קרית אונו והאורתודוכסים יפו נפרדו בתיקו 1-1

במשחק קצוות מהמחזור ה 25 בליגה ב' דרום א' ארחה אתמול הפועל קריית אונו במזג אויר סגרירי את האורתודוכסים יפו . סיום המשחק בתוצאה 1-1 הוריד את חניכיו של חיים פרץ מחוייכים שהשיגו תיקו במשחק חוץ קשה נגד קבוצה מצמרת הליגה ,לעומתם בקרית אונו יכולים להרגיש מאוכזבים אבל את הטענות עליהם להפנות לעצמם בלבד.

doublepass_" id="img_0" class="story_img"

המחזור ה- 25 במחזור דרום א' של ליגה ב' הפגיש בשישי במזג אויר סגרירי את הפועל קרית אונו ששיחקה מול קבוצת התחתית אורתודוקסים יפו.
התוצאה הסופית של המשחק הורידה את שחקני האורתודוקסים, שמנסים לברוח ממשחקי המבחן לירידה, מחוייכים. מנגד, שחקני הפועל קרית אונו, שרוצה לשפר עמדות בטבלה לקראת משחקי הפלייאוף לעלייה, ירדו מאוכזבים. יחד עם זאת, בקרית אונו מוכרחים להודות על האמת: אם יש בהם תחושת אכזבה, היא צריכה להיות עקב היכולת הלא משכנעת אותה הם מגלים לאחרונה ופחות בגלל התוצאה, שלא מקפחת אף אחת מהקבוצות. בכלל, קרית אונו מסתמנת כקבוצה הכי פחות יציבה בליגה: לאחר שלושה נצחונות רצופים, הגיעו בשני המחזורים האחרונים שני הפסדים כואבים למכבי יפו והפועל אזור מן הצמרת, שהראו לקרית אונו היכן מקומה האמיתי. בשישי המשיך הזיגזג, כאשר קרית אונו, שהייתה חייבת נצחון, פגשה את השחקנים האמביציוזיים מיפו, שנלחמים כאמור על מיקומם בליגה.
ביציעי המגרש הקומפקטי בקרית אונו נצפו כשלושה עשר צופים שזיהו כנראה את הפוטציאל למשחק מרתק : ממלא מקום ראש העיר, סגן ראש העיר, חבר מועצה אחד, יו"ר הפועל קרית אונו, אבא של היו"ר, האח של היו"ר, הבן של היו"ר וחבר של הבן של היו"ר (שהתעניינו יותר במדפים הריקים הכשרים לפסח במזנון של רחל...), שני אבות של שחקנים, אח של שחקן, חבר של שחקן ודויד חבה אחד,האוהד המסור והבלתי נלאה של הקבוצה. מנגד, נצפו ביציע הנפרד של האורחים (כן, כך דרשה המשטרה....) כשלושה אוהדים שזיקתם לקבוצה עדין נמצאת בבבירור... ולמה אנו מספרים את כל זה ? אז ככה: משטרת ישראל דאגה לשלוח למפגש "הטעון" 15 שוטרים, שהתווספו ל- 3 מאבטחים. תעשו לבד את החשבון. ואם אחרי כל זה חשבתם שמדובר בסדר פסח ,אז לא זה היה בסה"כ היציע במשחק  הכדורגל .
על המגרש, המקומיים חסרו במשחק את החלוץ הפורה חנן אסור, שוב בשל בעיות משמעת (מתי כבר ילמד להתנהג??).
אונו פתחה את המשחק בסערה וכבשה כבר בדקה הראשונה כשאודי כבודי מסר כדור רוחב שהגיע לשגיא קרופמן שמחמישה מטרים בעט חד לרשת. פתיחה טובה לקרית אונו, אך מאכזבת לתשעה מתוך 13 הצופים שהגיעו באיחור ולא ראו את השער היחיד של קרית אונו במשחק...
לאחר הבקעת השער, ניסו בקרית אונו להכריע את המשחק והפעילו לחץ על שער האורחים אולם מלבד החמצה של יניב שמיע בנגיחה לא הגיעו למצבים מסוכנים.
ככל שנקפו הדקות החלו שחקני האורתודוכסים להיככנס למשחק ואף יצרו מספר מצבי בעיטה שנעצרו אצל  ג'ורדן סעדה, שוער קרית אונו.

 

שגיא קרופמן (מימין) כובש לקרית אונו בדקה הראשונה מה שמספיק רק לתיקו בסיום (צילום:בועז רביד)


בדקה ה-30, תיקול לא מכוון הביא למפגש ראשים של קרופמן מקרית אונו (שטופל במשך כ- 10 דקות עד שחזר) עם משה עוז מהאורתודוכסים שהוחלף. בדקה ה-44 מצאו האורחים את הרשת כשכדור הוגבה מצד ימין וניסים אליהו נגח לקרקע ולרשת, 1 : 1 בהפסקה.
במחצית השנייה שלטו שחקני קרית אונו עירוני והיא הגיעה לשני מצבים קורצים. הראשון בהם, כשרן דמרי מסר משמאל כדור רוחב ואודי כבודי בעט טוב, אך לא מספיק ושוערה של יפו חילץ מהקו .
מצב נוסף היה לקראת הסיום לציון בזר, קפטן אונו, שנגח משני מטרים בכריעה לחוץ. מנגד, האורתודוכסים ידעו לצאת למספר התקפות מתפרצות מסוכנות, כשבבולטת שבהם מצא עצמו ניסים אליהו מיפו לבד מול סעדה, אך בעט מעליו לחוץ.
גם במחצית השניה (60) אירע מקרה לא נעים, כאשר שוערה של קרית אונו ג'ורדן סעדה נפגע בראשו מבעיטה לא מכוונת של חלוץ יפו,שגרם לא לחתך עמוק. סעדה, שנפגע באותו מקום ובאותו אופן גם במשחק של קרית אונו לפני שבועיים נגד מכבי יפו, נחבש בראשו ונשאר בשער עד תום המשחק. בסיום, כאמור  1 : 1 , תיקו שמשקף את האירועים במגרש.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
כפיר מגירא
(שחקן: 23:24 27-03-2010)
זה לא כפיר מגירא שנפצע זה משה עוז ולכן הוא לא יכל להחמיץ מול השוער זה היה ניסים אליהו.
2
ג'ורדן, נגד בני יפו
(יפואיקו: 00:12 28-03-2010)
תבוא עם קסדה. אבאל'ה, היפואים תופסים איתך ראש...
3
כל הכבוד קופל!
(קרית אונו: 13:39 28-03-2010)
קופל, מחזיקים ממך מאוד. כל הכבוד!!! הגיע הזמן שיבוא גבר וירסן כבר את הפרא אדם של חנן אסור, לאיש הזה אין מעצורים,פה מסריח שלא מתאים לשום מסגרת, תעיף אותו לכל הרוחות עד סוף העונה, דרך קודמת גם לתוצאות...
4
כנסו כנסו
(אוהד מסור: 10:44 29-03-2010)
שום פרגון לא מגיע לשגיא קרופמן מצד אוהדי קרית אונו? שכחתם שישנם עוד חלוצים בקרית אונו?...מפעם לפעם הכישרון מוכיח שמקומו בהרכב מובטח....רק שימשיך ככה
5
הההההההההההההההההההההההההה
(בסיל טהה: 11:10 29-03-2010)
ילה הביטה ילה הביתה קריאת אונו יא אפסים במזל נגדנו לא יצאתם בהפסד (קסמואי בדם ) כפר קאסם תאמינו בעמיכים תעלו
6
3 כנס
(אמיתי: 19:33 31-03-2010)
תפסיק לבלבל תשכל איזה פה ועל איזה מעצורים אתה מדבר, חנן אסור לא בא למשחק עקב זה שלא שילמו לו את מלוא הסכום אז הוא החליט ללכת ולעבוד ביום של המשחק.
7
4 יליצן
(אבי: 20:49 31-03-2010)
שגיא יליצן תפסיק לרשום פה תגובות עלייך אתה בליגה ג לא פתחת בהרכב הבאת גול בשער ריק התחלת לדבר לא מכובד בכלל שכחת שלא שיחקת 20 מחזורים תמשיך לעבוד קשה כי זה מה שאתה יודע ותשתוק ליצן חצר

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?