באו בהפוכה

סוף סוף החניכים של ז'אנו מצליחים להתעלות על עצמם ולנצח את חולון החזקה בבית 2-1 עם מהפך מושלם שעליו אמון יוני רביבו המחונן .

כשנדמה שהנה ושוב קרית מלאכי מוצאת את עצמה בעמדת הפסד כאשר בירידה למחצית היא יורדת בפיגור 1-0 , היו את אלה שהמשיכו להאמין , והרבה קריאות של "אנחנו מנצחים" נשמעו מסביב .
אמנם אנחנו לא יודעים מה קרה בחדר ההלבשה של הקבוצה במחצית , אבל בדבר אחד אנחנו יכולים להיות בטוחים – השחקנים הפנימו את המסר של סבן וז'אנו בהפסקה , ובמיוחד יוני רביבו שכולם יודעים כי יש להם יהלום ביד .

מחצית שנייה אדירה של הקריה שיתקה את חולון , ואם השחקנים היו טיפה יותר מרוכזים , היה אפשר לרשום קרית מלאכי הביסה את חולון .

 

גיא שוסט(בכחול)מנסה להעביר את שרון רפאל ממלאכי.(צילום:מאיר שילון)

 

מחצית ראשונה :

המשחק התחיל רע עבור הקריה כאשר כבר בדקה ה – 5 מלכודת הנבדל שלא צולחת להגנת מלאכי משאירה את מאור דוז האורח לבד מול בן ישי , וזה לא מתבלבל ושולח כדור חד ושטוח לפינה השמאלית ומעלה את צפרירים ליתרון מוקדם , הלם ביציעי מלאכי .

קרית מלאכי מנסה להשוות , ובדקה ה – 17 היא הייתה כל כך קרובה , אבל חנן אלקיים נוגח כדור קשתי וטוב של יניב אופיר רק מחוץ למסגרת .

בדקה ה – 37 מבצע מוריס ז'אנו חילוף מוקדם , ומכניס את אלירן כהן על חשבנו של שמוליק טטרו שנראה מפוזר מאוד על המגרש , והרוח הגבית של התקפת מלאכי מתחזקת .

בדקה ה – 40 עבירה על סף רחבת חולון מזכה את מלאכי בבעיטה חופשית .
ביציע כבר נשמע קריאות המיקס שחלקם דורשים את יוני רביבו , והנותרים את רפאל , ולבסוף רפאל בועט כדור חזק ושטוח , אבל עדי בויטר שוער חולון מזנק נפלא .

בדקה ה – 45 ישראל בונפיטו מתנהל עם הכדור כ – 35 מטרים משערה של חולון , ולפתע הוא מחליט לבעוט כדור חלש שסופג צעקות " למה ? " מהשחקנים , אבל הכדור הארוך מצליח לפגוש את עמוד השער , ולהפתיע את בויטר בעצמו , אבל את הריבאונד החולונים כבר מצליחים להרחיק ,השופט אבי בן צור שורק לסיום המחצית  ושולח את הקבוצות למנוחה .

 

מאיר דרעי(בכחול)וגיא סרוסי ממלאכי מחזיקים ידיים.(צילום:מאיר שילון)

 

מחצית שנייה :

3 דקות מפתיחת המחצית , ומלאכי מסמנת לצפרירים כי יש לה כוונות רציניות לגבי תוצאת הסיום .
יוני רביבו חודר לרחבה , ומצליח לבעוט מצויין , אבל שוער צפרירים גונב לו את הקרדיט בהצלה הירואית .

בדקה ה – 56 ומלאכי קרובה לשיוויון .
גיא סרוסי מגביה כדור מצד שמאל שחותך את כל הגנת חולון כולל 3 שחקנים בצהוב שלא מצליחים לדחוק רגל ארוכה , והכדור המבוזבז יוצא לחוץ .

דקותיים מאוחר יותר , וסוף סוף שחקני מלאכי מצליחים להרגיע את סיר הלחץ .
יוני רביבו , בפעם המי יודע כמה בועט כדור מחוץ לרחבה שעושה דרכו לרשת של בויטר , ושולח אותו לחגוג עם הספסל את ה – 1:1 הכל כך מוצדק .

הלחץ של מלאכי ממשיך , ובדקה ה – 61 אלירן כהן יכול היה לעשות את המהפך , אבל הוא מחמיץ בשלומיאליות כדור אדיר שמסדר לו גיא סרוסי על הראש מטווח 5 מטרים , והכדור ננגח רק לחוץ .

בדקה ה – 70 שוב פעם זה אלירן כהן שמחמיץ בנגיחה בדומה למצב הקודם .

ככל שנקפו מחוגי השעון , והשניות עברו כמו נצח , אפשר היה להריח את השער באוויר , ואם במשחק נגד מבשרת הקבוצה שיחקה בונקר , אז הפעם הקבוצה שהסתגרה היא הקבוצה החולונית דווקא .

 

רועי בניאן(בכחול)ומוטי שורש ממלאכי מחפשים כדור.(צילום:מאיר שילון)

 

בדקה – 75 יוני רביבו מחזיר את הצבע ללחיים של קרית מלאכי .
כדור קרן מצד ימין של התקפת מלאכי , רביבו מסובב את הכדור לפינה הקרובה , וניד דדון בלם חולון מחליק אחורה עם הראש , כדור שחולף על פני כולם , וחודר לרשת .
1:2 , מהפך עם אופי ורצון של השחקנים בצהוב .

לאחר השער המשחק של מלאכי נפתח עוד יותר עקב ניסיונות של חולון להשוות , ולא פעם קרית מלאכי כמעט ועושה את השלישי , ובדקה ה – 78 היה זה תורו של אלקיים שעובר את שוער חולון ובועט , אבל הכדור שלו מורחק מקו השער ע"י שחקן הגנה שחוזר בזמן .

בדקה ה – 80 אלירן כהן מנסה בכל כוחו להבקיע שער ראשון במלאכי העונה , אבל גם הבעיטה שלו נהדפת טוב על ידי בויטר האורח .

בדקה – 86 אוהד יוסף מצטרף לרשימת המחמיצים כאשר הוא מתמקם היטב ברחבה , ומצליח לעלות גבוה ולנגוח , אבל הנגיחה שלו חלשה , ובויטר קולט ללא בעיה .

עד לסיום ניסתה חולון להשוות , אך לשווא , והמחזות שנראו בשריקת הסיום דמו יותר לחגיגות עלייה/הישארות .

סיר הלחץ שהתבשל במלאכי כל השבוע מקבל רגיעון עד לשבוע הבא , וקרית מלאכי נכון לעת עתה מתרחקת מקרבות התחתית , אבל עדיין בסכנה ממשית לירידה , ולכן בקבוצה לא ממהרים לשמוח , ויודעים כי עוד עבודה רבה לפניהם .

 

ארז ללוז(בכחול)מאבד עוד כדור לשרון רפאל.(צילום:מאיר שילון)

 

בסך הכל אפשר לומר כי קרית מלאכי של היום , זאת לא קרית מלאכי של המחזורים הקודמים , ולראייה כי הקבוצה יודעת לחזור מפיגור מוקדם , ולהפוך את התוצאה , אבל השאלה הנשאלת היא : למה הם משחקים כל כך טוב כשהם בפיגור לעומת המשחק שלהם בעמדת התחלה ???

את משחק ניהל אבי בן צור ( טוב ) שעם טיפה ריכוז היה יכול להשתלט בצורה יותר טובה על המשחק .
ואיך אפשר בלי לשבח את האוהדים המסורים של מלאכי , כ – 150 במספר , אשר התייצבו ביום שישי חורפי וגשום כמו בכל פעם לצד הקבוצה , ועל זה נאמר , שאפו .

 

אוהד יוסף רוכב על מוטי שורש כל הדרך לנצחון.(צילום:מאיר שילון)

 

שי סבן יו"ר מכבי קרית מלאכי : " עשינו צעד גדול וחשוב להשארות , החבר'ה הראו אופי וזה חשוב במאבקים כאלה , זו הייתה דרמת מתח עם סוף טוב , נמשיך לעבוד עד להשגת המטרה "

 

מוריס ז'אנו , מאמן מכבי קרית מלאכי : " מגיע שאפו לחבר'ה שעמדו על המגרש ושיתקו את התקפת צפרירים , הם אפילו לא הגיעו למצב וחצי כל המשחק , והכל בזכות עבודה חזקה וטובה של ההגנה שלנו.
זה לא קל לחזור מפיגור לניצחון , צריך הרבה אופי ,אבל זוהי דרכה של קבוצה שנלחמת על מקומה בליגה והשחקנים שלי מוכיחים כי מקומה של הקבוצה היה ויישאר בליגה ".

 

חנן אלקיים חוגג בסיום.(צילום:מאיר שילון)
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
אין חלוץ אמיתי חבל פחות15 נקודות
(חולוניה בנשמה: 23:08 28-03-2010)
הליגה חלשה מאוד עם היה חלוץ נורמלי ...
2
שיהיה לכם בהצלחה .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 23:32 28-03-2010)
אתם ראוים לצמרת ליגה א' דרום ולא להתחתית של הליגה. שיהיה לכם בהצלחה במאבקים בהתחית . קריית מלאכי = קבוצה לא רעה בכלל. בייתר כפייס = קבוצה נוראית שצריכה לשחק יחד עם מיטב הקבוצות התחתית של ליגה ג' יזרעאל , גליל עליון ושומרון . .
3
גורדנה לא אשם שהחלוצים חלשים.
(חולוניה בנשמה: 17:01 29-03-2010)
4
חסום
(dfsf: 20:06 29-03-2010)
גורדנה אשם שהוא מקשיב להנהלה שמכתיבה לו את מי להביא ומי לא להביא חבל מאוד שההנהלה מתערבת למאמן אין מקצועיות בקבוצה הזאת ודעת מאמן אחת שתחליט מה טוב לקבוצה ומה לא...חבל בשביל גורדנה
5
תחילת עונה
(התותח: 12:27 30-03-2010)
אם האיתם פותחים את העונה אם אותו הרכב קרית מלאכי היום אתם מקום ראשון ועולים ליגה חבל שניסתים לחסוך חבל סבן אותו הקבוצה לשנה הבאה ועולים ליגה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?