יאללה כסאח!

לא רק מזג האוויר היה לוהט ביום שישי בנגב, גם על כר הדשא ברהט היה חם.. וכואב בחלק מהמקרים. שתי העולות לליגה ב' דרום ב' נפגשו בפעם השנייה העונה. האחרונה בטבלה הפועל רהט ניסתה לשמור על נקודות בבית מול מ.ס. קריית גת השואפת לפלייאוף עליון לעליה. משחק נוקשה מצד שתי הקבוצות כולל שיפוט לא טוב, הסתיימו בניצחון הקרית גתים 4-1.

בצהרי יום שישי במזג אוויר קיצי, נפגשו הפועל רהט ומועדון ספורט קריית גת, זאת במסגרת המחזור ה- 23 בליגה ב' דרום ב'. שתי הקבוצות עלו השנה מליגה ג', לאחר שנפגשו ביניהן לדו קרב ישיר על העלייה. אחווה גדולה אין בין הקבוצות, זאת בלשון המעטה, ואת זה הן הראו בשישי על הדשא וגם מחוצה לו.

 

לירן מואס (מימין) ואמיר אלאפינש מרהט במאבק על הכדור.(צילום:אנס אבודעבס)

 

פתיחת המשחק הייתה כל כולה לאורחים מקריית גת. חניכיו של אייל שדה הפתיעו את הפועל רהט וכעבור רבע שעה בלבד כבר הובילו בבטחה 2:0. בדקה השמינית היה זה ליאור סודמי שקיבל כדור ארוך מההגנה, ובאלגנטיות הקפיץ מעל השוער אייל נבארו לרשת 1:0 למ.ס. קריית גת. כעבור שבע דקות היה זה שוב סודמי שניצל הגבהה לרחבה ובנגיחה הכפיל את התוצאה ואת מאזנו האישי במשחק. שערו ה- 11 בליגה של החלוץ.

הפועל רהט החלה חוזרת אט אט מההלם למשחק, אך לא הגיעה למצבי הבקעה ממשיים ליד השער. מאותם דקות החל המשחק לקבל תפנית שלילית בכך שהחלו כניסות חזקות ושלל דברים שרחוקים מלהיות קשורים לכדורגל במגרש מצד שחקני שתי הקבוצות.

 

אשר וקנין מנסה לתקל את אמיר אלאפינש.(צילום:אנס אבודעבס)

 

המארחים החלו ללחוץ ובדקה ה- 38 זכו בכדור קרן, אמיר אלאפינש הרים והבלם העולה קאיד אלאפינש עלה גבוהה מעל כולם ונגח אל הרשת וצימק בכך את התוצאה 2-1 לקריית גת.

במחצית השנייה כבר לא היה למאמן רהט, חסן אלעתאיקה מה להפסיד והכניס את החלוץ הצעיר אחסאן אבו מדיע'ם במקומות של הבלם יניב אדרי שנפגע. אך גם כניסתו של חלוץ נוסף לא הניבה מצבי הבקעה ממשיים שבעצם נעצרו במסירה האחרונה לכיבוש מול הגנה חזקה בהנהגתו של מושיקו בן סעדון.

הבליץ של הפועל רהט השאיר את העורף חשוף. המגן השמאלי של מ.ס. קריית גת משה לגיסה ניצל זאת כעבור שש דקות מפתיחת המחצית בלבד בבעיטה חזקה וקשתית מקצה הרחבה אל הפינה הרחוקה של השוער אייל נבארו של יכל לעצור כדור כזה. שער יפה שהחזיר את הפרש שני השערים לאורחים 3:1.

 

הקרית גתים חוגגים את השלישי של לגיסה, ברקע מאמן רהט מוציא את התסכול.(צילום:אנס אבודעבס)

 

בדקה ה- 57 כמעט וזכינו לאחד משערי העונה ללא ספק, כמעט. פריצה מימין של קאיד אלאטרש הסתיימה בהרמה לרחבה אותה תירגם החלוץ אשרף אלקסאסי במספרת מן האוויר (על א-אלירון עטר מבני יהודה), הכדור אומנם הלך אל הפינה העליונה אך זינוק מצוין של השוער אלדר קראדי מנע כיבוש.

קסאח כבר אמרנו?! אז נחזור ונאמר שוב - גליצ'ים, מרפקים, דחיפות, בעיטות וכמעט כל מה שתרצו נראה על הדשא ברהט. משום מה השופט דרור דעדוש מיעט במתן צהובים. אך בדקה ה- 64 כניסה חזקה של הבלם קאיד אלאפינש בקשר קריית גת לירן מואס במרכז השדה גרמה לשופט להוציא כרטיס אדום ישיר.

 

השופט דעדוש מוציא את האדום לקאיד אלאפינש (מוסתר בכחול).(צילום:אנס אבודעבס)

 

רהט אומנם נשארה בעשרה שחקנים, אבל ניסתה לעשות הכל בכדי לצאת עם נקודות מהמשחק. חמש דקות עברו מהאדום ורהט זכתה בכדור קרן אותו נגח ראמי אלעוברה פנימה, אך השופט דעדוש החליט לפסול את השער בטענה לדחיפה ברחבה שספק אם הייתה.

קריית גת אומנם רצתה לשמור על הניצחון אך גם לא ויתרה על ההתקפה. ליאור סודמי תיפקד כחלוץ יחיד אליו הצטרף לירן מואס למתפרצות מהירות. אחת ההתקפות הנ"ל חולצה ע"י סאבר אלקמלאת ששלח כדור אל אמיר אלאפינש שנכנס לרחבה ונפל ברחבה לאחר גליץ' של קובי שרק חילץ את הכדור. השופט דרור דעדוש וקונו שירן בנישתי כנראה ראו אחרת והעניקו להפועל רהט כדור עונשין. אמיר אלאפינש לקח על עצמו את האחריות ובעט את הפנדל, אך השוער אלדר קראדי הדף את הכדור שנבעט למרכז השער.

 

השוער כראדי הודף את הפנדל של רהט.(צילום:אנס אבודעבס)

 

אמיר אלאפינש מחביא את עצמו מבושת החמצת הפנדל.(צילום:אנס אבודעבס)

 

כמאמר הקלישאה מי שלא כובש... בדקה ה- 80 נחתמה תוצאת המשחק כאשר כדור עומק של ליאור סדמי מצא את לירן מואס בתוך הרחבה, האחרון שלח כדור שטוח את הפינה הרחוקה וקבע 4:1 למ.ס. קריית גת.

עד לסיום בעיקר נראו כניסות חזקות לצד התלהבות יתרה מצד שתי הקבוצות והספסלים וכן השלוש מאות אוהדים במגרש. בסיום המשחק רתחו אנשי רהט מזעם על תצוגת השיפוט, שבהחלת ניתן לומר כי לא הייתה במיטבה בלשון המעטה כלפי שתי הקבוצות כאשר שלישיית השופטים – דרור דעדוש, גל לוי ושירן בנישתי לא שלטו במשחק המתוח וכן טעו בחלק מהההחלטות.

 

לירן מואס מתחבק עם המאמן ואנשי קריית גת לאחר הכיבוש הרביעי.(צילום:אנס אבודעבס)

 

לשתי הקבוצות ממתינים משחקים רבי חשיבות בשבוע הבא. מ.ס. קריית גת תפגוש במשחק בית את את מ.ס. שיכון המזרח על מאבק ישיר על המקום החמישי בטבלה. במקביל רהט תשחק מבחינתה את משחקק העונה בתחתית כאשר תפגוש את הפועל טירת שלום הלפני האחרונה, כאשר רק נקודה אחת מפרידה ביניהן וכי המשחק הנ"ל עשוי לקבוע את גורל היורדת הבטוחה לליגה ג'.
 

 

אשרף אלקסאסי (בכחול במרכז) מאבד הזדמנות גדול לכיבוש,רהט במצב אנוש בטבלה.(צילום:אנס אבודעבס)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
תראו את איך הקוון שמח
(הפועל רהט: 03:17 17-03-2010)
בתמונה הלפני אחרונה....אותו קוון שפסל את השער ועדיין אף אחד אין לו מושג למה?!?!
2
רהט פירקה כל מה שזז בעיטות אגרופים קללות ומה לא!! בושה שיש קבוצה כזאת שהמאמן אומר לשחקנים שברו להם את הרגליים ומקלל וצועק השופט עשה לרהט טובה ונתן לה פנדל מתנה..

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?