נחלו עוד הפסד

קרית מלאכי שוב פעם מצליחים להסתבך בתחתית לאחר הפסד שני רצוף הפעם לנחלת יהודה .קובי אבדייב כבש לנחלת יהודה שנקמה בקרית מלאכי על ההפסד בשנה שעברה .אייל אלמושנינו עמד לוועדת משמעת פנימית ונקנס ב -2000 ₪ .

"אין לכם לב " , " בושה וחרפה " , " ביזיון " , אלה רק חלק קטן מזעקות האוהדים בסיום המשחק המביש שהציגה היום קבוצת הכדורגל של מלאכי .
המשחק היום הוגדר כמשחק העונה , משחק נגד קבוצה ברמתה של קרית מלאכי , משחק שבו הנקודות היו חייבים להישאר בבית , אבל השחקנים שהיו על המגרש לא נלחמו מספיק בשביל לתת לשי סבן היו"ר מתנת יום הולדת .
גם מהמאמן מוריס ז'אנו לא חסכו האוהדים את קריאות ה – " תתפטר " , והאמת , אפשר להבין אותם .

 

יוני רביבו מנסה לחשוב איך עוברים את ליעד פרץ האורח,משחק לא טוב לקשר קרית מלאכי.(צילום:רועי אסרף)


ניהול משחק מהסוג הפחדני נגד קבוצה כמו נחלת יהודה , זה פשוט יריה לעצמך ברגל , לעלות עם שלושה קשרים אחוריים זה מתאים יותר למשחק גביע המדינה נגד קבוצה מפחידה באמת , אבל נגד קבוצה כמו נחלת יהודה היה צריך מוריס ז'אנו לוותר על אחד הקשרים האחוריים , ולעלות עם שני חלוצים בהרכב , לשחק התקפי , זאת המטרה .

מחצית ראשונה :

בדקה ה – 10 קרן של יוני רביבו מצד שמאל של ההתקפה מגיע לעמוס ואזנה שמחליק אחורה בראשו ומסדר לחנן אלקיים מצב נהדר של בעיטה מהאוויר , אבל צחי שרון שמוכר היטב לאוהדי הקריה , מתעופף נהדר , ומציל שער בטוח .

בדקה ה – 19 ונחלה רושמת הזדמנות ראשונה בסטטיסטיקה כאשר הגבהת כדור של ליעד פרץ מימין , וקובי אבדייב נוגח למרכז , היישר לידיו של בן ישי ( המצטיין בשורות מלאכי )

בדקה ה – 33 נגיעת יד של שרון רפאל ברחבה מסדרת פנדל לנחלת יהודה .
ציון עזרא האורח ניגש לבעוט , אבל בן ישי מזנק נכון והודף את הכדור .

בדקה ה – 35 נחלת יהודה מתחילה להגביר את הלחץ , ובעיטה מחוץ לרחבת קרית מלאכי חולפת סמוך לקורה .

8 דקות חולפות , ושוב פעם נחלת מגיעה להזדמנות ממשית , אלא שגם הפעם בן ישי לוקח כדור מסוכן של קובי אבדייב .

 

בן ישי הודף את הפנדל של עזרא,בלעדיו מלאכי הייתה יורדת מובסת.(צילום:רועי אסרף)


מחצית שניה :

מוריס ז'אנו מבין כי כלום לא ילך לו אם הוא לא יכניס חלוץ , ובתגובה נזרק אלירן כהן למערכה במקומו של אייל אלמושנינו שהיה חלש להחריד .

בדקה ה – 58 כדור חופשי מ – 35 מטרים אלכסונית משערה של קרית מלאכי , ושרון מרציאנו האורח מנסה להפתיע את בן ישי בכדור ארוך אל עבר הפינה הרחוקה , ובן ישי מתעופף נהדר .

דקה 68 וגם אבי טדסה נקרא לדגל במקומו של יניב אופיר .

 

אורון חסון בועט,אוהד יוסף ממלאכי לא מצליח לבלום.(צילום:רועי אסרף)

 

דקה 78 , והיציעים של קרית מלאכי בהלם .

נסיון למלכודת הנבדל של שרון רפאל לא צולחת וקובי אבדייב נשאר לבדו מול בן ישי , אבדייב מנסה להבקיע , ובן ישי מצליח עוד לגעת בכדור , אבל לא מונע מאבדייב להיות על הריבאונד , ומול שער ריק הוא עושה את ה – 1:0 .

לאחר הגול מוריס ז'אנו מוציא את גיא סרוסי ומכניס את אלי מזוז על מנת לעבות את ההתקפה .

בדקה ה – 85 כאשר כל שחקני הקריה למעט הבלמים עולים למעלה , הצליח יואן שמלה להתל בישראל בונפיטו ולשחרר פצצה , אבל בן ישי גם הפעם עם ידו על העליונה .

 

אבדייב כובש את שער הנצחון של נחלת.(צילום:רועי אסרף)

 

3 דקות מאוחר יותר שוב פעם זה שמלה מול בן ישי , אבל חלוץ נחלת לא מצליח להבקיע .

שריקת הסיום של חן וייצמן נותנת חומר למחשבה לקבוצה שיכולה הייתה כבר להבטיח את ההישארות במחזורים הקודמים , אבל כמו אז , גם הפעם היא בועטת בדלי .

אין ספק כי זהו איבוד נק' יקרות מפז , וכי בקרית מלאכי מודים שעד שריקת הסיום של העונה הם חזק חזק בתחתית , והנק' שהם צברו עד עתה אולי זה מה שנותן להם אוויר לנשימה .

במהלך המשחק התעמתו אוהדי מלאכי עם הספסל של נחלת יהודה וכעסו על כך שהם נלחמים , ובתגובה יצא אליהם אבי דבח השחקן הותיק , וענה להם : " גם בשנה שעברה שהיינו צריכים את הנקודות , נלחמתם וניצחתם אותנו בדקה ה - 90 , הפעם אנחנו ננקום בכם "

 

קובי אבדייב וישראל בונפיטו רוצים כדור.(צילום:רועי אסרף)

 

אייל אלמושנינו קיבל במחצית הודעה כי הוא מוחלף ע"י אלירן כהן , בתגובה , עזב אלמושנינו את כר הדשא , ועלה ליציע לא לפני שהתעמת עם אחד מחבריו לקבוצה ואמר את מה שהוא חושב על מאמנו .

היום ( ראשון ) באימון הערב , הגיע אלמושנינו למתחם האימונים בכנות , לאסיפה שכינס יו"ר ועדת המשמעת אברהם ג'מו , ביחד עם מוריס ז'אנו המאמן , דקל מלכה עוזר המאמן , ושי סבן יו"ר הקבוצה , ובה נערך בירור לאלמושנינו על התקרית ביום שישי בעקבות חילופו , ובקבוצה הסבירו לאייל את עמדתו הבלעדית של המאמן כסמכות העליונה בצד המקצועי , וכי אין אפשרות לכך שהתנהגותו בשישי תחזור על עצמה בכל מקרה שהוא .

כאמור , בסוף הועדה נקנס אלמושנינו ב – 2000 ₪ בפועל , ובנוסף , יזמין את את חבריו לקבוצה לארוחה קלה שתכלול בורקסים ועוגיות .

 

אוהד יוסף תופס אוויר,ציון עזרא את הכדור.(צילום:רועי אסרף)

 

אברהם ג'מו , יו"ר ועדת המשמעת : " הסברנו לאייל כי המאמן רשאי לעשות ככל העולה על רוחו בצד המקצועי , והוא כשחקן חייב לכבד כל החלטה של המאמן , אנחנו מאמינים באייל , ואנחנו רואים את הרצינות שהוא מגלה כלפיי הקבוצה , ולכן הוא שחקן חשוב במערך שלנו "

 

 

קרית מלאכי : בן ישי 7 , ישראל בונפיטו 5 , אוהד יוסף 5.5 , שרון רפאל 5.5 , גיא סרוסי 5 ( אלי מזוז ) , אייל אלמושנינו 3 ( אלירן כהן ) , עמוס ואזנה 5 , מוטי שורש 5 , יניב אופיר 5.5 ( אבי טדסה ) , יוני רביבו 4.5 , חנן אלקיים 5

 

נחלת יהודה : שרון 6 , פרץ 6 , קנבסקי 5.5 , בן הרוש 6 , גיא מזרחי 6 , מרציאנו 5.5 , הובגן 5.5 ( שמלה ) , ישראלי 5 , אבו 5.5 , עזרא 6 ( חסון ) , אבדייב 5.5 ( סולרסקי ) .



תגובות

+ הוסף תגובה
1
ציון של רפאל
(אביב: 21:48 12-04-2010)
איך רפאל קיבל ציון 5.5 אחרי פנדל שגרם + מסירה לקובי . מעניין איזה ציון אתה תיתן במידה וומלאכי יעשו תקו או ינצחו.תמוהה תמוהה תמוהה
2
הישג מצוין
(מושבע נחלת: 15:59 14-04-2010)
משה טליאס מה שעשיתה אם נחלת יהודה הירשם בדפי ההיסטוריה של המועדון לדורי דורות כול הכבוד

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?