל כך רחוק , ובן פישמן שבועט דרדל'ה שפוגע בשחקן הגנה של מלאכי ומוסט אל עבר הרשת של בן ישי המתוסכל , מבשרת מצליחה להשוות .2:2 ידוע מראש .

עד לסיום ניסתה קרית מלאכי להבקיע את שער הניצחון , אבל לא פעם זה כמעט עלה לה בהפסד , ורק במזל היא מסיימת את המשחק עם נקודה .

טענות רבות נשמעו מצד האוהדים על משחק הקבוצה , וכי הם טוענים שכבר חודש שהקבוצה חיה באופוריה שהם נשארו בליגה , והם מקווים שזה לא יפגע בהם בעתיד הקרוב .

גם בהנהלת הקבוצה לא מרוצים מהמשחק שהציגו השחקנים , אבל הם מעניקים גיבוי מלא , ועדיין בטוחים שהם יישארו בליגה .

 

חנן אלקיים ועמית שמש במאבק אווירי.(צילום:מאיר שילון)

 

עכשיו לריטואל הקבוע של קרית מלאכי בשנים האחרונות .
מורדי פינטו , אולי השחקן הכי מוכר בליגות הנמוכות חזר למלאכי בינואר לאחר שהספיק לשחק בנחלת יהודה ובטייבה .
זוהי הקדנציה ה – 5 של פינטו בקרית מלאכי , וכל אחת הסתיימה בדרך מכוערת שגררה אחריה שנאה מצד אוהדים רבים של מלאכי כלפיי השחקן .
ביום חמישי שלפני המשחק , איחר פינטו ועוד 4 מחבריו לאימון המסכם , משהו שהפך כמעט להרגל קבוע , ובתגובה הורה להם המאמן מוריס ז'אנו להתאמן בצד המגרש , ולא עם חבריהם לקבוצה .
בתגובה ענה פינטו לז'אנו כי הוא כלום בשבילו , ורק בזכותו הוא נמצא בקבוצה .
המאמן ההמום הורה לפינטו כי הוא מושעה מאימוני הקבוצה עד להודעה חדשה , וגם ראש עיריית קרית מלאכי , מוטי מלכה שנכח בקבוצה , צידד בז'אנו , ורשם לפניו את כל ההתנהגות המכוערת של פינטו כלפיי ז'אנו .
נכון להיום בבוקר ( שלישי ) נעשתה סולחה בין פינטו לז'אנו ע"י מנהל הקבוצה אברהם ג'מו , שמטרתה העיקרית היא למנוע מהקבוצה בעיות מיותרות במאבקי התחתית , והתרכזות מקסימלית בהמשך הדרך .

הסולחה נערכה לא לפני שמורדי פינטו עמד לוועדת משמעת ביום ראשון בערב , ונענש בהפחתת 1000 ש"ח משכרו , ועוד 3000 ש"ח ע"ת על כל עבירת משמעת בעתיד .

אין זו הפעם הראשונה שישנה תקרית בין ז'אנו לפינטו כאשר גם במשחק הניצחון מול כפ"ס , צעק פינטו על ז'אנו לעיניי כולם , והשפיל אותו ,המקרה נסגר בין הצדדים כאשר ז'אנו סלח לחלוץ , אבל כנראה שמישהו לא למד את הלקח .

קרית מלאכי יוצאת לסדרת משחקים לא קלה כשהראשונה לפגוש אותה היא השקמה רמת חן שכנראה יצאה כבר ממאבק העלייה כשהפער מהרצליה עומד על 9 נקודות , והעלייה תתמקד בהרצליה וחדרה .
לאחר מכן תארח קרית מלאכי את צפרירים חולון , ושבוע לאחר מכן משחק סופר קשה מול הראשונה בטבלה כיום , משחק שבקרית מלאכי יהיו חייבים להוציא נקודות .

 

מפגש יוני ביוני.יוני רביבו ממלאכי ויוני קים ממבשרת מחפשים כדור.(צילום:מאיר שילון)

 

ראוי לציין כי השופט שלומי בן אברהם שלט במשחק , והוכיח כי לשופט שנמצא כעת גם בפרוייקט שופטי המצויינות של ליגה א' יש עתיד גדול בדרך .
גם הקוונים אייל ממן , ובני בן חמו נתנו לו שקט בגזרתם .
כ – 250 צופים באיצטדיון העירוני של אשקלון .

 

קרית מלאכי : בן ישי 4.5 , ישראל בונפיטו 4.5 , שרון רפאל 5.5 , אוהד יוסף 6 , גיא סרוסי 5 , עמוס ואזנה 6 , אייל אלמושנינו 5 , יניב אופיר 4.5 ( אלי מזוז ) , יוני רביבו 5 ( שמוליק טטרו ) , אבי טדסה 4.5 ( אלירן כהן ) , חנן אלקיים 5.5 .

 

מבשרת ציון : עמית שמש 5.5 , מוטי מנחם 5 , יוני אליאב 4.5 , יוני קים 5 , טל בן כליפה 4.5 , מיקי רנדי 5 ( יוסי ועקנין ) , עוז צאבג 4.5 ( עלא עווד ) , ציון זקן 5 , דוראל אדריאן 5 , בן פישמן 5.5 , אורי וורנר 6.

 

שמוליק טטרו יורד מאוכזב מהמגרש.(צילום:מאיר שילון)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
אוי ז'אנו איזה עלוב אתה.
2
תגובה ל 1
(אוהד: 19:43 16-03-2010)
צודק אחי
3
בושה וחרפה
(איש אחד: 16:11 17-03-2010)
ז'אנו הגיע הזמן שתעיף לקימבינמט את פינטו הוא נטע זר בכל קבוצה, הוא גועל נפש של שחקן ושל אדם.....הוא ועמוס ואזנה הערקבים הארסיים של הקבוצה...

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?