חדשות הנמוכות

משטרת עירון סגרה את המגרש בכפר קרע. המשחק בין מכבי המקומית לעירוני א.א. פאחם הועתק לבית שאן. קבוצות התחתית של ליגה ב' דרום א' מבקשות לבדוק את תקינות רישומו של גיאורגי דרסליה. הופסקה פעילותה של הפועל חורה. מיעאד אלהוזייל מצעירי אלהוזייל הורחק לשנתיים.איזי חמו מונה למאמנה של שיכון המזרח במקומו של עופר טלספפה שהתפטר.

משטרת עירון החליטה לסגור את המגרש בכפר קרע לקראת המשחק בין הקבוצה המקומית לעירוני א.א. פאחם בטענה כי לא תוכל לערוב לביטחון האוהדים.
במכתב ששלחה המשטרה להתאחדות נמקה המשטרה את החלטה בכך שע"פ מידע מודיעיני שהתקבל אצלה צפויים להגיע למשחק קרוב ל-2,000 אוהדים בעוד שיציעי המגרש עצמו יכולים להכיל רק כ-1,000, עובדה שתקשה עליה לשמור על הסדר במיוחד לאור היריבות בין המועדונים.
כפר קרע פנתה לבין המשפט העליון אך זה דחה את העתירה בטענה כי הנושא נתון לשיקול דעתה הבלעדי של המשטרה. גם הצעה להוצאת כרטיסים לקנייה מוקדמת ובכך למנוע הגעת אוהדים ללא כרטיסים נפסלה מאחר ויש חשש כי כאלה יגיעו בכ"ז ועשויים להתעמת עם כוחות המשטרה.
בהתאחדות, הדוגלים בעקרון השוויון (עיינו ערך מכבי יפו – הפועל ת"א) ניסו לשנות את ההחלטה אולם לאחר שמשטרה הציבה טיעונים משכנעים של שלום הציבור, השתכנעו והמשחק הועתק לבית שאן.
באלאהלי לא אהבו את ההחלטה. "יש פה אפליה ברורה", אמר נביל חלוק, יו"ר הקבוצה. "לא ייתכן שבכל פעם מחדש יפחיד מישהו את המשטרה, הם יסגרו מגרשים".

 

קבוצות התחתית של ליגה ב' דרום א' מתכוונות להגיש תלונה להתאחדות בנוגע לרישומו של גיאורגי דרסלייה בשורות עוצמה חולון לפני שקיבל תעודת זהות ישראלית.
כזכור, קיבל דרסליה באופן רשמי את תעודת הזהות הכחולה במהלך ינואר בעוד שבעוצמה חולון הוא נרשם לקראת סיום הסיבוב הראשון (לפני המחזור ה-13). הקבוצות טוענות כי ע"פ התקנון אזור היה לאשר את רישומו של דרסלייה מכיוון שטרם קיבל באופן רשמי אזרחות ישראלית ומסתמכים על תקדים סיימון נזיגה, מגינה של האורתודוכסים יפו שנאלץ להמתין יותר משנה עד שהורשה להירשם בקבוצה.

 

פעילותה של הפועל חורה הופסקה ע"י בית הדין המשמעתי לאחר שלא הזמינה מגרש למשחק עם צעירי אלהוזייל. מכיוון שעד לתום העונה נותרו לה עוד 5 משחקים (כולל זה האחרון), יוכרו כל התוצאות שהשיגה עד כה, יתר המשחקים שנותרו לה עד סוף העונה יקבעו כ-0:3 טכני לטובת היריבות.

 

איזי חמו, שחקן העבר של באר יעקב ומי שהיה מנהל מחלקת הנוער שלה, מונה למאמן שיכון המזרח במקומו של עופר טלספפה שהתפטר בתחילת השבוע. עוזרו של חמו יהיה עמי חג'ג'.

 

ברוך סער, מאמן צור שלום הורחק משני משחקים בפועל לאחר שהורשע בהעלבת שופט המשחק עם קרית אתא ביום שישי. העונש היה בעצם הפעלת עונש על תנאי שהיה תלוי נגדו.

 

פרדי צרפתי, מאמן בית"ר חיפה נקנס ב-1,000 ₪ והורחק משני משחקים בפועל לאחר שהורשע בהעלבת שופט המשחק עם כפר מנדא ביום שבת ובאי ציות להוראותיו. צרפתי זוכה בסעיפים הנוספים בגינם הואשם: קריאות גזעניות ואיום.

 

מאמן הפועל רהט, חסן א-תייקה נקנס ב-600 ₪ לאחר שהורשע בהתנהגות בלתי הולמת ובאי ציות להוראות השופט במשחק עם קרית גת.

 

 חסן א-תייקה,מאמן הפועל רהט נקנס בעקבות המשחק מול קרית גת.(צילום:אנס אבודעבס)

 

אדהם מנאסרה מצעירי טורעאן הורחק ל-3 משחקים בפועל ועוד 4 ע"ת לאחר שהורשע בהעלבת שופט המשחק עם הפועל שפרעם. חברו לקבוצה, חמזה עדאווי הורחק לחצי שנה בפועל לאחר שהורשע בפגיעה גופנית בשופט אותו משחק.

 

רע אשד, שחקן הפועל הוד השרון הורחק ל-4 משחקים בפועל ועוד 4 "ת לאחר שהורשע בהעלבת שופט המשחק עם ניבראס כפר קאסם.

 

גיא פרץ מבית"ר אורנית הורחק ל-3 חודשים בגין עביר דומה במשחק עם הפועל כפר קאסם. אריה רוקח, חבר הנהלת הקבוצה נקנס ב-600 ₪ והורחק לשני משחקים לאחר שהורשע בהעלבת השופט באותו המשחק.

 

מיעאד אלהוזייל מצעירי אלהוזייל שפגע בשופט המשחק עם שגב שלום בשבוע שעבר לאחר שזה שלף לעברו כרטיס אדום וגרם להפסקת המשחק הורחק לשנתיים בפועל. הקבוצה נקנסה ב-1,000 ₪ ונענשה בהפחתת 3 נקודות ליגה ע"ת. תוצאת המשחק בזמן הפיצוץ, 0:5 לשגב שלום, הוכרה.
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
אלמלא היתה לו תעודת זהות בעברית. מה שהיה לו היתה תעודת תושב קבע/ארעי בצבע כחול ומבחינת ההתאחדות זה מספיק כדי לרשום אותך בליגה. תתקדמו
2
אוי לעינים
(לגאון שיודע: 09:07 18-03-2010)
זה טוב רק לליגות העל והלאומית לא לליגות הנמוכות
3
כדור רגל ישראלי
(ליגות נמוכות: 09:50 18-03-2010)
הליגות הנמוכות הן אבני היסוד עבור הכדורגל הישראלי קוראים שם הרבה דברים מוזרים .לחלק גדול מהקבוצות אין מאמנים עם תעודות אימון אז עושים כל מיני חלטורות.רושמים אנשים שאפילו לא באים למיגרש בכלל בתור מאמן יש קבוצות שהמאמן שרשמו משחק באותו יום בקוצה אחרת!
4
לוי
(אוהד: 10:02 18-03-2010)
איו ספק פאשלה גדןלה !רצו לעשות עניין לליגות הנמוכות .פשוט עיגלו פינות .רק מיום קבלת תעודת הזהות הוא רשאי לשחק
5
בושה שזה מה שנתנו למאמן של רהט!!
(מושיקו הקטן: 10:27 18-03-2010)
המאמן של רהט קילל את השופט לאחר ההרחקה הוא לא רצה להתפנות מהמגרש כל המשחק הוא הדליק את האוירה וחימם את השחקנים שלו לשבור רגליים ידיים ומה לא וזה שווה 600 ש"ח!! שווה לעשות בלאגן בשביל 600 שקל!!! תודה התאחדות
6
משה
(לבעלי האתר: 14:04 18-03-2010)
איך אתם קובעים עובדות כאלה ?כנראה שיש לכם עיניין לעזור לקבוצה מסוימת כמו בכל שנה!
7
למשה מעוצמה
(מומי מומי המלך: 15:45 18-03-2010)
למשה או למי שאתה מתחזה למי בעלי האתר עוזרים למה אתה רומז נשמח לקבל תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?