סיכום משחקי יום שישי

אוי חדרה, חדרה. גם חילופי המאמנים לא עזרו והקבוצה סיימה בתיקו ביתי עלוב, 0:0 עם מבשרת ציון. השקמה שהביסה בחוץ, 0:3 את טייבה התקרבה אליה כדי נקודה. הרצליה תוכל להגדיל את הפער ל-8 אם תנצח מחר את עמישב. בצפון לא התקשתה עירוני א.א. פאחם להביס 0:3 את בני טמרה. גם בליגות ב' לא נרשמו הפתעות למעט ההפסד של פרדסיה בבית לבקעת הירדן. בליגה ג' נרשמה עלייה ראשונה לליגה ב' כשבני ג'לג'וליה גברה על השנייה, תל מונד 1:2 והגדילה ממנה את הפער ל-10 נקודות,שלושה מחזורים לסיום העונה. קטמון תוכל לחגוג עלייה בשבוע הבא.

חילופי המאמנים בחדרה לא ממש הועילו והקבוצה סיימה רק בתיקו 0:0 ביתי על מבשרת ציון מהתחתית. השקמה שהביסה בחוץ, 0:3 את טייבה התקרבה אליה כדי נקודה ומחר הרצליה אם תנצח את עמישב תברח כדי 8 נקודות כשנותרו עוד 18 בקופה.

בית"ר כפ"ס השיגה ניצחון (צפוי) על כפר יונה וחזרה לתמונת המאבק נגד הירידה לאחר שגם ערד נוצחה 3:1 בנתיבות. בצפון הביסה עירוני א.א. פאחם את בני טמרה בבית, עפולה גברה בבית 0:2 על כפר קרע והתבססה במקום השלישי.

בליגה ב' רשמה מכבי יפו עוד וי כשגברה בחוץ, 0:2 על מחנה יהודה. אוהדי יפו החרימו את המשחק ולא נכנסו למגרש לאחר שהנהלת מחנה דרשה מהם 40 ש"ח לכרטיס. כפר קאסם התבססה במקום השלישי לאחר שהביסה בבית 0:4 את רמת ישראל ואילו קרית אונו הסתפקה רק ב-1:1 ביתי עם האורתודוכסים יפו.

במחוז המקביל קרובה עירוני רמלה להבטחת מקומה בפלייאוף העליון לאחר שגברה בחוץ, 1:2 על מ.ס. דימונה. האורתודוכסים לוד שוב איבדה את המקום החמישי לאחר הפסד 1:0 בב"ש. מעלה אדומים ורהט נפרדו בקרב הישיר בינהן על כרטיס לפלייאוף בתיקו 1:1.

בצפון נחלה מעלות הפסד ביתי מפתיע, 1:0 למג'דל כרום. כאוכב התאוששה עם ניצחון על מכבי עכו. משהד הפכה פיגור 3:0 באיכסל עם 9 שחקנים לתיקו 3:3 ואור עקיבא שחגגה אתמול בחתונה של בני נרינסקי, שחקן הקבוצה קיבלה בראש, 4:0 בבית שאן.

בליגה ג' התקשתה מאד אולגה עד שניצחה 0:3 בחוץ את יוקנעם, ג'לג'וליה עלתה לליגה ב' לאחר ניצחון ביתי, 1:2 על תל מונד לעיני 400 צופים שחגגו את העלייה ברחובות היישוב. אורנית קרובה גם היא לאחר 1:2 בחוץ על בית"ר עזרא העקשנית. רו"ח וגדנ"ע השחילו שביעיות.

במרכז התמרקו בני שפי ובני יצ'אלאל לקראת הקרב בינהן בעוד שבועיים שכניצחו. בני שפי כבר הוליכה 0:3 מול מצליח אך הסתפקה רק ב-3:4, יצ'אלאל ניצחה 0:3 את מ.ס. ראשל"צ.

בדרום קרובה קטמון להשלמת העלייה וגם אם לא עשתה זאת היום לאחר ששגב שלום גברה בדקה ה-94, 2:3 על אשקלון תוכל לעשות זאת בעוד שבועיים באצטדיון טדי שם ייערך משחק העלייה שלה.

 

ליגה א' דרום:

סיום: בית"ר כפ"ס-עירוני כפר יונה 0:2 (0:1)

מתן אלגאווי העלה את המקומיים ליתרון כבר לאחר 24 דקות של משחק, שהחזיק עד למחצית. את המחצית השנייה פתחו המארחים בסערה ותוך שתי דקות הכפילו את התוצאה משער נוסף של אלגאווי. דקה לאחר מכן הגיע אותו אלגאווי למצב קורץ מול השוער האורח, הקפיץ מעליו אך הכדור פגע בקורה ויצא לחוץ. 

עד לסיום נראה היה כי שתי הקבוצות היו מרוצות מן התוצאה, המשחק נרדם כשאפילו השופט טל קפלן לא נאלץ לשלוף ולו כרטיס צהוב אחד לרפואה.

סיום: עירוני נתיבות-הפועל ערד 1:3 (1:2)

כבר בדקה ה-10 העלה איציק פרץ את נתיבות ליתרון. ערד הצליחה להשוות בדקה ה-37 משער של אלעד שרף אך 3 דקות מאוחר יותר היה זה אורן פחימה שהחזיר למקומיים את היתרון. אורן פחימה היה זה שביסס את היתרון המקומי בדקה ה-75.

סיום: מכבי קרית גת-מכבי יבנה 1:2 (0:1)

יוגב אלקבץ העלה את קרית גת ליתרון בדקה ה-35. נתנאל בן אבו ביסס את יתרונה של המארחת בדקה ה-55. יבנה חזרה למשחק עם שער של אורי קרגולה בדקה ה-72.

סיום: עירוני חדרה-הפועל מבשרת ציון 0:0

מבשרת הגיעה במטרה ברורה להוציא נקודה ועשתה זאת בגדול. בדקה ה-70 נותרה חדרה ב-10 שחקנים לאחר שוואסים אגבריה העצבני פגע בבן פישמן והורחק.

סיום: שמשון בני טייבה-מכבי השקמה/חן 3:0 (2:0)

כבר בדקה ה-6 כדור גובה שהוגבה לרחבה נחת על ראשו של חן חג'ג' שקבע 0:1 לאורחים. בדקה ה-25 ביסס איציק בוחבוט את יתרונה של השקמה. בדקה ה-60 כבש ליאב פרנקו את השלישי לאורחים.

סיום: עירוני קרית מלאכי-צפרירים חולון 1:2 (1:0)

צפרירים לא חיכתה הרבה ופתחה חזק את המשחק ובדקה ה-6 היה זה מאור דוז שהעלה אותה ליתרון. בדקה ה-58 היה זה יוני רביבו שבבעיטה מחוץ לרחבה השווה את התוצאה. בדקה ה-72 הגביה יוני רביבו קרן מצד ימין וניר דדון שגה כשדחק לשערו הוא. 

סיום: הפועל כפר שלם-הפועל נחלת יהודה 2:0 (1:0)

20 דקות חיכו חניכיו של משה טליאס עד שכבשו את הראשון מרגליו של קובי אבדייב. בדקה ה-62 היה זה ציון עזרא שביסס את יתרונה של האורחת.

 

ליגה א' צפון:

סיום:  עירוני טירת הכרמל-אסי גלבוע 3:2 (2:2)

יניב דרעי בבעיטה מתוך הרחבה ומוחמד פודי מקרוב הוליכו את גלבוע ליתרון מבטיח של 0:2 תוך 20 דקות. טירה חזרה למשחק עם כדור חופשי בדקה ה-35. טירת לא הרימה ידיים ובדקה ה-39 היה זה חומי לוי שבנגיחה קבע 2:2.

בדקה ה-60 חזר היתרון לאורחים כשמוחמד מפודי הבקיע את שער הניצחון שהחזיק עד לסיום.

סיום: מכבי טמרה-מכבי צור שלום 0:0

המחצית הראשונה הייתה חלשה מצד שתי הקבוצות ולא הניבה שערים. המגמה לא השתנתה במחצית השנייה ושתי הקבוצות הסתפקו בתיקו שמשאיר אותן באותו מקום.

סיום: הפועל בני ג'דידה-מכבי א.א. פאחם 2:2 (1:1)

בדקה ה-22 הגביה נדב אביטל כדור חופשי ומוחמד שעבן נגח את הראשון. שבע דקות מאוחר יותר היה זה אחמד עארף שהישווה. עם פתיחת המחצית השנייה זכתה ג'דדיה בכדור 11. נדב אביטל בעט בפעם הראשונה וכבש אולם השופט הורה על בעיטה חוזרת שגם בה הכניע אביטל את השוער האורח. 

האורחים לחצו ובדקה ה-82 השיגו את שער השוויון משער של ראמי מחמיד.

סיום: עירוני קרית אתא-עירוני כרמיאל/צפת 1:2 (0:0)

לאחר מחצית ללא שערים העלה יוחאי כהן (47) את המקומיים ליתרון. אלכסיס ויינשיין ביסס את היתרון בדקה ה-67 וגם שער מצמק מהיר של גבריאל מלול לא עזר לכרמיאל כדי להוציא משהו מהמשחק. 

סיום: הפועל עפולה-מכבי כפר קרע 0:2 (0:0)

לאחר מחצית ראשונה מאופסת שלח יובל שווט בדקה ה-52 כדור רוחב ותומר בצלאל דחק לשערו הוא וקבע 0:1 למקומיים. בדקה ה-71 היה זה יקי ויצמן שביסס את היתרון המקומי. עפולה המשיכה לשלוט והייתה קרובה להגדיל את התוצאה אך הסתפקה בסיום בתוצאה.

סיום: עירוני א.א. פאחם-הפועל בני טמרה 0:3 (0:3)

א.א. פאחם לא חיכתה הרבה ובדקה ה-12 היה זה רפי כהן שהעלה אותה ליתרון. דקתיים מאוחר יותר היה זה אמיר אבו ערר שקבע 0:2. בדקה ה-28 שלח רפי כהן את מוחמד ג'מאל שכבש מקרוב את השלישי. את חגיגת השער ציין ע"י הרמת החולצה עליה הייתה כתובה הקדשה לאחר מחברי הנהלת הקבוצה המאושפז בבית החולים. השופט בתגובה הראה לו את הצהוב, ג'מאל התווכח והורחק. במחצית השנייה נותרה עירוני ב-9 שחקנים לאחר שגם אמיר אבו ערר הורחק בצהוב שני. אז הורידה א.א. פאחם את הרגל מהדוושה והתוצאה נותרה בעינה. 

 

ליגה ב' דרום א':

סיום: בני יפו-בית"ר ר"ג 1:2 (1:1)

המארחים הוליכו משער של מתן כהן בדקה ה-23 אולם בדקה ה-30 זכתה בית"ר ר"ג בכדור חופשי אותו לקח דודי בכר שניצל חוסר עירנות של שוער יפו והשווה. בדקה ה-64 חזר היתרון ליפו לאחר ששחקן שלה נתפס ברחבה, השופט הורה על הנקודה הלבנה ואחמד כחיל קבע 1:2 למקומיים. בית"ר ר"ג לחצה אך גם תוספת של 7 דקות לא עזרה לה ויפו השיגה ניצחון חשוב ביותר. 

סיום: הפועל פרדסיה-בקעת הירדן 3:2 (1:1)

שער מוקדם של מופז קורן מהנקודה הלבנה לאחר הכשלה על עדן אליה הוליך את הבקעה ליתרון חוץ שהחזיק עד כמעט למחצית אך אז היה זה רועי ממן שהשווה. פרדסיה לא ויתרה ובדקה ה-72 היה זה תומר מלאכי שהחזיר לה את היתרון.

הבקעה לא הרימה ידיים ועשתה מהפך גדול בדקות האחרונות. אודי שנורמן השווה בדקה ה-87 ואת שער הניצחון הדרמטי כבש מופז קורן עם הכניסה לתוספת הזמן.

סיום: השרון נתניה-שיכון ותיקים 2:2 (2:1)

הקבוצה הכי משוגעת בליגה המשיכה להשתגע גם במחצית הראשונה נגד הקבוצה החמה בליגה. לירן דראל העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-25, קובי בדש השווה 10 דקות מאוחר יותר אך איציק לוי החזיר את היתרון לחניכיו של עוזי שמש בדקה ה-39. השרון לחצה במחצית השנייה ובדקה ה-70 היה זה איתי בר דוד שהשווה.

סיום: הפועל קרית אונו-האורתודוכסים יפו 1:1 (1:1)

קרית אונו ממשיכה לא לשחק טוב. היא אמנם עלתה ליתרון משער של שגיא קרופמן כבר בדקה ה-1, לחצה אולם בדקה ה-35 ספגה שער שוויון מפתיע. במחצית השנייה לחצו המקומיים אך לא הצליחו להשיג את שער הניצחון.

סיום: מ.ס. כפר קאסם-רמת ישראל 0:4 (0:2)

אמין עאמר (34) ותומר עיוון (36) כבשו במחצית הראשונה. עיוון  קבע 0:3 בדקה ה-61 ומאור קדוש (75) חתם את התוצאה.

סיום: עוצמה חולון-בית"ר פ"ת 2:1 (2:0)

בית"ר פ"ת ממשיכה להתאושש. אסף דהן ודודי רוזנפלד כבשו במחצית הראשונה. דוד אורי אמנם צימק בדקה ה-46 אך עד לסיום לא הצליחה עוצמה לחזור למשחק.

סיום: הפועל מחנה יהודה-מכבי יפו 2:0 (0:0)

הסיפור המרכזי של המשחק היה מחיר הכרטיסים שדרשו אנשי מחנה יהודה (40 ש"ח) בעקבותיו החרימו היפואים את המשחק ולא נכנסו לתחומי המגרש תוך שהם מסתפקים בצפייה מגגות מכוניות. המחצית הראשונה הייתה שקולה והסתיימה ללא שערים אך בפתיחתה של השנייה היה זה ניסים בן דוד שהעלה את היפואים יתרון והיה גם זה שביסס אותו רבע שעה לסיום.

 

ליגה ב' דרום ב':

סיום: עירוני שדרות-מכבי באר יעקב 0:1 (0:0)

משחק על 6 נקודות בכל הנוגע לפלייאוף התחתון והרמה הייתה בהתאם לפחות במחצית הראשונה שכמעט ולא הניבה הזדמנויות. את המחצית השנייה פתחו המקומיים היטב ובדקה ה-55 היה זה תמיר ארז שהעלה אותם ליתרון.

באר יעקבה ניסתה להשוות אך בדקה ה-89 נותרה ב-10 שחקנים והמשחק הוכרע.

סיום: מעלה אדומים-צעירי רהט 1:1 (0:1)

עדי מרציאנו העלה את מעלה אדומים ליתרון אולם מלכת התיקו של ליגה ב' הצליחה להשוות בדקה ה-86 משער של עבדו אבוסהיבאן וזאת למרות ששיחקה מתחילת המחצית ב-10 שחקנים לאחר הרחקה של רותם מיטב.

סיום: מ.ס. דימונה-עירוני רמלה 2:1 (0:0)

לאחר מחצית ראשונה מאופסת. עלתה דימונה  ליתרון משער של ירון אסולין מהנקודה הלבנה אולם רמלה הוכיחה אופי כשהפכה את התוצאה מצמד של אוהד רון.

סיום: מכבי שעריים-מ.ס קרית גת 0:1 (0:0)

מחצית ראשונה שקולה בין שתי הקבוצות לא הניבה שערים. עשר דקות לסיום נותרה שעריים ב-10 שחקנים לאחר שאבי מור הורחק בצהוב שני. למרות החיסרון המספרי המשיכה שעריים לשחק עם הרבה התלהבות ובדקה ה-95 השיגה את שער הניצחון הדרמטי מרגליו של אלעד ג'מיל.

סיום: שיכון המזרח-הפועל טירת שלום 1:3 (1:2)

דוד כבדה ואביעד צוברי הוליכו את השיכון ליתרון מבטיח של 0:2. טירת שלום צימקה עד למחצית אולם רווה אייזנקוט הבטיח את הניצחון במחצית השנייה. 

סיום: מ.ס ב"ש-האורתודוכסים לוד 0:1 (0:1)

אלי דבש העלה את ב"ש ליתרון מפתיע משהו עוד במחצית הראשונה.בדקה ה-78 נותרה לוד ב-10 שחקנים לאחר שעופר שיטרית ראה את האדום.

סיום: הפועל מרחבים-בני אילת 3:0 (0:0)

עכשיו זה סופי ומוחלט אילת בליגה א'. למרות משחק לא גדול העלה מאור אלגרבלי הצעיר את המוליכה ליתרון ראשון. עידו אליהו ואבי מלכה הבטיחו את הניצחון. 

סיום: הפועל רהט-גבעת זאב 3:3 (2:3)

משחק קצבי בעיקר במחצית הראשונה. יואש אבידני העלה את גבעת זאב ליתרון בדקה ה-4, אמיר אלפיניש השווה בדקה ה-16 אולם אבידני בשערו השני החזיר את היתרון לאורחים בדקה ה-24. לא חלפו 3 דקות ורהט זכתה בכדור 11 לאחר שזיאד אלעתמין הוכשל. אמיר אלפיניש השווה ל-2:2. על סף המחצית נרשם אחד השערים היותר יפים בליגה כשקאיד אלפיניש בעט כדור אדיר לחיבורי הקורות של שוער גבעת זאב, 2:3 לרהט במחצית.

במחצית השנייה נסוגו המקומיים לאחור ובדקה ה-63 נותרה רהט ב-10 שחקנים לאחר שעיסאם אלעתייקה הורחק. גבעת זאב לחצה ובדקה ה-90 היה זרן דדיה שהשיג את השוויון בבעיטה חופשית מ-20 מטר .

 

ליגה ב' צפון א':

סיום: הפועל כאוכב-מכבי עכו 1:2 (0:0)

לאחר מחצית ראשונה מאופסת היה זה וואסים עלי שהעלה את כאוכב ליתרון עם טיל מחוץ לרחבה. עכו השוותה משער של מיכה דיין אולם חמש דקות לסיום היה זה עאמר עוולי שכבש את שער הניצחון.

סיום: ס.כ. מעלות-בני מג'דל כרום 1:0 (0:0)

שער ניצחון של פיראס פרחאת במחצית השנייה העיק את הניצחון למג'דל שממשיכה לברוח מהתחתית.

סיום: מכבי כפר סמיע-צעירי ביר מכסור 1:1 (0:0)

לאחר מחצית ללא שערים העלה יוסף גדיר את האורחים ליתרון אולם אמל עאמר שעלה כמחליף השווה וקבע את תוצאת המשחק.

 

ליגה ב' צפון ב':

סיום: מכבי בית שאן-מכבי אור עקיבא 0:4 (0:2)

ניצחון גדול לבית שאן על אור עקיבא שחלק משחקניה חגגו אמש בחתונה של חברם. מוחמד זועבי בלט עם שלושער, אסף קקון הוסיף את הרביעי.

סיום: הפועל מגדל העמק-בני ג'סר א-זרקה 1:0 (0:0)

שער ניצחון חשוב מאין כמוהו של אימאם מרעי העניק 3 נקודות יקרות לג'סר הנאבקת על חייה בליגה.

סיום: אחי איכסל-בית"ר משהד 3:3 (0:3)

רון חייט וצמד של טהא זבידאת הוליכו את איכסל ליתרון מבטיח במחצית. עם תחילת המחצית השנייה הורחקו שניים משחקני משהד בילאל סאלח ומוחמד טאטור. בהמשך פסק השופט על כדור 11 לזכותה של משהד אולם איברהים עיסא החטיא. למרות זאת משהד לא נשברה. מוחמד פחאמווי צימק ל-3:1, איכסל נעמדה על המגרש עובדה שנוצלה ע"י האורחים שכבשו צמד מרגליו של איברהים עיסא וכפו שוויון מדהים (או לא...).

 

ליגה ג' שרון:

סיום: הפועל הוד השרון-עלייה כפ"ס 4:2 (1:2)

הוד השרון לא התאוששה מאובדן היתרון בשבוע שעבר, שוב הוליכה 0:2 משערים של איתן טיקר ועדי אשתה אך נוצחה בסיום. לעלייה כבשו: נדב אביטן (2), רועי גולסה ואבי איסיה.

סיום: בית"ר אריאל-בני רעננה 6:1 (2:0)

רונן סטולפר ויניב אוסטרובסקי כבשו במחצית הראשונה. אלי צורף קבע 1:3, אריאל צימקה בפנדל ואז הגיע  אוסטרובסקי שכבש שלושער נוסף כשנימרוד מחני השלים את הניצחון. 

סיום: בית"ר טוברוק-צעירי טייבה 3:2 (0:2)

צעירי טייבה לא נבהלו מיתרון מחצית של נוער טוברוק מחוזק. מוחמד נוסיראת, סאמר עאזם ואחמד מסארווה השלימו את המהפך במחצית השנייה.

סיום: בני ג'לג'וליה-מ.ס. תל מונד 1:2 (0:1)

לעיני 400 צופים בטירה עלתה ג'לג'וליה יתרון 0:2 משערים של אריק מליחי ומוחמד ניס לפני שאלעד ברנס צימק והפך את המשחק למתוח. בסיום טענה תל מונד לכדור 11 שלא נשרק וג'לג'וליה חגגה את העלייה הצפויה.

 

 ג'לג'וליה חוגגת עלייה לליגה ב בשריקת הסיום היום מול תל מונד.(צילום:לירן דורף)

 

ליגה ג' ת"א:

סיום: ספורט מעוף-רו"ח ת"א 7:2 (1:1)

טל דהן העלה את מעוף ליתרון מפתיע אולם עידן עקיבא השווה עד למחצית. בשנייה התפרקו המקומיים כשעמי דהן, יחי קוממי, אבי ציון יוגב בנישו ואורן כוכבי בצמד קבעו 1:7. ישי כהן עוד הספיק רק לצמק.

סיום: מחניים ר"ג-בינלאומי ת"א 1:3 (1:3)

המשחק נגמר למעשה במחצית הראשונה. אילן דהן העלה את בינלאומי ליתרון אולם ב-5 הדקות האחרונות של המחצית עשתה מחניים בליץ ועשתה מהפך מצמד של אורי דגני ושער בתווך של אופיר גל.

סיום: אליצור יפו-הפועל כפר קאסם 2:1 (2:1)

רג'יד בדיר ועבאס טהא הוליכו את כפר קאסם ליתרון מהיר בעשר הדקות הראשונות. יפו צימקה עוד לפני ההפסקה אך לא יותר מזה.

סיום: גדנ"ע ת"א-הפועל נווה גולן 0:7 (0:2)

ניצחון קליל לגדנ"ע. יום טוב כהן המשיך להפציץ עם שלושער, שי אמיר הוסיף עוד צמד ואת היתר כבשו דודי מרציאנו וויקטור לוי.

סיום: בית"ר עזרא-הפועל אורנית 2:1 (2:0)

ניר טהר לב (בפנדל) ואביב זלצמן הוליכו את אורנית ליתרון מבטיח במחצית. עזרא הצליחה לצמק אך לא יותר מזה.

סיום: בית"ר אורנית-הפועל קרית שלום 0:8 (0:2)

ניצחון קליל לאורנית. לירן נהרי הצעיר בלט עם שלושער. רועי מזרחי הוסיף צמדו-3 בישולים, איתי יפת ושי רווח בפנדל השלימו את השמינייה. 

 

ליגה ג' דרום:

סיום: מכבי שגב שלום-בית"ר אשקלון 2:3 (1:2)

צמד של ג'מיל אבובילאל ומאהר אלחממדה הוליך את המקומיים ליתרון מבטיח של 0:2. בדקה ה-25 החזיר אושרי סוויסה את אשקלון למשחק עם שער מצמק.  בדקה ה-64 נראה כאילו המשחק נוטה לטובתה של שגב שלום לאחר ששוער אשקלון, אבי לוי ביצע עבירה מחוץ לרחבה כשהיה האחרון והורחק. למרות הנחיתות המספרית האורחים לא נבהלו ובדקה ה-71 הכשיל סלאמה אבובילאל שחקן של אשקלון ברחבה והורחק. אביחי אזולאי הפך את הפנדל לשער שוויון. אשקלון המשיכה לתקוף ובדקה ה-94 היה זה מאהר אלחממדה שכבש בבעיטה חופשית את שער הניצחון הדרמטי. חגיגות העלייה של קטמון ידחו ככל הנראה לעוד שבועיים.

סיום: עירוני בית שמש-צעירי אלהוזייל 2:3 (1:1)

אלהוזייל הוליכה, בני בן עדי השווה עד למחצית והשלים את המהפך במחצית השנייה. רועי לויאן הבטיח את הניצחון כשנדב דנזן בלט עם צמד בישולים. אלהוזייל עוד הצליחה לצמק לפני הסיום.

סיום: הפועל קטמון-הפועל תל שבע 1:6 (0:2)

ניסים אזרזר ואלון שגיר הוליכו את קטמון ליתרון במחצית. תל שבע צימקה ל-1:2 בפתיחת המחצית השנייה אך שימי דוידיאן קבע 1:3. בהמשך היה זה שקד בוהרון שבצמד קבע 1:5 כששימי דוידיאן השלים את הניצחון.

 

ליגה ג' מרכז:

סיום: מכבי רחובות-עירוני בית דגן 2:2 (1:0)

כבר בדקה ה-30 נותרה בית דגן עם 10 שחקנים לאחר הרחקה של רועי אברהם. שרון שריקי ניצל זאת והעלה את המקומיים ליתרון על סף המחצית. במחצית השנייה קבע אודי מימון 0:2 אולם שתי הרחקות של שחקני רחובות שרון שריקי ואז ברדה הביאו למהפך. בדקה ה-80 בישל אסף כהן לאילן כהן שצימק. ממש עם הכניסה לתוספת הזמן היה זה אסף כהן שבמבצע אישי כשעבר את המגן והשוער והשווה ל-2:2.  בסיום התלהטו הרוחות ובמגרש פרצה מהומה במהלכה הפעיל אחד השוטרים שנכחו גז מדמיע.

סיום: מ.ס. ראשל"צ-בני יצ'אלאל 3:0 (0:0)

יצ'אלאל נראית מוכנה למשחק העונה. עמנואל איילה, אורי פיסהא ואורי אברהם כבשו לאיילים במחצית השנייה.

סיום: הפועל רמלה-אליצור יהוד 11:3 (5:2)

רועי נגר חגג עם שישייה כפיר כהן הוסיף עוד צמד כשתום יהב, השוער, יקיר חביב בפנדל ואורן בקר השלימו את החגיגה.

סיום: בני שפי יהוד-הפועל מצליח 3:4 (0:4)

יתרון מבטיח של יהוד במחצית הראשונה מצמדים של אמיר תשובה ואלעד בלי כמעט ולא הפסיקו להם כשהורידו את הרגל מן הדוושה במחצית השנייה וכמעט אפשרו למצליח לעשות סנסציה.

סיום: בית"ר יפו-א.ס. חולון 3:2 (1:0)

אביטל פרדוני כבש את הראשון לאורחים במחצית הראשונה. גל הרשליקוביץ' השווה זמנית בפנדל , היתרון חזר לחולונים משער של ירוסלב פרימיאקוב בפנדל ולפני הסיום היה זה שוב פרדוני שכבש והבטיח את הניצחון. יפו עוד הצליחה לצמק לפני הסיום.  

 

ליגה ג' שומרון:

סיום: עירוני נשר-מכבי נווה שאנן 0:4 (0:2)

ניצחון קליל לנשר. אלי בן חמו כבש שלושער, הבלם ארז פריגאי השלים את הרביעייה.

סיום: הפועל יוקנעם-מ.ס. גבעת אולגה 3:0 (0:0)

יוקנעם סגרו את המשחק והחזיקו מעמד עד לדקה ה-65 למרות שנותרו ב-10 שחקנים. אז קבע אפרים אספא, 0:1 לאורחים אולם הורחק דקה לאחר מכן הורחק לאחר שעשה תנועה מגונה לעבר הקהל של מכבי דלייה שהגיעו לצפות במשחק. צמד של המחליפים חיים גבאי ואבירן תורג'מן הבטיחו את הניצחון.

סיום: בית"ר פרדס חנה-מכבי ברקאי 1:0 (1:0)

שער ניצחון של היית'אם כבהא במחצית הראשונה הכריע את גורל ההתמודדות.

סיום: בית"ר חדרה-מ.ס. קרית ים 5:1 (2:0)

נדב אליהו שבשבוע שעבר לקחנו לו שער הבקיע את הראשון, דנו ננקשוילי שנתנו לא שער שלא כבש קבע 0:2, אליהו כבש גם את השלישי, אור חיים פרץ את הרביעי, חדרה צימקה ואת התוצאה חתם ננקשוילי בשערו השני במשחק.

 

 

 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
המשחק של כ"ס כפר יונה
(אנונימי: 13:23 26-03-2010)
מריח לא טוב..
2
1 צודק .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 13:46 26-03-2010)
ויצמן -יער תבדקו את המשחק הזה בבקשה . פשוט לא הגיוני שכפייס החלשה מובילה 0-2 על כפר יונה שרק לפני שבוע ניצחה את מכבי קריית גת 3-1. נראה לי שזה משחק מושחד לטובת ביתר כפייס בשביל שהם לא ירדו ליגה .
3
פלאוף עליון
(פלאוף עליון: 14:02 26-03-2010)
יאללה בקעה לא להסתפק רק בהתרחקות מהפלאוף התחתון,פלאוף עליון זה לא בושה הכל עוד פתוח!!
4
בעזרת השם ניצחון
(המשחק הזה שלנו: 14:32 26-03-2010)
חדרה מלחמה
5
יאללה הפועל ערד .
6
קריית גתי
(כ"ס: 15:03 26-03-2010)
מה אתה מופתע טמבל? אמרתי לך שאנחנו 10 דרגות מעליכם,שבוע שעבר קיבלתם בראש מכפר יונה..אין לך מושג
7
ל 6 .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 15:41 26-03-2010)
אם אתם 10 דרגות מעלינו איך זה שאתם מתחת הקן האדום . ואמרת שכפייס חד משמעית יורדת ליגה . אז תהיו בכל מחיר בליגה ב' בשנה הבאה . ודרך אגב מכבי מובילה 1-0 על יבנה אז לידיעתך כפר סבאי טיפש .
8
תיקון טעות .
(אחד שמחופתע. קרייתי גתי .: 15:50 26-03-2010)
מכבי מובילה עכשיו 0-2 על מכבי יבנה .
10
מספר 6 אתה בדיחה
(יאללה מכבי: 16:34 26-03-2010)
איך בדיוק אתם 10 רמות מעלינו? אתם מקום אחרון אנחנו רביעי קיבלתם מאיתנו בראש פעמיים השנה במפגשים ביננו ואתה עוד מדבר? והניצחון שלכם היום מאוד מפוקפק אם אתה מבין למה אני מתכוון..
12
חדרה לא עולה בטוח
(שיעה: 16:55 26-03-2010)
היום לא הצליחה לנצח את מבשרת החלשה גם מקום שני אתם לא שבים.
13
הבלוף החדרתי התגלה
(הברדלס: 17:20 26-03-2010)
חבורה של אפסים, מחפשים רק לקבל כסף,נראה מי ישלם לכם עכשיו.
14
משחק מכור
(כמו שנה שעברה ב4-1: 17:26 26-03-2010)
כפר יונה בית"ר כ"ס המכירה הגדולה !!!!!
15
16
17
כל הכבוד למבשרת. שיחקו כמו גברים
(חבל על חדרה: 17:38 26-03-2010)
18
סקופ בית"ר כ"ס
(אני: 17:45 26-03-2010)
שנה שעברה בית"ר הייתה חייבת ניצחון במשחק האחרון, למזלה הייתה זאת כפר יונה
19
בקעת הירדן
(בקעת הרידן: 17:45 26-03-2010)
כל הכבוד לשחקנים על הניצחון תמשיכו ככה..
20
ביתר כפייס מקום 1 במכירות של משחקים .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 17:45 26-03-2010)
הם רמאים . תלכו לליגה ע' !!!! . פעם אוהד של ביתר כפייס כתב לי שמכבי קריית גת מוכרת משחקים ויש בדיקה של ויצמן יער . אבל מכבי לא מוכרת משחקים אלא ביתר כפייס מוכרת משחקים והמשחק הזה בדיוק אחד מהם .
21
מספר 9 רו"ח כנס
(נווה גולני !: 17:50 26-03-2010)
ההיתאחדות צריכה לחקור אותכם כי אתם קונים שופטים עדיף שתיהיה בשקט , מה לעשות נגמרה לנו העונה ואין לנו על מה לשחק אז זאת התוצאה תבואו בתלונות רק לעצמכם ולא לאף אחד אחר מבין !!!
22
עמי ואיזי מברוק על הניצחון
(אוהד שרוף: 17:54 26-03-2010)
עמי ואיזי מברוק על הניצחון
23
טעות בקשר למשחק של הפועל רהט
(הפועל רהט: 17:55 26-03-2010)
זיאד אלעתמין הוכשל ואמיר אלפניש כבש את הפנדל...קאיד אלפיניש העלה את הפועל רהט ל3-2 ולא קאיד אלעטרש...
24
שעריים צה צה צה
(מכביסט: 17:59 26-03-2010)
איפה הייתם כל השנה לא נורא שנה הבאה עולים
25
עוד קצת מאמץ
(אורנית: 18:03 26-03-2010)
בקופה נישארו 12 נקודות,עוד 3 ניצחונות והעליה מובטחת.אורנית עוד מאמץ אחרון וליגה ב קרובה מתמיד.חג שמח לכל שחקני ליגה ג ת"א,ולהנהלות.
26
27
שחקנים חסרי לב ונשמה
(אוהד חדרה: 18:16 26-03-2010)
כנראה שהזעזוע של חילוף המאמנים לא עזר שחקנים חסריי אופי רק כסף מעניין אתכם
28
גורדנה לך הביתה
(אודי: 18:19 26-03-2010)
הרסתה את הקבוצה לך ואל תחזור מאמן חלש.
29
לא יאמן זה בליגה ג איזה פוטנציאל אדיר...
30
לא טובים
(חדרה: 19:54 26-03-2010)
חדרה לא משחקת טוב אבל אל תגידו שהשחקנים מרוויחים בוחטות ורק מחפשים את הכסף כי כסף הם כבר לא קיבלו תקופה ארוכה וזו סיבה מרכזית לדעיכה שלהם, בואו נראה מי מבינכם יכול לשרוף את הדשא בהתלהבות אחרי שהוא לא מקבל את המשכורות שמגיעות לו
31
כפיר כהן
(שי: 19:58 26-03-2010)
כפיר מיקומך הטבעי הוא בהתקפה.המשך במסורת הכיבושים וההבקעות מאחלים חוג אוהדי שירותי מיון ארציים דואר ישראל
32
אולגה לא תעצור
(אוהד שרוף: 20:39 26-03-2010)
משה גבאי טוב שחזרתה מעוז האגנה משחק הקרבה יוצא מהכלל של השחקנים למרות הפרובוקציות שליוקנעם ניצחון גדול
33
אי תשלום משכורות לשחקני חדרה
(הברדלס: 21:35 26-03-2010)
אם הם כאלה טובים,נראה מי ייקח אותם שנה הבאה במשכורות כאלה,יבנה לא קיבלו כסף 5 חודש ונלמו יותר מאיתנו שבוע שעבר, אדוני הנכבד.
34
שה שה השקמה הלאומית מחכה.
(שרוף השקמה: 21:41 26-03-2010)
35
ל-34
(חדרתי-בדם: 22:24 26-03-2010)
אל תהיה זחוח לא תלקקו דבש נגדנו צפה למלחמת עולם בטוח אני שחדרה מנצחת
36
לאחד שמופתע.קריית גתי.. כנס
(אוהד ביתר כפר סבא: 22:58 26-03-2010)
באמת שאני לא מבין מה אתה רוצה מאיתנו לעולם לא היתה לנו שום יריבות עם קריית גת ואתה בכל כתבה על ביתר נכנס מקניט ומלכלך ללא רסן תוך שנאה מלאה ואני לא מבין למה?עשה לנו טובה ועזוב אותנו לנפשנו גם ככה יש לנו המון בעיות להתמודד איתם שבת שלום וחג שמח
37
ל 36 היקר .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 23:40 26-03-2010)
נכון שאין שום יריבות בין כפייס לבין קריית גת אבל אני אמשיך ללרדת עליכם גם בליגה ג'.האוהדים שלכם שחצנים .אני זוכר איך אמר דני מליצקי שקריית גת היא הקבוצה החלשה בליגה .שטיות אתם כפייס רמאים הקבוצה החלשה בהליגה .
38
המשך .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 23:44 26-03-2010)
אתם חושבים שאתם הכי טובים בהליגה .מי שמדבר קבוצה עלובה בהמקום האחרון . ושאני שומע שיש לכם בעיות אני עוד יותר שמח .מגיע לכם בעיות . וגם בליגה ג' אני לא אעזוב אותכם . חג פסח שמח והוא יהיה שמח יותר שתהיו בליגה ב'. זוהו יהיה החג האחרון שלכם בהליגה .
39
תרשום תרשום .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 23:45 26-03-2010)
מי שונא אותך יותר . יו'ר בייתר כפייס מחפש שיר חדש וקליט להעונה הבאה בליגה ג' .
40
לתת מהנשמה . בועז שרעבי בשיר חדש !! .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 23:49 26-03-2010)
לתת נקודות לכפייס מהנשמה ומהלב. לתת שאתה מרמה לטובת בייתר כפייס . הלב ממקבל המון כסף . בועז שרעבי שר שיר חדש ליושב ראש של כפר יונה . ודרך אגב זה מה שחושב בראשו היושב ראש של כפר יונה .
41
למכור משחקים או לא למכור זו השאלה ? .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 23:53 26-03-2010)
ההחלטה שנמצאת בהיושב הראש של הקבוצה הבאה שכפייס תפגוש בהמחזור הבא .
42
מגן שמאלי
(שיראל: 12:40 27-03-2010)
אני לא מבין כמה אפשר להשפיל שחקןליפני חודשיים נפצע המגן השמאלי יש מגן בספסל ברמה יותר טובה למה הוא לא משחק למה צריך לשים שחקנים שזה לא התפקיד שלהם למה ליפגוע בשחקני ביית יש סמני שאלה רבים תשובה אני בתוח שאין זו הבעיה של מכבי כל השנים לפרגןשחקן ביית
43
משחק מצויין של אולגה.כנסו
(קהל פשוט מדהים.: 13:51 27-03-2010)
אולגה פשוט קבוצה למופת עם קהל מדהים שמחזק ותומך והנהלה שיודעת להחזיק את הקבוצה כמו שאף אחד אחר לא יכול. פשוט:אששש אששש בגיבעה, ליגה ב אנחנו מגיעים!!!!!!!!!!
44
שכון המזרח
(דני: 16:24 27-03-2010)
46
לאחד שמופתע.....
(יריב: 16:51 27-03-2010)
אני חולה עליייך אחי ...חחח תמשיך להגן על מכבי קרית גת באתר הזה . תודה וחג שמח .
47
לכבוד חג הפסח .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 17:39 27-03-2010)
אני הביא לכם קטע שמקשר בין בייתר כפייס לבני ישראל . פרטים עוד מעט .
48
ל46 .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 18:00 27-03-2010)
תודה . אני שמח שאני שומע דברים טובים מאוהדים של מכבי קריית גת . ואל דאגה אני אמשיך לרדת על בייתר כפייס שהיא האיום האמיתי של הליגה . ואמשיך להגן על מכבי קריית גת בהאתר הזה ובכל מקום .
49
חג פסח שמח לאוהדי ושחקני מכבי קריית גת .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 18:03 27-03-2010)
חג שמח לאוהדי מכבי קריית גת . ליריב,לדורון ולעוד להמון אוהדי מכבי קריית גת . וגם לאוהדי שאר הקבוצות בהליגות השונות (חוץ מבייתר כפייס החלשה). חג שמח ממני אחד שמופתע. קרייתי גתי .
50
בייתר כפייס חושבת שהיא גדולה אבל .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 13:35 28-03-2010)
היא לא . ניצחתם את כפר יונה לא קבוצה ענקית מספרד או מאנגליה . גם כן ניצחון חשוב . תמיד טוב שיש קבוצות שעוזרות לבייתר כפייס להישאר בהליגה . דרך של רמאות .
51
כל מי שחושב שבייתר כפייס היא רמאית .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 13:49 28-03-2010)
צודק בגדול . מה לא תעשה בייתר כפייס בשביל להישאר בהליגה . אוהדי בייתר כפייס היקרים : אתם לא ראוים אפילו לליגה ג' או לליגה מ'. אני מעדיף לצפות במשחק של נוער וילדים מאשר במשחק של בייתר כפייס שבו היא מרמה לטובתה .
52
שיכון המזרח
(לא חשוב: 18:15 30-03-2010)
שיכון המזרח תלחמו חייבים לנצח בגבעת זאב ולהבטיח את העליה לפלאוף העליון לפני המשחק נגד אילת

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?